|

صحبت های بهار افشاری در مورد زندگی خصوص و بیماری اش

بهاره افشاری با انتشار ویدیویی از مبتلا شدنش به یک بیماری سخت خبر داد که می توانست زنانگی اش را از بین ببرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها شوک های بزرگی به سینما وارد شده است ابتدا آتیلا پسیانی به علت ابتلا به سرطان فوت کرد و به فاصله چند روز آن فاجعه برای داریوش مهرجویی اتفاق افتاد و سینما را در شوک بزرگی فرو برد. شاید بشه گفت اتفاق و بیماری برای همه مردم این روزها اتفاق می افته و شاید تو همه خانواده ها باشند کسانی که یا بر اثر بیماری و یا اتفاق عمرشون به پایان می رسه اما خب رخداد چنین اتفاق های برای بازیگران و چهره های معروف غم انگیز تر هست و شاید تلنگر بزرگ تری به ما وارد کنه که بیشتر قدر داشته هامون علی الخصوص سلامتی رو بدونیم.

آخر هفته در فضای مجازی ویدیویی از بهاره افشاری منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و کلی هم وایرال ویدیو مربوط به حضور خانم افشاری در سری برنامه های تداکس بود که هنرمندان و چهره های مشهور در آن از اتفاقات مهم زندگی خود سخن می گویند.

MjcwY2UQ3RBW

بهاره افشاری بازیگر سینما گفت: در چکاپ‌ هایی که برای سلامتی‌اش انجام می‌داد، متوجه توموری شد که می‌توانست باعث از دست رفتن هویت زنانه او شود. دکتر به من گفت ممکن است یکی از اعضای بدنت را از دست بدهی. اون عضو برای من سمبل تولید مثل، باروری، سلامتی، داشتن زندگی زناشویی و داشتن یک امید بزرگ به عنوان یک زن باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی