|

همه چیز درباره آناشید حسینی؛ طراح جذاب و خوش ذوق

آناشید حسینی دختر خوش ذوق و با سلیقه‌ی مد و فشن، توانست به خوبی از پس این کار بر‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا آناشید حسینی را می‎شناسید؟ یکی از فعالان صنعت مد که این روزها با سلیقه منحصر به‌ فردش در فضای مجازی حسابی بر سر زبان‎ها افتاده است. بیاید او را بیشتر بشناسید. 

سیده آناشید حسینی متولد چهار بهمن، هزار و سیصد و هفتاد در شهر اهواز است. او در یک خوانواده تقریبا پرجمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. آناشید، لیسانس معماری و فوق لیسانس مدیریت فشن از دانشگاه بین‌المللی مد آرت پاریس را دارد. او از چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه مد و لباس آغاز و در مدت زمان کم به معروفیت چشم گیری دست پیدا کرد. او به یکی از معروف‌ترین افراد در زمینه مد تبدیل شد و بابت سلیقه بی‌عیب و نقصی که در این رشته داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

anashidhoseini_1638695737

سلیقه آناشید

او همانند تمامی دختران علاقه بسیار زیادی به فشن، مد و لباس دارد. اما همه ما می‌دانیم که ترکیب کردن و خلق یک استایل کار آسانی نیست. شما در این کار علاوه بر تخصص نیاز به مهارت، دانش و ذوق هنری دارید. آناشید حسینی دختر خوش ذوق و با سلیقه‌ی مد و فشن، توانست به خوبی از پس این کار بر‌آید. او در ترکیب رنگ‌ها به شدت ماهر است و حتی در یکی از مصاحبه‎ های خود به این نکته که شما برای داشتن یک استایل زیبا و یونیک نیاز نیست تا حتما از لباس‌های گران قیمت استفاده کنید، گفت: تنها چیزی که نیاز دارید، سلیقه و اطلاعات درباره رنگ شناسی و مبانی رنگ است، با دانستن این نکات شما به راحتی می‎توانید استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید و نیاز به خرید لباس‌های گران قیمت ندارید. او در ادامه به این نکته اشاره کرد؛ در ایران برندهای زیادی وجود ندارد و این کمی کار را برای ما سخت میکند. به همین دلیل او تصمیم میگیرد تا برند خودش را ثبت کند. 

anashidhoseini_1638969046

Hiba و آناشید

از آنجایی که سبک لباس پوشیدن او مورد استقبال خیلی از افراد است، او تصمیم گرفت تا در حوزه تولید و عرضه پوشاک دست به کار شود. در ابتدا با تولید مانتوهای ایرانی کار خود را آغاز کرد و بعد آن را گسترش داد. بعدها لاین تولید کیف را هم به این برند اضافه کرد. امروزه هیبا علاوه بر تولید مانتو ایرانی، کیف، برگزاری نمایشگاه‎ها و ایونتت های مد و فشن، در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس نیز مشغول است و می‎توان گفت در همین مدت زمان کم، به شدت در این زمینه موفق بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی