|

ریلکسیشن ترلان پروانه تو جایی که الان دل ایرونیا خیلی میخواد؛ تیپش تو محفل عین ملکس!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که در اینستاگرام خود از احوالاتش زیاد منتشر میکنه و اینبار هم از ریلکسیشن جذابش رونمایی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در این عرصه بزرگ بازیگری می باشد. کلا دنیای بازیگری این مدلیه که خیلی خبر و حاشیه داره. ایران و هالیوود هم نداره و شما در هر کجای این دنیا که باشید وقتی به عنوان یک سلبریتی و شخصیت مشهور شناخته میشین، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند. البته که این توجه همیشه هم در راستای مثبت نیست و خیلی دیده شده بازیگرانی که از شهرت نالیدن و اصلا پشیمون شدن که چرا اومدن تو این راه که همه بشناسنشون.

بله درست شنیدین! دیگر روی شهرت اینچنین منفیه و باعث میشه تا فردی که همه میشناسنش به قدر زیاد دیده شدن در هر مکان و فضا و البته شنیدن الفاظ نه چندان جالب ضربه بخوره، که پشیمون از راهش بشه. شما فرض کنید مثلا خانوم ترلان پروانه، چقدر طرفدار داره و چقدر افراد هم هستند که از ایشون خوششون نمیاد و به نوع این حس و حال بدشون رو هم در فضای مجازی و واقعی بروز میدن! ترلا پروانه هم انسانه و قطعا خیلی جاها همونطور که خوشحال شده، ناراحت و عصبانی هم شده، دقیقا به خاطر شهرت!

IMG_20230903_154327_502

ترلان پروانه در این محفل بزرگ بازیگری چه کرده!

ترلان پروانه چهره ای زیبایی دارد که البته این زیبایی از بچگیش هم بود و همیشه با فیس دخترونه و نمکیش و البته موهای بلند و فشن مورد توجه قرار میگرفت و تو هر فیلم و سریالی هم که بود به عنوان اون بچه ای که نقش اول رو داره بازی میکرد و دیده میشد.

ترلان پروانه این راه رو ادامه داد و حالا همچنان بازیگره. خانوم خانوما از خیلی هم سناش سبقت گرفت چرا که اون زمان خب خیلی بازیگرای هم سن و سالش بودن که دیگه حالا تو در این فضا دیده نمیشن، اما ترلان بانو ادامه داد و با کسب تجربه های مختلف و رفتن به کلاس های آموزشی و رسیدگی بیشتر به ظاهرش از خود یه هنرمند تمام عیار ساخت. حالا می بینیم که از ترلان پروانه به عنوان بازیگری دارای اعتبار و اسم و رسم استفاده می کنند به طوری که اگه در فیلم و سریالی دیده بشه اون کار قطعا پر مخاطب خواهد بود.

301541_896

ریلکسیشن ترلانه پروانه در طبیعت

ترلان پروانه در صفحه اینستاگرام خود فعالیت زیاد داره.فیلم و سریال های خانوم بازیگر در این دو سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفت و دائما بر روی پرده سینما و یا نمایش خانگی بود.

ترلان پروانه در فضای مجازی نام برده شده از خود عکس و ویدیو های بسیاری منتشر میکنه که خب در مقابل خیلیم مورد توجه کاربران و همراهان خود قرار میگیره. این بازیگر دهه هفتادی بیشتر تصاویر جذاب و فکر شدش رو پست میکنه و اونچه که به عنوان یهویی میگیره استوری میذاره! اما اینبار اتوری وی متفاوت بود و ترلان پروانه در حالی که رفته بود تو طبیعت، یه عکس خوشگل از اطرافش به اشتراک گذاشت، اما بدون هیچ حرف و سخنی!

tarlan_parvanee_s instagram 2023-10-2-16.33.258 story

این روزها تصاویر مختلف بازیگران رو در جشن حافظ می بینیم در حالی که با استایل های مختلف و جذابی در مقابل دوربین های عکاسان می ایستند، حسابی سوشال مدیا رو از خود پر کرده اند. اما انگار ترلان پروانه نبود! قطعا خانوم بازیگر اگر حضور داشت میتونست یکی از جذاب ترین ها باشه چرا که اصلا ترلان پروانه از ریشه استایل کردن رو به خوبی بلده و میشناسه!

استایل+ترلان+پروانه+رو+بشناسیم

کمی بیشتر با ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

پیشنهاد از سه سالگی!

اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی