|

تولد بازی فریبا نادری تو رستورانی لوکس تر از رستوران خودش؛ نبود نبود یهو چه اوپس اومد!

فریبا نادری از بازیگرای آروم و کم حاشیه ای هستش که یه مدت حسابی کمرنگ شده بود تا اینکه دوباره با تولد پُر ماچش بووولد شد تو فضای مجازی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جذابی است و که سابقه زیادی هم داره و از سال 80 کار بازیگری رو شروع کرد اما نقطه عطف فریبا نادری حضور و ایفای نقش در سریال نرگس بود و ایفای نقش پری سیمای بد ذاتِ اما خوش چهره که حسابی با این نقش دیده شد. فریبا نادری بعد از اینکه معروف شد و همه شناختنش تو فضای مجازی هم یهو شکُفت و پشت سرهم تو اینستاگرامش پست و استوری منتشر کرد و این فعال بودن باعث شد حسابی رو بورس بمونه.

البته فریبا خانوم نادری به واسه اینکه یک خانوم اهل بیزینس هست و علاوه بر بازیگری رستوران هم داره هیچ وقت نرفت سمت بلاگری و تبلیغ گرفتن و این جور کارا البته خانوم گاهاً خیلی ریز و یواشکی واسه رستوران شون که اسمش دلی جانِ تو پیجش تبلیغ میکنه که اونم حاشیه دار شد و اون پاکت سیگاری که جلو دست فریبا خانوم بود حسابی تو فضای مجازی سوژه شد.

16563350112fba

هَپی مَپی دو نفر و نیمه فریبا نادری با رفیق جونش!

فریبا نادری و نرگس محمدی بعد ستایش حسابی با هم رفیق شدن و یه جورایی میشه اون هارو رفیق گرمابه و گلستان به حساب آورد. اونا باهم میرن سفر و خونوادگی دورهمی می گیرن و حتی تو فیلم آخری که علی اوجی تهیه کننده اش بود یعنی خائن کشی هم فریبا خانوم نادری ایفای نقش کرد. حالا هم که تولد فریبا نادری بود نرگس محمدی تو پیجش یه عکس دونفره خودش و فریبا و البته با حضور دُخی فریبا استوری کرد و حسابی قربون صدقه اش رفت.

1

 پول از خونه زندگی و ماشین لاکچری فریبا خانوم میریزه

راستی ناگفته نمونه که فریبا نادری از دسته هنرمندان به شدت مایه داریه که البته با ازدواج دومش به شرایط جذاب رسید. خانوم خانوما اونقدری خونشون بالاشهر و مجلل هستش که وقتی در برنامه شام ایرانی شرکت کرده بود دیگر خانومای بازیگر حسابی کَف کردند! فریبا نادری چندان اهل فخرفروشی نیست و معمولا هم زار و زندگیش رو چندان نشون نمیده اما در عوض یه صدباری تو ماشین لاکچریش ویدیو گرفته و گذاشته!!

فریبا+نادری

فریبا نادر در قسمتی از خانه اش تنه های درخت معروف به هفت چنار بین زمین و آسمان می باشد که هدیه ای عجیب از عباس کیارستمی برای مراسم ازدواج فریبا نادری و همسرش بوده است. 

5453448

فریبا نادری و عشقِ به خرس!

حتما دیدید که خیلیا عاشق پَترن پلنگی هستند در این بین فریبا خانوم نادری علاقه خاصی به سبک خرسی داره و یک یا دو شال با از این طرح داره که همیشه سرش میکنه اما سوال اینجاست که خانوم بازیگر با اینهمه ثروت شوهر و کارکرد خودش چرا همش همین یکی دو تا شال سرشه و بیشتر میخوره شرایطی نه چندان مناسب از لحاظ مالی داشته باشه تا مایه دار!! 

Untitled

کمی بیشتر با فریبا نادری 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

tavalode-fariba-naderi-1

فریبا نادری و برادرش
فریبا نادری و برادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها