|

وقتی مهرجویی سلاخی شده و مردم تو مراسمش ریختن سر محمد رضا گلزار؛ سیکس پکاش تابلو شد

mohammadreza golzar shayanews

در حالی که مراسم تشییع داریو ش مهرجویی بزرگ بود، بسیاری از مردم در پی سلفی گرفتن با محمد رضا گلزار بودند که در این مراسم حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها می بینیم که غم دنیای هنر رو فرا گرفته. چرا که همین چند روز پیش آتیلا پسیانی عزیز رو برای سرطان از دست دادیم و حالا هم داریوش مهرجویی بزرگ رو به دلیل قتل! عجیبه نه؟ قتل!! داریوش مهرجویی و همسرشون وحیده محمدی فر به طرز فجیعی این دنیارو ترک کردن و دقیقا همینه که خیلیا رو ناراحت میکنه. اما در روز چهارشنبه این دو عزیز به خاک سپرده شدن و در تالار وحدت مراسمشون گرفته شد. قطع خیلی از چهره ها اومدن و حتی برخی از بازیگرانی که برای مراسم آتیلا پسیانی حضور نداشتند برای داریوش مهرجویی اومدن و حضور پیدا کردند.

یکی از این افراد مهران مدیری بود و یکی دیگه هم محمد رضا گلزار. البته که دیگر افراد هم بودند اما جالبیه مطلب اینجاست که یکی از این بازیگران به منند همیشه مورد توجه عموم قرار گرفت. خب اگه یه بازیگر دوست باشید قطعا اینجور مراسمات باعث میشه تا خیلی از افراد رو ببینید. یکیش همین محمد رضا گلزار که مثل همیشه یه عالمه مخاطب اومدن تا ایشون رو ببیند و مثل همیشه هم سلفی بگیرن! واقعا عجیبه و اینجاست که آدم میفهمه دیگه دست خود گلزار نیست که بخواد نشون بده من خیلی پر طرفدارم و از این حرفها. و یا بخواد حاشیه سازی کنه، بلکه خود مردم هستند که هرررر کجا این فرد رو ببینید حتی تو عزای فردی که به قتل رسیده میان و سلفیشون رو میگیرن!!

در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از این محمد رضا گلزار وقتی اطرافش پره جمعیته.

اون از عروسی محمد رضا گلزار که مردم ریختن دم تالار و اینهم از عزا و باز هم تالار!

آخه میدونید که محمد رضا گلزار به این موضوع مشهوره و تقریبا هر کجای ایران که دیده بشه داستان همینه. انگاری عزا و عروسی هم نداره چرا که اگه یادتون باشه حتی برای عروسیش هم خیلیا رفته بودن دم در تالار حتی خوابیده بودن تا محمد رضا گلزار و خانومشون از تالار در بیان بلکه با طرفداران روبرو بشن! 

محمد رضا گلزار با بازی در "سام و نرگس" بود که دیدیه و مشهور شد. آقای بازیگر که ابتدا در حوزه مدلینگ فعالیت داشتند، بعد با حضور در این عرصه شگفت انگیز دنیایی جدید رو تجربه کردند و می بینیم این روزها حتی قدم زدنشون هم مورد توجه بسیاری قرار میگیره.

Untitled

کمی هم با خود محمد رضا گلزار

خب این روزا می بینیم که چهره های مشهورمون، حالا میخواد شخص بلاگر باشه یا خواننده و شاید هم بازیگر، همه و همه جهت نشون دادن با کلاس بودن و اینکه از اون یکی کم نیارن میرن باشگاه! البته که خیلیا هتسند به مانند خانوم مریم معصومی و یا محمد رضا گلزار که کاملا حرفه ای ورزش میکنن و مشخصه که خیلی ساله در تلاشن تا ب اندام حال حاضرشون برسن، اما این مود اونقدری عجیب شده که گویی مسابقه ای بزرگ در میونه که مخصوصا بازیگرا درش حسابی تو جنگن! جالبیشم اینجاست که مدام در حال انتشار عکس و ویدیو از خودشون تو فضای باشگاه هستند!

گلزار جان هم که اصلا زشته از این قافله جا بمونه و میشه گفت از صدر جدولی هاییست که خیلی ادعا داره تو سیکس پک داشتن و اندامی شاخ! محمد رضا گلزار نیمی از پیج صفحه اینستاگرامش رو به همین موضوع اختصاص داده و نیم دیگرش رو هم به موضوع مدلینگ و ماشین های فوق لوکسش! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی که تلاش کرده بگه از روی لباس هم همه چیز عیان است!

rezagolzar_s+instagram+2023-7-24+story+(1)

و اما بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد

او با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد. محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. در ادامه مشاهده می کنید اقای بازیگر رو همراه با بردیا گلزار و همسرش.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی