|

پول مهدی قایدی و زنش به برج خلیفه نرسید موندن کنارش / این دیگه چیه میخورن!

mehdi-ghaedi shayanews

مهدی قایدی این روزا ساکن دبی هست به همراه همسرش ستاره معصومی و برای کشور امارات درحال بازیه ولی در ایران همچنان خیلی ها منتظرن که برگرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی ستاره فوتبالی کشورمون هست که این روزا در خارج از ایران و در یک تیم اماراتی داره بازی میکنه، البته که این بازیکن نشون داد که میتونه برای ایران تاریخ ساز باشه ولی بعد از یه مدت یه جورایی درگیر حواشی و این داستان ها شد و به جایی رسید که الان افراد فوتبالی دو دسته هستن یعنی یا از مهدی قایدی بدشون میاد و یا آقا رو دوست دارن که خب البته استعدادهای بازیکن همچنان سره جای خودش هست چرا که مهدی قایدی در زمینه ی فوتبال حرف های زیادی برای گفتن داره و میشه روش حساب کرد ولی خب خیلی ها معتقد بودن که ایشون برای پول بیشتر رفت تو یه تیم عربی در حالی که میتونست توی ایران بمونه.

اما بیشترین موضوعی که راجبه مهدی قایدی میتونه حاشیه ساز باشه همسره بلاگر آقای فوتبالیست هست که تنها با یه حرکتش میتونه یه عالمه حاشیه درست کنه و یه زمانی هم استاده این موضوع بود و خیلی ها از این موضوع ناراحت بودن چرا که فکر میکردن همسر آقا مهدی قایدی شاید با این کاراش برای آینده ی فوتبالی آقا هم حاشیه بسازه که خب در آخر هم اینطور شد و کار به جایی رسید که خیلی ها معتقد بودن که ستاره خانوم معصومی داره توی تصمیمات فوتبالی آقا تاثیر میذاره که خب مهدی قایدی در جواب این افراد گفت که با زنش مشورت میکنه ولی تصمیم گیرنده ی نهایی خودشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این زوج براتون میگیم.

مهدی قایدی

وقتی پول مهدی قایدی به خود برج خلیفه نرسید ولی به کفش رسید

 این روزا به کلی دبی توی چشم خیلی ها هست چه ایرانی ها و چه خارجی ها و یه جورایی همه آرزوشونه که برای یکبار هم که شده این شهر رویایی و به شدت مدرن رو ببینن چرا که توی دبی حس میشه که انگار توی یه سرزمین جدا از زمین قرار داری و تازه قرار هم هست که یه عالمه کاره دیگه انجام بشه برای بهتر تر تر شدنش ولی واقعا کی فکرش رو میکرد که یه روزی از دل بیابون و خاک آسمون خراش هایی که با ابرا دست تو دست هستن ساخته بشه. حالا در این بین هم خیلی ها از ایران هستن که توی این آسمون خراش ها زندگی میکنن مثل آقای گلزار که میدونید دبی خیاط خلوت آقا تشریف داره.

ولی برسیم به مهدی قایدی که مسلما از اونجایی که فوتبالیسته مسلما حسابی پولداره و مثل گلزار میتونه تو دل برج خلیفه زندگی کنه و لذت ببره ولی موضوعی که در رابطه با این فوتبالیست وجود داره و براش حاشیه ساز شده اون هم توسط ستاره خانوم این هست که این زوج تو یک استوری که ستاره گذاشته بود انگار پایین خیابون برج خلفه کف زمین زیرانداز انداختن و نشستن! که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود که چرا با این همه مال و منال این دوستان اینجوری پیک نیک برگزار میکنن!

مهدی قایدی

ذوق ستاره معصومی وقتی معلوم نیست دارن خونه میچینن یا دفتر کار!

گفتیم که همه از برگزاری یه همچین پیک نیکی توسط مهدی قایدی و زنش تعجب کرده بودن و انتظارشون این بود که این دوستان یه مقدار شیک تر رفتار کنن ولی خب انگار شیک بودن برای ستاره خانوم و آقاشون به همون اوایل که حسابی جنجالی بودن و حاشیه ساز، مربوط میشد و این روزا ترجیح میدن که بی سر و صدا و برای خودشون زندگی کنن و حتی این روزا دیگه مثل سابق که ستاره هر دفعه گذرشون میفتاد به دبی اینستاگرام رو با عکس و فیلم سروراخ میکرد هم نیست و این روزا یه زوج آروم میبینیم که خب یه مقدار عجیبه.

ولی خب اونقدرا هم که باید و شاید این دو عزیز در خفا نیستن طوری که بگیم افسردگی گرفتن مثلا چند وقت پیش ستاره خانوم معصومی یه کلیپ منتشر کرد که توی اون داشتن یه فضایی رو میچیدن که ستاره خانوم هم انگار براش بسیار ذوق داشت که این کلیپ رو ضبط کرده بود فقط چیزی که مشخص نبود این بود که آیا اینجا خونشون هست توی دبی و یا دفترکار؟!

ستاره معصومی و مهدی قایدی قبلا خودشون تو عکسا بودن الان خوراکیاشون!

گفتیم که ستاره خانوم وقتی هی میرفتن دبی و میومدن یه جورایی انگار خوره ی این رو گرفته بود که توی اینستاگرام از خودش و آقای همسر یعنی مهدی قایدی عکس های خفن و لاکچری منتشر کنه ولی این روزا به کلی رویه ی این بانو عوض شده و انگار که از تک و تا افتاده و اصلا خبری از خودشون توی تصاویری که توسط ستاره پست و یا استوری میشه نیست ولی در عوض تا دلتون بخواد از غذاها و خوراکی ها، ورزش و... عکس گذاشته میشه که جالبه توی اون ها هم ستاره به قدری ساده شده که حتی ناخناش هم لاک نداره که این موضوع برای خیلی ها عجیب شده که چیشده به یکباره؟!

مهدی قایدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی