|

یکتا ناصر شماره شوهرشو نداره که این چیزا رو به خودش بگه نه جلو ملت / زیر خاکی فرفریشو

yekta-naser shayanews

یکتا ناصر بعد از ازدواج با منوچهر هادی خیلی بیشتر از پیش به چشم اومد و شد یه پای ثابت فیلم های آقای کارگردان تا به این حاشیه دچار شدن.

لینک کوتاه کپی شد

یکتا ناصر بازیگریه که خیلی ها خانوم رو بیشتر به عنوان زن منوچهر هادی میشناختن و میشناسن، هر چند که این بازیگر قبل از آقای هادی هم توی این عرصه بود و فعالیت میکرد ولی یه جورایی کشف اصلی و اساسی ایشون توسط منوچهر هادی انجام شد و بعد از این که این زوج ازدواج کردن دیگه یکتا ناصر رو به عنوان عضو اصلی توی فیلم های آقای کارگردان میدیدیم و این موضوع تا جایی پیش رفت که کفر خیلی ها رو درآوورد هر چند که واقعا یکتا ناصر بعد از ازدواجش انگار دوباره کشف شده باشه چرا که جنبه ای از این بازیگر رو میدیدیم که شاید قبل تر از این ازش ندیده بودیم اون هم در زمینه ی طنز که خب کاره هر کسی نیست.

شاید حتی خوده یکتا ناصر هم باورش نمیشد که بتونه از پس بازی های طنز بربیاد چرا که خانوم قبل تر از اون کارهای جدی بازی میکرد و خب صادقانه باید بگیم که ایشون قبل از ازدواج با آقای هادی هم کارهای خوبی بازی کرده بود تنها مشکلی که وجود داشت این بود که اونقدرا فیلم بازی نکرده بود و انگار که از صد در صد پتانسیلش در این عرصه استفاده نکرده بود ولی خب این روزا خانم ناصر دیگه کامل به مردم شناخته شده و خیلی ها به این نتیجه رسیدن که ایشون حسابی توانمند و قابله توی عرصه ی بازیگری ولی خب یه سری حواشی این اواخر در رابطه با یکتا ناصر وجود داره که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

یکتا ناصر

یکی به یکتا ناصر بگه گوشی خیلی وقته اختراع شده!

بازیگر بودن میتونه خیلی سخت باشه چرا که باید جلوی یه ملت مواظبه رفتار خودت باشی و خب همه و یا اکثر افراد شما رو میشناسن و ممکن هست که دیگه توی مکان های عمومی رفت و آمد اونقدرا برات راحت نباشه چرا که ممکن هست توی پنج قدم یه عالمه آدم ببینی که میخوان باهات عکس بندزان و یا ازت امضا میخوان! حالا در این بین دیگه حاشیه ها بماند که میتونه حسابی یه عده رو اذیت کنه البته که گاهی اوقات این خود فرد بازیگر هست که باعث میشه در رابطه باهاش حاشیه درست بشه.

میگید چرا؟ دلایلی مختلفی داره یکی از اون ها میتونه به چشم اومدن و یادآوری خودت به افراد باشه و... حالا در رابطه با یکتا ناصر هم مدتی هست که یه حاشیه وجود داره که احتمالا شنیده باشید که راجبه طلاق ایشون و آقای هادی هست این شایعه چرا که این دو نفر عکس های هم دیگه رو پاک کردن و هم دیگه رو هم توی اینستاگرام آنفالو کردن که همین موضوع باعث شده که خیلی ها بیان بگن که این دو نفر جدا شدن بماند که هیچ کدوم حرفی در این رابطه نزدن!

حالا تو این گیر و دار یکتا ناصر یه استوری میذاره از فراموش کردن و رها کردن به جای بخشیدن طرف که خب معلوم نیست الان میخواد چی رو ثابت کنه شایعه ی طلاقش رو یا با دامن زدن به حواشی شهرتش رو! خیلی ها هم گفتن که ایشون چرا با یه پیامک این ها رو به مخاطب خاصشون که گویا همسرشون هست نگفتن!

یکتا ناصر

ولی زیر خاکیه یکتا ناصر باز هم خوشگله

دقت کردید که در اکثر مواقع وقتی عکس های قدیمی و زیرخاکی خودمون رو میبینیم تعجب میکنیم که چطور در اون دوران انقدر اعتماد به نفس داشتیم که عکس های عجیب و غریبی هم از خودمون میگرفتیم و توی زمانه حال دوست داریم که اون عکس ها رو آتیش بزنیم و این موضوع حتی به فیلم های عروسی اقوام هم سرایت کرده چرا که وقتی خودمون رو توی فیلم عروسی یکی از اقوام در سال های دور میبینیم دوست داریم که فیلم رو نیست و نابود کنیم!

حالا بازیگرها هم از این عکس های زیر خاکی فت و فراوون دارن که بعضی از پیج ها در برخی از مواقع اون ها رو علم یزید میکنن و میگن که فلان بازیگر از قدیم تا امروز فلان کارهای زیبایی رو انجام داده و خودش رو تغییر داده و... به تازگی هم یه زیرخاکی از یکتا ناصر دیده میشه که در کمال تعجب خانوم بازیگر توی اون بد دیده نمیشه و بسیار چهره ی دلنشین و ملیحی داره که از زیرخاکی های بعضیامون ده هیچ جلوتره.

یکتا ناصر

صوفیای یکتا ناصر سیبیه که از وسط نصفش کردن

شباهت بین اعضای خونواده همیشه از جالب ترین نکات بین افراد بوده یعنی کلا تو یه سنی هی میگردیم ببینم که به کدوم یک از اعضای خونواده بیشتر شباهت داریم و حتی شاید در برخی از مواقع دیگران این شباهت ها رو به ما یادآوری کنن و بگن که چقدر شبیه خواهرت و یا هر کدوم از اعضای دیگه ی خونواده هستی، حالا خیلی ها توی مجازی عکس هایی از سلبریتی ها و فرزندانشون رو میذارن و که میشه تشخیص داد بچه ها بیشتر به پدر رفتن یا مادر که وقتی عکس صوفیا دختر یکتا ناصر رو میبیند متوجه میشید که چقدر به کودکی های مادرش شباهت داره.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی