|

عاشقانه ای نو از مهدی قائدی و ستاره که با قبلیاشون خیلی فرق میکنه؛ آق داداشو

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که اصولا عاشقانه های بسیری از خود همراه با همسرش منتشر میکنه، اما اینبار به نوعی متفاوت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انگاری این روزا جنگ شده جنگ میون بازیگرا و فوتبالیست ها. از چه نظر؟ از این نظر که خب قشر مشهور و شناخته شده زیاد هست اما اونچه که به عنوان حاشیه بیشتر دیده میشه، بیشتر میون این دو قشر هستش که البته در رابطه با فوتبالیست های عزیزمون باید بگیم که همسرانشون دست به آچار هستند و خود آقایون خیلی اهل ساخت و ساز حواشی نمی باشند. جالبه که این موضوع حتی در بین فوتبالی های خارجی هم این چنینه و یک وقت فکر نکنید فقط بازیکنان ایرانی هستند که به دلیل محدودیت ها جنجالی به پا نمی کنند، خیر! بلکه کلا انگار دست و بال بانوان در سرتاسر جهان برای این موضوع بیشتر بازه و یه بلدیت خاصی دارند.

خب کمی ریز بین تر بشیم و بیایم به ایران خودمون که فوتبالی های زیادی در این راستا داریم که همسرانی بلاگر دارند که البته از طریق شهرت آقاشون پیج زدن و شدن بلاگر! یکی از اونها مهدی قائدی و ستاره معصومی خانوم خانوماش هستند که چند سال میشه به این روند ورود کردند و از پایه گذاران حاشیه می باشند ولی ظاهرا بعد از زیاد شدن دست، این زوج کمی عقب نشینی کردند و حالا اخبار بولد خاصی ازشون شنیده نمیشه.

Untitled

چرا این روزا خبری از دیده شدنای اون مدلی ستاره معصومی مهدی قائدی نیست؟

آخه میدونید چرا؟ اون تایمی که مهدی قائدی تازه با شباب الاهلی قرارداد بسته بود، این زوج تازه به دبی نقل مکان کرده بودند و روزها اوج و ذوق و البته کلاس گذاریشون بود. ستاره معصومی اون تایم به حدی در اینستاگرام فعال شده بود که گویی خانوم خانوما اگر یک روز تولید محتوای لاکچری نکنند از مسابقه ای عقب خواهند ماند! 

این روزها می بینیم مهدی قائدی و ستاره معصومی رو در حالی که در امارات و در تیم الاتحاد کلبا حضور داره ولی خب یکی از دلایل کم پیدا بودنشون اینه که بازی قائدی جان متوسطه و اونقدرها جای بولد شدن نداره!

قایدی8498949

عاشقانه ای نو از ستاره معصومی در حضور فالووراش!

ستاره معصومی همونطور که گفتیم در صفحه اینستاگرام خود فعالیت بسیاری داشته اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم خانوما حالا تو استوری هم به ندرت دیده میشن چه برسه به پست و خیلی وقته که محتوایی با عنوان پست به اشتراک نذاشتن. 

ستاره معصومی اغلب همراه با همسرش و یا برای همسرش تصاویر بسیاری منتشر میکند که علاقه میون اونها رو نشون میده. از خوبیای این زوج اینه که نشون دادن خیلی از تفاوت ها مهم نیست و علاقه و پایبندی هستش که اهمیت داره. چرا که ستاره بانو یه 7 سالی از همسرشون مهدی خان بزرگتر هستند و حتی برای این موضوع بارها مورد هجوم نظرات مختلف هم قرار گرفتن، اما همچنان پر عشق زندگی می کنند. در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از ساعت رندی که ستاره معصومی استوری کرد و مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

فرقی که بین خانواده قائدی و خانواده ژست بگیر معصومی هستش!

در ابتدا یه ریز توضیحی دادیم در رابطه با اینکه فوتبالی ها همسرانشون رو مشهور می کنند. جالبه که ستاره معصومی به اعتبار و شهرت مهدی قائدی نه تنها خودش، بلکه کل خونوادش رو به شهرتی باور نکردنی برسونه. ستاره معصومی در یک خانواده شیش نفره بزرگ شده که یه غیر از خود دو خواهر و یک برادر داره که همشون از خودش کوچیکترن.

اما جالبته که داداش کوچیکه دیگه خیلی سنش پایینه و از اونجای هم که ته تغاری خانواده محسوب میشه خیلی بهش رسیدگی میشه! همین شد که ستاره بانو با انتشار عکس و ویدیوهایی از خانواش به همه اونهارو بشناسونه و همه ام بفهمن خواهر برادر وی غروری بیش از اندازه دارند. خب قطعا شما هم با دیدن چهره و ژست افراد تا جایی متوجه میشین که چه مدلین و با دیدن تصاویر خانواده معصومی و خانواده قائدی این حس به کاربران زیادی دست داده بود. در ادامه ابتدا مشاهده می کنید تصویری از سبحان برادر کوچیکتر ستاره و بعد هم دیگر افراد خونه. ناگفته نمونه که دو خواهر ستاره بانو هم در اینستاگرام جذب فالوور خوبی کردند و با تصاویر مدل طورشون مورد توجه قرار گرفتن.

و اما برادر مهدی قائدی که انگاری آخرین نفره! و اما برادر مهدی قائدی که انگاری آخرین نفره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ۰۰ ارسالی در

    پول داشته باش همه چی حله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی