|

(عکس) تیپ ساحلی و متفاوت یکتا ناصر و منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان و همسر بازیگر محبوب یکتا ناصر در ساحل

لینک کوتاه کپی شد

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان و همسر بازیگر محبوب یکتا ناصر با انتشار عکسی از خانواده خود در کنار ساحل نوشت: کانون خانواده شما هم گرم. سلامت باشید و اینروز ها مراقب

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت. یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

knkl

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را  تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.  هادی فرزند شهید است پدر او در سال 63 به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است. منوچهر هادی در سال 94 با  یکتا ناصر ازدواج کرد این زوج یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذر ماه سال 95 صاحب فرزند شدند.

615847f1-6959-40cb-ab80-0774ff49cd25

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی