|

داریوش مهرجویی سازنده فیلم های مهر با بی مهری کشته شد

ویدیو فضای شوک آور قتل داریوش مهرجویی؛ و البته استوری عجیب دختر دهه هشتادیش

به تازگی با خبر وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوکه شدیم که بعد از اون با حواشی و نکاتی که داره در میاد متعجب گشتیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یه جا خوندم نوشته بود انگاری این پاییز به جای برگ درختا، هنرمندامون هستند که یکی پس از دیگری دارن میوفتن! پاییز همیشه غم خودش رو داشته و انگاری این پاییز عجیب تر از همیشه هم داره پیش میره. همین چند روز پیش بود با غصه آتیلا پسیانی و مرگش به دلیل سرطان همه تنمون رو گرفته بود که امروز خبری دیگر شنیدیم! خبری از داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران که هم خودش و هم همسرشون که سن و سالی جوان تر هم داشتند، به قتل میرسن! 

به قول امین حیایی دنیای بدی شده و هنرمندامون رو داریم از دست میدیم و اونقدری این شرایط ترسناک شده که دیگه انگاری باید از سایه خودت هم بترسی! جالبه که نظرات در اینباره زیاده و خیلیا از امنیت کشور گلایه دارند و خیلی ها هم با گمانه زنی های متفاوت نظرات مختلفی در این رابطه میدن و مثلا میگن چرا این زوج باید در ویلایی اینچنین بزرگ و به دور از شهر در ویلا بمونن در حالی که کمی قبلتر مورد تهدید قرار گرفتن!

20231015_005822

ریز به ریز قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر

اما داستان از چه قراره؟ از این قرار که 22 مهرماه فرزند آخر داریوش مهرجویی که با پدر و مادرش زندگی میکرده میره کلاس و مثل همیشه زندگی در حال پیش رفتن بوده. دختر این کارگردان مشهور حتی تا ساعت 10 شب با پدر در حال پیام دادن بوده و تو آخرین پیامش میپرسه بابا شام چی داریم که داریوش میگه آش دوغ داریم.

اما از این به بعد پیام ها قطع میشه و ساعت 10 و ربع شب دختر میرسه دم در ویلاشون، اما ظاهرا با شرایطی مواجه میشه که میترسه به داخل خونه ورود کنه و همونجاست که زنگ میزنه به یکی از اقوامشون که در مهرشهر بوده. در نهایت دختر نوجوان به پیشنهاد فامیلش داخل نمیره و میمونه تا فامیلش برسه و با هم وارد خونه میشن و با صحنه به شدت غم انگیز و شوک آور جسد مادر و پدرش روبرو میشه.

داریوش مهرجویی بر اساس تحقیقات ابتدا با ضربه چوبی که میگن چوب درخت آلبالو هم بوده، مورد حمله قرار میگیره و بعد هم شاهرگش زده میشه و در نزدیکی آشپزخونه رها میشه. همسر آقای مهرجویی یعنی خانوم وحیده محمدی فر نیز در یکی از اتاق خواب ها با گلوی بریده پیدا شده و اینطور که نشون میده ظاهرا با صدای عاملان قتل هوشیار شده بوده و حالت تدافعی گرفته، به همین علت ظاهرا آثار برجای مانده بر روی بدن زن نشون میده درگیری هم با عاملان داشته و شستگی هایی داره.

5928956

ویلای داریوش مهرجویی کجا بوده؟ امنیتش چطور؟

اینطور که خبرنگاران جنایی می گویند خونه داریوش مهرجویی در یک شهرک بزرگ که خونه ها همگی باغ ویلا هستند قرار داره. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع می باشد که بنایی ٢٠٠ متری در آن ساخته شده و سه اتاق خواب نیز دارد. اهالی گفتن که به دلیل باغ ویلا بودن خانه ها و امنیتی بسیار عالی که این شهرک داشته هیچ وقت در ورودی باغ ها بسته نبوده و همه اهالی در ورودی راو باز میذاشتن. شهرک محافظت میشه و نگهبان داره. 

پشت خانه باغ داریوش مهرجویی یک زمین بایر هستش که به نظر میرسه عاملان قتل از اونجا وارد شده بودن. همچنین دو دوربین مداربسته در باغ مجاور هستش که پلیس دوربین ها رو ضبط و برای تجزیه و تحلیل با خود برده است!

جالبه که خونه داریوش مهرجویی آخرین خونه در این شهرک بوده و نکته عجیب اینجاست وحیده محمدی فر یعنی همسر داریوش مهرجویی مدتی قبل هم تهدید به قتل شده و باز هم از این ویلا نرفته اند!

Untitled

اما خب از اونجایی که این مرگ قتل بوده و مرگ طبیعی نبوده اونهم یه این طرز فجیع، نظرات و حدس و گمان های فراوونی در رابطه باهاش وجود داره و خیلی چیز ها هم بر ملا میشه. مثلا اینکه تهدید مربوط به همسر مهرجویی رو خیلیا میگن در تاریخ 15 مهر امسال رخ داده در حالی که یکی از خبرنگاران به تازگی متنی نوشت مبنی بر این که این خبر مربوط به 28 فوریه بوده که وحیده محمدی فر در بهمن ماه سال پیش منتشر کرده و از تهدیدی که شدن خبر داده!

f52295fa-13d1-47b6-be54-f67287196abf

و البته پستی که وحیده محمدی فر منتشر کرده بوده است

37e3418f-aa08-46d6-9299-7b58bce4db0d

اما به جهت اینکه کمی هم با شوک و واکنش دیگران همراه بشیم ببینیم ویدیویی از امین حیایی رو در حالی که شب گذشته بعد از قتل میره دم ویلای داریوش مهرجویی و باهاش مصاحبه میشه.

اما کمی هم با دختر داریوش مهرجویی 

مونا مهرجویی دختر این زوج می باشد که پیجی با بیش از 10 هار دنبال کننده دارد. مونا عکس و ویدیو های بسیاری از خود و البته هنرش به اشتراک میگذارد، اما اونچه که به تازگی رخ داده اینه که مونا مهرجوی چند ساعت بعد از قتل مادر و پدرش استوری منتشر میکند با این مضمون: مامان بابا …

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حنا ارسالی در

    سلام.جالبه تو‌ خبرها میگین چرا با وجود تهدید تو‌ ویلا موندن خونشون بوده به هر حال، با توجه به اینکه دفعه قبلی خانم محمدی فر تهدید شده و حتی به پلیس هم اطلاع داده که به باغبانشون شک داره سوال اینجاست؟ چرا پلیس همون زمان پیگیری نکرده که به اینجا برسه!!قاتل را سریع دستگیر کردند چرا همون زمانی که تهدید شده بود سریع وارد عمل نشدن!! و براشون محافظ نذاشتن، همیشه نوشدارو بعد از مرگ سهرابیم. اونو که دیگه رفتن به بی رحمانه ترین شکل ممکن جونشون را گرفتن امان از دل دخترش که آخرین تصویر از پدر و مادرش گلوی بریدشون بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها