|

الهام حمیدی یه کپی پیست زده از لباساروپاییه ترانه / خانوم از فسقلیاش عکس گذاشت نانا

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی تو این چند ساله یه جور از این رو به اون رو شده که گویی خانوم بازیگر در راستای راه ترانه علیدوستی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه بازیگرا یه مدلی شدن که هر جا برسن دستی میبرن. مثلا اینکه بیشتر تو مدلینگ دیده میشن جوری که آدم میمونه وقتی می بینه فرد فقققط یه بازیگر ساده بوده و حالا این مدلی شده مدل! مگه غیر از اینه که تو هر شغلی باید یکسری ملاک ها رو داشته باشی؟ اینکه چرا بازیگران عزیزمون فکر می کنن تو هررر موضوع خوشگلاسیونی می تونن ورود کنند عجیبه! قطعا نمیشه هر کسی چون مشهوره پس مدل و یا خواننده و … خوبی باشه.

یکی از این چهره ها الهام حمیدی می باشد که ابتدا با بازیگری در تلویزیون دیده و شناخته شد و بعد هم سینما بود که از خانوم بازیگر شمایلی دیگر رو کرد! الهام حمیدی چهره ای پرطرفداره با کارنامه کاری بسیار با سابقه می باشد که این روزها در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض خانوم بازیگر به شدت اینستاگرام باز شده و تصاویری عجیب از خود که فاز مدلینگ دارند منتشر کرد. 

در ادامه مشاهده می کنید الهام حمیدی رو با پست های جدید و ظواهری که تا به حال از او دیده نشده.

Untitled

Untitled

الهام حمیدی چجوری اینجوری مدل شد! 

البته که بالا تر گفتیم این ظواهر از الهام حمیدی دیده نشده در حالی که خب این گزینه رو ازش ندیده بودیم و گزینه های دیگه بسیااار دیده شده و همرو متعجب کرده. الهام حمیدی به گفته خود، قبلتر طراح لباس بوده که باید بگیم با توجه به استایل های مود انتخابش میشه فهمید چه مدل طراحی هایی هم داشته! 

الهام حمیدی از دست هنرمندان به شدت علاقمند به استایل های غلیظ و بولد هستش به طوری که اصلا لباس ساده براش قفله و این مدلی خوشش نمیاد. اما جدیدا الهام بانو تصویری از خود به اشتراک گذاشت که نشون میده انگاری وارد بُعد جدیدی از لباس شده و به مانند خانوم ترانه علیدوستی که رفته بودن مراسم خارجی با کت  شلوار جین حضور پیدا کردند، از ایشون نیز اینچنین تصویری منتشر شد.

campec.ir_s instagram 2023-10-17-9.33.388 story

الهام حمیدی از فسقلیاش عکس گذاشت نانا

خب معمولا بازیگرا و چهره های مشهور هررر عمل و عکس العملی که داشته باشن مورد توجه قرار میگیرن. از تولد و مرگشون گرفته تا ازدواج و بچه دار شدنون که خب میشه گفت همه و همه برای افرادی مهمه.

چرا که اونها طرفدار دارند و مثلا من و شما نداریم و به جز خونوادمون و یا دوستان نزدیک، غریبه ای وجود نداره همه زندگی و لایف استایل ما براش مهم باشه.

الهام حمیدی یکی از خوبیاش اینه که به مانند بسیاری، نیومد با استفاده از بچهاش خودنمایی داشته باشه. وی دو فرزند کوچیک داره که شیر به شیره هستند و از همسر دوم الهام ابنو می باشند. خانوم بازیگر هیچگاه از اونها و چهره هاشون تصویری منتشر نکرد و تنها دستای کوچولوشون رو به تصویر کشید که برای کاربران خیلی باحال بود دیدن این صحنه و اینکه علاقمند بودن تا بیشتر ببینن که منتشر نشد.

IMG_20230922_130517

IMG_20230922_130527

الهام حمیدی از مجا این مدئلیا میاد به ذهنش؟ سرشونه هاش شده دوبرابر!

اما اگه بخوایم همچنان در رابطه با تیپ های خانوم بازیگر بگیم و باهاش اشنا بشیم باید بگیم که الهام حمیدی این روزها شده از پایه ثابت های استایل های عجیب. این در حالیه که خلی از بازیگران ما هستند به مانند خانوم لیلا حاتمی که ساده دیده میشن اما خب برخی به مانند خانوم الهام حمیدی تا به این اندازه سانتی مانتال. البته که ناگفته نمونه این دنیا میلیارد ها آدم در خودش جای داده با میلیارد ها سبک سلیقه متفاوت به طوری که حتی هیچ یک از خواهر برادرهای دوقلو هم دقیق هم سلیقه نیستن چه برسه به آدما و خونواده های مختلف! الهام حمیدی نیز به خواست و علاقه خودش پیش میره و این علایق حالا به هر دلیلی اگر با سلیقه ما همخون نیست، نمیشه گفت بده یا چی!

Untitled (1)

اما گاهی این بد بوده میره تو فاز اینکه شخص از روال درست پوشی خارج شده و هرچه دل تنگش خواسته پوشیده. مثلا لباس ترانه علیدوستی در آخرین جشنواره کن رو یادتونه؟ همون صورتیه! قطعا بجز اینکه زیبایی نداشت، منطق هم نداشت! اما اینبار به سراغ الهام حمیدی میریم چرا که در مراسمی جدید دیده شده. مراسمی که درش هنرمندان بسیاری حضور داشتند و الهام بانو یکی از عجیب تریناشون بود! بببنیم استایل الهام حمیدی رو در اکران خصوصی فیلم شهاب حسینی که میشه فیلم "مقیمان ناکجا" و این چهره مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی