|

مرجانه گلچین کوبید رفت تا هند با پوستر سلمان خان عکس بگیره / بادیگاردم گرفته برا خودش

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از اون دسته بازیگرایی هست که هم میتونه کمدی کار کنه و هم در نقش های جدی نقش آفرینی کنه که این نشون دهنده ی هنر و استعداد بالاشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین از اون دسته بازیگرایی هست که شاید دیر اومد به این عرصه ولی نمیخواد زود بره البته که ایشون قبلا هم بازیگر بوده ولی یه وقفه ی طولانی میفته بین خانوم و این حرفه و حتی یه مدتی رو هم لندن زندگی میکنه ولی به محض این که برمیگرده ایران دورباره این کار رو از سر میگیره و میشه مرجانه گلچین حاله حاضر که همه خانوم رو به خاطره فیلم و سریال های کمدی که بازی کرده میشناسن ولی این روزا یه هنرنمایی تازه از خانوم گلچین رو شاهد هستیم اون هم تو یه نقش جدی و تا حدی منفی در سریال "پدر گواردیولا" که همین موضوع باعث شده یه چهره ی تازه از مرجانه خانوم رو شاهد باشیم که تازگی داره.

میدونید که بازی کردن نقش های طنز و منفی در عین حال کاره هر کسی نیست و هر کسی نمیتونه از پس این موضوع بربیاد ولی خب مرجانه گلچین تونسته به زیبایی هر چه تمام تر در هر دو زمینه بدرخشه و البته که این به چهره ی خانوم بازیگر هم بستگی داره یعنی میمیک چهره ی ایشون طوری هست از پس هر دو نقش برمیاد. از اینا که بگذریم میرسیم به این روزای خانوم بازیگر که اگر بخواهید بدونید چه خبره باید یه سر به پیج اینستاگرامش بزنید چرا که خانوم مرجانه گلچین از اون دسته از افرادی هست که در این فضا بسیار فعاله و بیشتر اوقات عادت داره که استوری بذاره، حالا در ادامه بیشترراجبه این بازیگر براتون میگیم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین ساده ی توی فیلما کجا و این کجا

میدونید که گریم و استایل بازیگرا توی فیلم ها با واقعیت اون ها فرق داره ولی در برخی از مواقع این فرق دیگه زیادی از حد میشه و موجب تعجب بیننده مثل ریحانه پارسا که خانوم اولین هنرنمایی جلوی دوربین رو با سریال "پدر" شروع کرد و توی واقعیت یه روی خیلی عجیبی از خودش رو نشون داد و در انتها هم که باعث شد زحمت تمام عوامل این سریال به باد بره و شاید دیگه هرگز  این سریال رو از تلویزیون پخش مکنن در حالی که طرفدارهای زیادی هم پیدا کرده بود!

مسلما صحبتمون در خصوص افرادی که این همه تغییر میکنن نیست، در بیشتر مواقع بازیگرها در تلویزین خیلی ساده و رسمی ظاهر میشن و البته گریم های خودشون رو دارن مثلا مرجانه گلچین توی سریال های تلویزیونی سنش خیلی بیشتر دیده میشه که احتمال داره به خاطره گریمش هم باشه ولی تو واقعیت ایشون خیلی جوون تر از اون چیزی که هست دیده میشه که خب این میتونه خیلی باعث تعجب باشه مثلا همین اواخر که ایشون توی مراسم ختم "داریوش مهرجویی و زنش" حاضر شد و با دیدن عکس های ایشون توی این مراسم خیلی ها باور نمیکردن گه ایشون همون اوشونه!

مرجانه گلچین

وقتی میگن مرجانه گلچین بادیگارد داره اونم از نوع هندی

معروف بودن میتونه خیلی سخت باشه چون همه ی حرکات شما زیره نظر خواهد بود و ممکن هست که با کوچکترین کار برای شما حواشی بزرگی ساخته بشه مثل بهروز افخمی که این روزا با خنده ی خودش توی خونه ی داریوش مهرجویی که با همسرش به قتل رسیدن، باعث شد خیلی از افراد از ایشون انتقاد کنن حتی همکارای خودشون و این کار آقای افخمی رو منزجر کننده بدونن در حالی که شاید واقعا منظوری پشت خنده ی ایشون نبوده ولی خب....

حالا مرجانه گلچین هم از خودش یه استوری منتشر کرده که توی اون در کنار دو فرد عظیم الجثه وایساده بود و اون ها رو معرفی کرده بود و به همین دلیل خیلی ها فکر میکردن که این دو نفر باید بادیگارد ایشون باشن در حالی که اینطور نبود و این صرفا یه حاشیه بود که برای خانوم گلچین درست شده بود اون هم تنها با این استوری که گذاشته بودن و البته که با توجه به پوستر پشت عکس خانوم که عکس های سلمان خانوم و شاهرخ خان هست و متن هندیجان نوشته شد رو عکس احتمال داره که ایشون این عکس رو توی هند انداخته باشن.

مرجانه گلچین

هنر بازیگری مرجانه گلچین از تو عکس ها هم داد میزنه

میدونید که بازیگرا باید به قدری توانا باشن که تمامی احساسات رو در عین واحد نشون بدن و حتی یه تمرین سخت هم دارن و اون گریه کردن هست که باید بدون هیچ دلیل و یهویی بزنن زیره گریه! بنابراین این موضوع میتونه خیلی سخت باشه حالا به تازگی یه حرکت از مرجانه گلچین دیده شد که واقعا باید به هنر و استعداد ایشون تبریک گفت! حدس میزنید داستان از چه قراره؟ ایشون اخیرا یه عکسی از خودش منتشر کرده که توی اون خواسته حالت غمگین خودش رو نشون بده که با قدرت هم تونسته این کار رو انجام بده و حتی این احساس رو به بیننده ای که عکس رو میبینه هم منتقل کنه که کاره هر کسی نیست.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی