|

تغییر چهره خانومای این خانواده که بیست سال پیش مثل سیر تازه بودن و حالا شدن ترشی!

در سریال پدر سالار بازیگرانی هستند که این روزها سن و سال بسیار بالایی دارند و در این مطلب قراره قبل و بعدی جانانه ازشون ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها دیگر سبک ورود بازیگران و حتی نوع بازی که دارند به شدت متفاوت از قل شده. در حالی که تو دهه شصت و هفتاد می دیدیم فیلم و سریال ها به شدت خانوادگی بودند، از طرفی هم سبک صمیمیت و خانواده پرستیشون با حال حاضر به شدت فرق داشت. البته که هر زمونه ای داستان های خاص خودش رو میطلبه چرا که مخاطب خاص تایم خودش رو داره. مثلا اینکه تو دهه هفتاد سریالی به نام "پدر سالار" از تلویزیون پخش میشد. این سریال که با محوریت خانواده و تغییر سبک زندگی توسط زوجی جوان بود، در صده حال حاضر خریداری ندارد. البته که موضوع احترام به بزرگتر و حرف پدر در خانواده های ایرانی به شدت وجود داره و هنوز هم خیلی موضوعات برای ما ایرانی ها ارزشمنده و غیر قابل تغییر! 

با توجه به اینکه در ابتدای مطلب در رابطه با دو موضوع صحبت کردیم، جدا از مسئله دهه ها و تغییرات خانوادگی، تو سینمامون که اتفاقات بسیاری افتاده. مثلا دیگه بازیگرا مثل قبل به این عرصه ورود نمی کنند و سبکشون متفاوت شده. بازیگران اون دوره که در این سریال کاراکتر های زوج و تازه ازدواج کرده رو به تصویر میکشن، این روزها یا به شدت پیر و سالخورده شده اند و یا اصلا نیستند و در فانی رو وداع گفتند. 

 در ادامه مقایسه ای جالب از این هنرمندان بینیم که چه شکلی بودن و چه شکلی شدن.

۱-8

2-138

3-110

4-82

62671cd024b02 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی