|

وقتی فالوور با دیدن این عکس الهام حمیدی مغزش قفل میکنه؛ برق چهره وی واقعا عجیبه

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی تا به حال در سالن های بسیاری مدل میکاپ شده بود اما اینبار خودش میکاپ کرد و سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بازیگرا تو همه جای دنیا یه جورای خاصی هستند. البته که وقتی کنار هم تو فضای عمومی جمع میشن انگاری از این خاص بودنشون کم میشه و یه جورایی انگار نه انگار اینا همونایی هستن که از تو تلویزیون و پرده نقره ای می بینیمشون و هواداراشون هستیم. مثلا همین دو روز پیش که مراسم تشییع آتیلا پسیانی بود. خب تعداد خیلی خیلی زیادی بازیگر رفته بودن و یه جورایی میشه گفت بزرگترین مراسمی بود که تو این چندین سال اخیر برای یک بازیگر گرفته شده بود و تا به این اندازه مهمان داشت. اما نکته اینجا بود که انگاری وقتی این چهره ها رو در این فضای عمومی و تو تعداد با می بینیم خیلی با آدمای عادی فرقی ندارن و اینجاست که یه جوریه!!

اما بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که خانوم الهام حمیدی هستند. الهام بانو یه هزار سالی میشه که تو این عرصه شگفت انگیز حضور دارند و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اند. الهام حمیدی از دست هنرمندان خوش نام و خوش چهره ای محسوب میشه که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و هم سینما و هم تلویزیون سابقه بازی های بسیار داره.

Untitled

وقتی فالوور با دیدن این عکس مغزش قفل میکنه!

الهام حمیدی تو سریالای تلویزیونی خیلی بای میکرد اما اونچه که خانوم بازیگر رو به اوج شهرت خودش رسوند سریال "یوسف" پیامبر بود که نقش همسر یوزارسیف رو به تصویر کشید و نکته اینجاست که الهام حمیدی رو همیشه و تقریبا تو اغلب کار ها در نقش های مثبت و به شدت آروم می دیدیم، در حالی که خانوم بازیگر در واقع و در واقعیت لایف استایل خود به نوعی دیگر استایل میزنه و زندگی و اخلاق داره. البته که این یه موضوع خیلی طبیعیه که یک بازیگر شخصیت اصلیش با نقشایی که بازی میکنه فرق کنه اما تا به این اندازه خب واسه مخاطب قفله و هنگ میکنه.

اگر از دنبال کنندگان بازیگران در فضای مجازی نیستید و فکر می کنید این گفته ها صحبت های حاشیه ای برای هنرمندان است پس بهتره که در ادامه تصویری بسیار جدید از الهام حمیدی ببینیم تا با وی آشناییت بیشتری پیدا کنیم.

IMG_20231015_000348

البته که زندگی شخصی هر کسی مختص خود اون فرده و اصلا این موضوع مطرح نیست که چون من و بغل دستیم و … علاقه به سبکشون نداریم پس لزوما سبک زندگی اون شخص بد باشه!

Untitled

این روزها همه شدن مدل! چرا الهام حمیدی با اینهمه زیبایی نشه؟

اما از کار و بار الهام حمیدی که بگذریم و بیخیال این عرصه شگفت انگیزی که درش حضور داره بشیم، باید بگیم که دیدین الهام حمیدی میکاپی پررنگ داشت. الهام بانو در راه و روندی دیگر هم فعالیت دارد و اون چیزی نیست جز مدل و مدلینگی! الهام حمیدی سالهاست به عنوان هم مدل آرایشی و هم مدل در سالن ها و مزون های مشهور و گران قیمت دیده میشه. این خانوم بازیگر شاید از نظر من و شما چندان مناسب این فعالیت نباشه، اما باید اعتراف کرد اتفاقا در هر دو آیتم هم حرفی برای گفتن داره چرا که مثلا بارها شده از سالن شاخی مثل سالن مریم رهنما برای مدلینگی دعوت شده و حضور پیدا کرده.

در ادامه از زیباترین چهره های که از الهام حمیدی در این راستا دیده شد رو مشاهده می کنید که فیس خانوم بازیگر به شدت تغییر کرده.

campec.ir_357194700_1260473164598240_1398683112268929693_n

اما کمی بیشتر با روزگار الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی