|

آناشید حسینی مادر شد؛ معنی اسم فرزند دکتر چلبیانلو چست؟

آناشید حسینی بلاگ و فعال عرصه مد که با امین رضا چلبیانلو ازدواج کرده بود صاحب فرزند شد و اسم پسرشون رو هم یک نام جذاب و قشنگ ترکی گذاشتن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناشید حسینی و امین رضا چلبیانلو دو سال پیش باهم ازدواج کردند و امروز صاحب فرزند شدند.

امین رضا چلبیانلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تولد فرزندش خبر داد. آناشید حسینی و دکتر چلبیانلو ترجیح دادن که فرزندشون رو در ترکیه به دنیا بیارن و گویا خود دکتر چلبیانلو هم در اتاق عمل حضور داشت. این زوج جذاب اسم فرزندشون رو که پسر هم هست آیحان گذاشتند که در زبان ترکی به معنی صاحب ماه است.

آناشید+حسینی

5

کمی بیشتر درباره آناشید حسینی

آناشید حسینی از اون دسته آدماییه که تو اینستا بخاطر کارای خفنی که در زمینه طراحی انجام میده معروفه. 

آناشید حسینی از سال نود و شش فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و طولی نکشید که در شبکه های اجتماعی به معروفیت رسید. علاقه شدیدش به مد همراه با ذوق هنری باعث شد تا بتواند استایل‎های زیبایی خلق کند و مورد توجه همگان قرار گیرد. او همیشه سعی داشته تا استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشد. از آنجایی که سبک لباس پوشیدن و استایل کردن او بسیار مورد پسند افراد قرار گرفت، آناشید تصمیم گرفت تا برند خود را ثبت کند. 

gjg

sd+(1)

برند سازی و تولید محصولات توسط آناشید حسینی

آناشید حسینی در ابتدا کار خود را با تولید مانتوهای ایرانی و مناسب با معیار‌های بانوان ایرانی به نام حجاب استایل با آنا شروع کرد و توانست در مدت بسیار کمی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. او در یکی از مصاحبه هایش علت اصلی ثبت برند و تولید مانتو را اینگونه بیان می‎کند؛ همه ما خانم‎ها علاقه داریم تا روی مد لباس بپوشیم و خوش استایل باشیم، اما متاسفانه برای افرادی مانند من که محجبه هستند انتخاب لباس‎های شیک و مطابق با معیارهای اسلامی کار بسیار سختی بود و حق انتخاب محدودی داشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خودم دست به کار شوکم و لباس‎هایی مطابق با آن چیزی که در سر دارم طراحی و تولید کنم. 

gg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی