|

رستوران گردی لوکس علی دایی و همسرش؛ دنیز خانوم هم داره یواش یواش میشه اینفلوئنسر!

deniz daei shayanews

علی دایی از چهره های به شدت جذاب ایرانیه که گاهی میوفته تو دام جنجالت و اینبار هم رستوران گردی همراه با همسرش مورد توجه کارران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا میدونید که علی دایی مِن جمله چهره هایی هستش که حتی اگه اصلا نیست و نابود هم بشه، یعنی از فضای مجازی و واقعی، حتی هیچ خبریم ازش دیده و شنیده نشه باز هوادارای خودش رو داره اونهم به شکلی پر و پا قرص! علی دایی همیشه از افراد محبوب در میون چهره ها بوده که خب این دوست داشته شدن هم نتیجه تلاش خودش بوده. اما تو دنیای شهرت یافته ها اصلا امکان ندار که شما رو همه بشناسن ولی خب هیچ حاشیه ای نداشته باشید. یعنی در این فضا همه چی یه جوریه که اگه دست از پا هم خطا نکنی و از حاشیه دور باشی باز این حواشی هستند که به دنبالت راه میوفتن! علی دایی نیز اینچنین است و هر از چند گاهی جنجالاتی دارد که یا خودساختس و یا خود نساخته!!

علی دایی لایف استایلی به شدت مرفه و البته حساب بانکی بسیار پُری دارد که همونطور که گفته شد نتیجه زحماتشه اما خب همیشه این موضوع که دایی چقدر پولداره برای مخاطب جای سوال داشته و جالب بوده. علی آقا دایی نیز در رابطه با همسر و فرزندانش حرف و حدیث های مخصوص به خودش رو داره که در ادامه بیشتر با اونها آشنا خواهیم شد. اما ابتدا در ادامه تصویری ا وی در کنار همسر دومش مشاهده می کنید که در رستورانی لوکس حضور دارند.

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-5-10+story

حواشی خود ساخته و خود نساخته علی دایی! شهریار ایران زد زیر همچی؟!

خب یکم بالاتر بود که گفتیم علی دایی در رابطه با ازدواج هایی که داشته خیلی حاشیه دار شد. قطعا زندگی هر کسی به خودش ارتباط داره اما میدونید حتی تو زندگی های معمولی هم اگه حرف بچرخه چه اتفاقی میوفته و اون شخص مورد نظر میوفته تو چالش، دیگه چه برسه به چهره های مشهور و در آخر هم چهره ای به شدت خاص!

اما جنجالات علی دایی از اونجایی شروع شد که تو برنامه تلویزیون فاش شد علی دایی به جز دختر کوچیکش نورا خانوم، یه دختر بزگتر نیز دارد. دنیز دختر اولی علی دایی می باشد که از همون ابتدای بچگیش با مادرش در خارح از ایران زندگی کرده و بزرگ شده. این در حالیه که دنیز خانوم رو هیییچکس نمیشناخت و از اون پس کم کم افتاد رو زبونا.

و اما دنیزی که خیلی بهش بر خورد! دختر علی دایی به پا خواست!!!

البته که باز هم راه برای فرار بود اما دیگه دیده شدن اصلی از جایی شروع شد که دنیز اومد ایران و سر به دَدی زد، از طرفی هم بعدش عادل فردوسی پور با علی دایی طی یک مصاحبه دخترا و همسرانش رو زیر و رو کرد.

در میون سوالاتی که فردوسی پور از علی داشت، علی آقا دایی بر این نظر بود که تا به حال به جز همسرکه در حال حاضر درد هیچ ازدواجی نداشته اما خب دختری دارد به نام دنیز! همین شد که حرف و حدیث ها پر و بال گرفت. بعد هم که با اشتباه گفتن سن دختری دنیز، همرو متعجب ساخت! در ادامه دنیز خانوم بهش حسابی بر خورد و در یک پست اینستاگرامی نه تنها حضور و وجود مادرش رو ابراز کرد، بلکه با کلی تشکر سن و سالش خود رو هم بیان نمود!

Untitled35yrorupgurou

دنیز خانوم حالا یواش یواش داره میشه یه اینفلوئنسر

دنیز دایی مدت های طولانی است که از دوران کودکی به همراه مادرش در انگلیس زندگی می کند.

البته در این چند سال اخیر و پس از مصاحبه خبرساز علی دایی با عادل فردوسی پور درباره تایید این موضوع، دنیز بیش از پیش در مرکز توجه کاربران قرار گرفت.

هرچند پس از این ماجرا بود که رفته رفته به تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام اضافه شد. و حالا او این روزها به یک اینفلوئنسر و چهره مشهور در شبکه های اجتماعی بدل شده است و در یک سال اخیر نزدیک به سیصد هزار دنبال کننده را با خود همراه کرده است.

با این حال چند ماهی است که دنیز خودخواسته از فضای مجازی فاصله گرفته است و فعالیت خاصی در صفحه شخصی اش انجام نمی دهد.

در همین‌ راستا حالا و بعد از مدت های طولانی دختر اسطوره فوتبال ایران تصویری ساده و به دور از جنجال در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

denizdaee

دنیز دایی در کنار مادرش که انگاری خواهرشه!

دنیز دایی دختری با چهره نچرال و زیبا می باشد که به نظر کاربران به پدرش رفته و شبیه به علی دایی است. وی که سالهاست در اروپا بزرگ شده با همان فرهنگ نیز لباس خود را میپوشد و خب طبیعتا هم همانند اروپایی ها کم آرایش می کند و بیشتر تمرکز خود را بر روی هنرش یعنی رقص و درسش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها