|

بریز و بپاش پریناز ایزدیار واسه تولدش که تو این کافه ی لاکچری گرفت / مشکی چه بهش میاد

parinaz-izadyar shayanews

پریناز ایزدیار این روزا توی فضای مجازی خیلی کم فعالیت میکنه و هرازگاهی میاد و میره ولی خب با فیلماش تو یاد مردم میدرخشه.

لینک کوتاه کپی شد

پریناز ایزدیار از اون دسته از هنرمندا هست که یهو یه جوری بولد شد که شاید حتی خودش هم فکرش رو نمیکرد! چون احتمالا بدونید که پریناز خانوم با سریال "زمانه" دیده شد و حسابی ترکوند و با استعداد و بازیش تونست این سریال رو به یکی از پر طرفداراترین ها تبدیل کرد، طوری که حتی الان هم اگر این سریال پخش بشه بیننده های زیادی خواهد داشت البته که بعد از این مجموعه پریناز ایزدیار دیگه توی تلویزیون دیده نشد و به کلی کوله بارش رو بست و به سمت سینما و سینمای خانگی کوچ کرد که خب حق هم داره بالاخره این عرصه ها بسیار پولساز تر هستن و به همین خاطر خیلی از بازیگرا علاقمند به فعالیت در این زمینه ها هستن.

موضوعی که خیلی درباره ی پریناز ایزدیار باعث تعجب و تحسین بیننده ها میشه این هست که پریناز میتونه هم توی نقش های منفی ایفای نقش کنه و هم در نقش های مثبت و این به علت این هست که چهره ی خانوم اصلا تک بعدی نیست و به علاوه استعداد سرشارش هم این توانایی رو بهش بخشیده که در هر دو ساید بازی کنه. همچنین به علاه ی این موضوعات زیبایی بینظیر خانوم بازیگر هم از دیگر عواملی هست که باعث شده ایشون در این حرفه بین مردم محبوب بشه و یه عالمه طرفدار داشته باشه. حالا در ادامه قصد داریم از این روزهای پریناز خانوم براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

پری4844

پریناز ایزدیار و تولد کافه ای که گرفت

به لطف اینستاگرام میشه در جریان خیلی از مسائل قرار گرفت و هر کسی میتونه نسبت ه علایق خودش اکسپلورش رو پر کنه و فقط موضوعاتی رو که به اون ها علاقه داره رو ددنبال کنه مثلا یکی به فشن و مد و استایل علاقمند هستن اکسپلورش پر میشه از پیج های آنلاین شاپ پوشاک، پیج های استایل و جدیدترین فشن شوها و... اما موضوعی که توی این فضا بسیار اذیت کننده هست اینه که در برخی از مواقع افرادی بولد میشن که هیچ هنر و استعددی ندارن و فقط به علت حواشی بالا اومدن و دیده شدن و خیلی ها هم فالو دارنشون و همین هایی که فالو دارن این افراد رو به مررو زمان روحیه شون رو میبازن، میگید چرا؟

چون این افراد بولد شده ی بی هنر کاری جزء شوآف ندارن خونه زندگی های لوکسشون رو توی چشم مردم میکنن، وقتی میرن سفر از دم خونه تا موقعی که برن و برگردن استوری میذران از این که چقد آرامش دارن و حالشون خوبه، از مراسم های آنچنانی و بریز و بپاشی که انجام میدن و... که در نهایت اونایی که فالو دارنشون فکر میکنن زندگی یعنی همین هی خوشی و هی خوشی مثل خیلی از بلاگرا در حالی که این واضحه که این سیاست بلاگرا هست که از خوشیاشون فیلم و عکس بذارن تا به خاطره زرق و برقش شما رو جذب کنن!

پری+656

حالا از اینا که بگذریم بریم سراغ پریناز ایزدیار که خانوم توی این فضا خیلی محتاطانه و بی سر و صدا فعالیت میکنه و عکس هایی هم که میذاره رنگ و نشونی از فخرفروشی نداره و بهتره که برای فالو کردن افردی مثل ایشون رو دنبال کنید مثلا عکس زیر رو ببینید از تولد ایشون که چقدر ساده و خودمونی برگزار شده بدون هیچ ریخت و پاشی در حالی که میدونیم پریناز خانوم پولش رو داره که از این ریخت و پاش ها انجام بده ولی گویا علاقه ای نداره.

پری884

پریناز ایزدیار سرسنگین و مشکی پوش

این اواخر خبرهای متاثر کننده ای توی سینمای ایران به گوش رسید از فوت آتیلا پسیانی تا قتل داریوش مهرجویی و همسرش که تنها باعث ناراحتی اهالی سینما بلکه باعث ناراحتی کل جامعه شد. احتمالا هم عکس های مربوط به مراسم ختم آتیلا پسیانی رو دیده باشید که خیلی از هنرمندا توش حضور داشتن و خب استایل هاشون برای افراد جالب بود از پیراهن سفید رامبد جوان تا بارونی عجیب صابر ابر و.. .

حالا در این بین پریناز ایزدیار هم حضور داشت که خیلی از توجه ها رو به سمت خودش جلب کرد چرا که خانوم بازیگر در ساده ترین حالت ممکن و تنها با مشکی تونسته بودن یه استایل زیبا و سر سنگین برای این مراسم داشته باشه که مورد تحسین خیلی ها هم واقع شد.

IMG_20231018_100333

شوخی با پریناز ایزدیار وقتی تا مرز سکته رفت

اگر دقت کرده باشید در برخی از مواقع پشت صحنه ی فیلم ها بسیار جالب هستن خصوصا که اگر یه فیلم کمدی باشه چرا که شما بارها با دیدن فیلم های مربوط به پشت صحنه خواهید خندید چون بازیگر در حال گفتن دیالوگ خودش میخنده و شما هم خنده تون میگیره که حالا یه کلیپی هم از پریناز ایزدیار پخش شده که انگار در حال رفتن و یا برگشتن از صحنه ی فیلمبرداری هستن که همکارش امیرحسین فتحی با ایشون یه شوخی جالب میکنه که خانوم رو تا مرز سکته میبره که کلیپش رو براتون گذاشتیم ببینید و هم پای آقای فتحی بخندید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی