|

تیپ مهمانداری الهام حمیدی تو ایرلاین قطر وقتی فقط کلاهش کمه / لاغر شد تا مدل شه

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی این روزا از بس بازی نکرده که شاید نسل جوون تر خانوم رو از یاد برده باشن ولی خب فعالیت های اینستاگرامی ایشون باعث یادآوری میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی دقیقا توی اوج بازیگریش وقتی دیگه خیلی ها هم توی سینما و هم توی تلویزیون خانوم رو میشناختن از این عرصه ی شگفت انگیز دوری کرد البته که هیچ موقع صراحتا خداحافظی خودش رو بیان نکرد ولی دقیقا بعد از این که ازدواج کرد کم کار شد و این موضوع گذشته تا رسید به مادر شدن الهام حمیدی که دیگه بعد از این حتی کم کار هم نبود بلکه بازنشسته محسوب میشد البته که نگهداری از بچه ها وقتی مادر میشه یه آدم خودش میتونه از سخت ترین کارها باشه ولی منظور ما بازنشستگی از حرفه ی بازیگری هست که باعث شد ما دیگه فیلمی با هنرنمایی این بازیگر نبینیم.

اما الهام حمیدی رو بیشتر با چه فیلمی به یاد میارید؟ مسلما خیلی ها ایشون رو به علت پخش شدن مکرر و چندین باره ی سریال "یوسف پیامبر" به عنوان کاراکتری که همسر حضرت یوسف بود میشناسن اما البته که ایشون فیلم های قوی دیگه ای هم توی تلویزیون داشتن مثل "زیرتیغ" و "شوق پرواز" که خب در همه ی این ها نکته ای که وجود داشته و داره این هست که خانوم بازیگر خیلی مثبت دیده میشده و انگار که فیلمسازها علاقمند نبودن که نقش منفی به این بازیگر بدن که البته این موضوع به علت چهره ی معصومانه ی این بازیگر هم بود. حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه الهام حمیدی براتون بگیم، پس با ما باشید.

الهام حمیدی

تیپ بعیدی که الهام حمیدی بعد از مدت ها از خودش رو کرد خانومُ شبیه مهماندارا کرد

استایل یه فرد معروف در هر لحظه و هر جا مورد توجه قرار میگیره چرا که این دسته از افراد جزء اقلیت های جامعه محسوب میشن و بین مردم محبوب هستن و تیپ خوب داشتن هم یکی دیگه از دلایلی میتونه باشه که محبوبیت فرد بالا بره مثلا همین اواخر بود که خیلی از سلبریتی ها به خصوص بازیگرا در مراسم ختم زنده یاد "آتیلا پسیانی" شرکت کرده بودن و بعد از این که یه سری عکس ها از این مراسم منتشر شد افراد زیادی شروع کرده بودن به تجزیه و تحلیل استایل های این عزیران حتی با وجود این که مراسم ختم بود.

جالب تر این که خیلی ها این اعتقاد رو داشتن که بازیگرا این مراسم رو با شوی مدل لباس اشتباه گرفتن و باید خیلی سنگین تر ظاهر میشدن که در این بین دیگه استایل خیلی ها عجیب بود مثل لباس سفید پوشیدن رامبد جواد و یا بارونی و عینک عجیب صابر ابر و... حالا از اینا که بگذریم میرسیم به الهام حمیدی که به تازگی از ایشون یه عکس در کنار یه خانوم منتشر شده که برای خیلی ها مانتوی الهام خانوم سوال برانگیز بوده که چرا ایشون یه لباس مناسب تر انتخاب نکردن و بعضی ها هم گفتن که اگر یه کلاه هم سرشون بذارن میتونن مهماندار هواپیما بشن!

الهام حمیدی

راز لاغر شدن الهام حمیدی چیه که خانومو مدل کرد اونم بعد از دو تا بچه

چاقی یکی از دغدغه های اصلی افراد هست این روزا چرا که خیلی ها معتقد هستن که به علت چاقی فرد میتونه به امراض مختلف دچار بشه که بعضی از اون ها شاید راه حل نداشته باشن و یا اگر هم داشته باشن در صورت وزن کردن و رسیدن به تناسبه اندامه و همچنین داشتن زندگی روتین و سالم البته که این حرف موقع گفتن راحته ولی توی واقعیت در حد کوه کردن فرهاده و از طرف دیگه مشغله ها به حدی زیاد شده که خیلی ها به سمت پرخوری عصبی کشیده میشن.

ولی در خصوص الهام حمیدی یه موضوعی که وجود داره این هست که خانوم با وجود این که دوبار زایمان داشته و در حال حاضر مادر یه فرزند دختر و یه فرزند پسر هست ولی اندام فیتی دارن و حتی لاغر هم کرده که خب برای همه سوال پیش اومده که چطوری این خانوم اینجوری تغییر ایجاد کرده؟! ولی از هر راهی که بوده باشه باید به ایشون تبریک گفت که بعد از دو بار زایمان بدنش رو ول نکرده و برای سلامت جسمانیش ارزش قائله و از همین جهت هم باز رفته سمت مدلینگ.

وقتی الهام حمیدی به جای استعداد زیباییش رو سرمایش میدونه!

این موضوع که زیبایی میتونه یکی از مهم ترین عوامل برای بازیگر شدن باشه غیر قابل انکار هست و حتی در خیلی از مواقع خود بازیگرا هم بهش اعتراف میکنن مثل الهام اخوان که به نظرش زیبایی و داشتن چشم های رنگی باعث شد که برای بازی در اولین فیلمش انتخاب بشه ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که زیبایی بدون استعداد در حرفه ی بازیگری باعث میشه بیننده بعد از مدتی از دست بره چرا که افراد به دنبال ممحتوا و معنی فیلم ها هستن که میتونن بازیگرای زیبایی هم داشته باشن و حالا خانوم حمیددی هم در یه مصاحبه زیباییش رو سرمایش دونسته که خب عجیبه!

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی