|

استایلی از ترلان پروانه که به عمرمون ندیده بودیم / نیوشا تو مراسم مهرجویی اومده عروسی

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه همیشه بازیگری خوش استایل در تمامی مراسمات بود که اینبار نیز برای تشییع داریوش مهرجویی شیک ظاهر شد اما متفاوت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متاسفانه خیلی زود بعد از دست دادن آتیلا پسیانی به دلیل سرطان، داریوش مهرجویی رو از دست دادیم به خاطر قتل! قتل خودش و همسرش وحیده محمدی فر که به طرزی وحشتناک کشته شدند. همین چند روز پیش تالار وحدت تشییع پیکر آتیلا رو دید و حالا هم تشییع پیکر سلاخی شده داریوش مهرجویی رو! دنیا، دنیای عجیبی شده که ادم میمونه چی بگه. اهالی سینما تو شک و بهت هستند به طوری که برخی از چهره هایی که در مراسم قبلی نبوند هم در این مراسم حضور پیدا کردند و دور هم جمع شدند.

اینکه مردم باز هم با دیدن محمد رضا گلزار فضا رو بهم ریختن که باهاش سلفی بگیرن و از نزدیک بینمیش به کنار، ظاهر برخی از بازیگران باعث شد تا سوژه ای در فضای مجازی بشه. البته موضوع اول اصلا موضوع کمی نیست و اینکه مردم در چنین مراسمی هم بیخیال سلفی با گلزار نیستند عجیبه، اما اینکه چرا برخی از بازیگران به مانند خانوم نیوشا ضیغمی هم با آرایش و مدل موی عروسی طور به این فضا اومدن نیز عجیب تره!

اما در این مطلب قراره نگاهی با استایل ترلان پروانه بی اندازیم که در این مراسم با ظاهری کاملا مشکی ربود در حالی که روسری به سر شد و ساده حضور پیدا کرد.

T1khQjrMkFvN

سر بودن ترلان پروانه از نیوشا ضیغمی از نگاه کاربران

خب هر کسی مطابق با اون چه که هست سعی میکنه تا لباسی بپوشه و بازیگران هم اینچنین هستند. اما خب برخی به مانند آقای نوید محمد زاده مثلا در مراسم قبلی به شدت مورد هجوم نظرات منفی قرار گرفتن و به همین علت در این مراسم ساده تر ظاهر شدند. یا مثلا ترلان پروانه همیشه لاکچری پوش هستش با کمی تا قسمتی غلظت در لباس که خب در این مراسم اما ساده تر بود اما همچنان تو راستی لاکچری پوشیه خودش. همونطور که دیدن این چهره از مکاپ و مدل موی شاخداری استفاده نکرد و این در حالیه که خانوم نیوشا ضیغمی با نظرات متعدد و مختلفی همراه بود چرا که خانوم بازیگ حتی در این مراسم هم بیخیال مدل موی بابلیس کشیدشون نشدن و این خیلی جالب نبود.

نیوشا+ضیغمی+

ترلان پروانه و لایف استایلی پولدارانه که خودش واسه خودش ساخت

اما کمی با ترلان پروانه همراه باشیم که در قسمت بالاتر اشاره کردیم این بازیگر دهه هفتادیمون که این روزها در 25 سالگی خود به سر میبره، برای خود در استایل دارای سبکی خاص و امضایی شخصی هستند.

مثلا خانوم سارا بهرامی هم اینچنین است و در حالی که همیشه زیبا و بولد ترکیب لباس دارند، اما به مانند بهاره رهنما عجیب نیستند و شیک و زیبا ظاهر میشن. ترلان پروانه از بچگی تو این عرصه شگفت انگیز بوده و فعالیت داشته. خانوم بازیگر در حالی که اون موقع ها توسط مامان باباشون اداره میشدن، حالا برای خود لایف استایلی پولدارانه دارند.

121602

ترلان+پروانه+

6

وقتی صحبت از برند و امضا در استایل درمورد ترلان پروانه به میان میاد!

ترلان پروانه اصولا علاقمنده تا به اونچه که رسید رو نشون بده و فخرفروشی داشته باشه. البته که این حرکت رو محمد رضا گلزار هم خیلی انجام میده و مشخصه که طرفداران این سبک کلا شیفته به نمایش گذاشتنش به این روش هستند! داریم در مورد چی صحبت میکنیم؟ اگه تنها چند لحظه وقت بذارید و یه چرخ تو صفحه ترلان پروانه بزنید، قطعا شما هم متوجه این موضوع خواهید شد که خانوم خانوما خیلی کتونی های جردن رو دوست داره و خب از اونجایی که اصلش خیلیم گرون هستند، با به اشتراک گذاشتن تصاویرش نشون میده که چند مرده حلاجه و تا به اینجای عمر کاریش تونسته چقدر پیشرفت در سبک و درامد داشته باشه.

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری که خانوم بازیگر منتشر کردند و کتونیاشون رو رونمایی ساختن!

Untitled

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

111135_752

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی