|

ببینید فریبا نادری با رفیق فابش چه ژستی میگیره؛ خانوم با عمل تغییر کرده مادر بگریَد

fariba naderi shayanews

فریبا نادری و نرگس محمدی در سریال ستایش بود که با هم به شدت رفیق فاب شدن و حالا دوباره این دو هنرمند با هم همکاری دارن و سلفی جذابی گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و میان رده در میون بازیگران می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور دارد. اما چرا میگیم میان رده ، چون فریبا نادری از دست هنرمندانی هستش که کاملا شناخته شده و مشهوره ها اما خب اینکه بگیم به شدت بولده و تو خیلی از فیلم و سریال های شاخ دیده شده نیست. فریبا نادری با بازی در سریال "ستایش" نشون داد اون روی سکه خود را. خانوم خانوما که تا پیش از این کار همیشه و در هر کجا معمولی و نقشی ساده داشت و چندان تاثیرگذار نبود، تو ستایش و یا ایفای نقش پری سیما نشون داد رویی دیگر داره که خب تا حالا نشون نداده بوده! وی در این کار ثابت کرد هنرمندی توانمند در شغلش هستش که شاید تا به حال آبی نمیدیده که شناگریش رو به میزان درست رونمایی کنه و حالا مخاطب نگاه و اعتباری دیگر برای این بازیگر قائله!

فریبا نادری از متولدین دهه شصته که چند سالی میشه وارد دوره میانسالی شده. چرا که میدونید از سن 35 تا 60 میشه میانسال. فریبا نادری نیز اینچنین است اما با روحیه و طراوتی جَوون تر از سنش. 

فریبا نادری در ستایش با نرگس محمدی به شدت رفیق شد و حالا می بینیم این دو چهره خیلی وقته که فاب شدن و با هم خیلی جاها میرن و عکس منتشر می کنن. اینبار اما انگاری سر کار بودن و اینطور که معلومه دوباره کار مشترک دارن که در ادامه مشاهده می کنید تصویر این دو عزیز رو.

فریبا نادری

عکسای یِلخی فریبا نادری که 2 میلیون طرفدار داره!

خب یکسری هستند به مانند آقای بابک جهانبخش خواننده ایرانی که اصلا امکان نداره تصاویر ادیت نشده و یلخی از خود و یا همسرشون منتشر کنند. حتی شاید هم ترلان پروانه و مریم مومن خودمون که اونها هم بازیگر هستند و همکار فریبا نادری، اما خیلی تو انتشار عکس و ویدیو وسواس دارند.

احتمالا با دیدن این موضوعات فکر کردید منظور ما اینه که فریبا نادری هم دقت زیادی تو انتشار پست و استوری از خودش داره که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که فریبا بانو از دست هنرمندان به شدت راحت و بی وسواس در این زمینه هستند در حدی که هر چی اومد رو منتشر می کنند. که خب این موضوع از طرفی چون راحتیه بازیگر رو نشون میده باحاله و از طرفی هم چون خیلی کار شده و شیک نیست میخوره تو ذوق. در ادامه ببینیم نمونه ای جدید و باز از موارد گفته شده رو.

فریبا نادری1

فقط طباطبایی رو مخته؟ تغییرات قبل و بعد فریبا نادری رو ببین

اما جدا از اینها با دیدن مراسمات تشییع دو عزیز هنرمند آقای آتیلا پسیانی و آقای داریوش مهرجویی، خیلیا از دیدن بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور متعجب شدن و موندن که ایشون از قدیم تا به حال چقدررر تغییر کرده و حالا کلا تبدیل به فردی دیگر شده.

اما انگار همه تنها از بهنوش طباطبایی متعجب شدند و کسی نمی بینه که مثلا خانوم فریبا نادیر هم  تا به چه اندازه متفاوت شدند و هر چند سال یکبار چهره ای جدید دارند. در ادامه بیینم سه تصویر از قدیم تا به حال فریبا نادری رو.

Untitled

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا+نادری+

و اما حیوون خونگی گوش دراز فریبا نادری

 Untitled+(5)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی