|

وقتی مریم مومن تو عکسش شب و روز رو باهم تلفیق میکنه / شایعه ی بی سر و ته راجبه شوهرش

Maryam Momen Shayanews

مریم مومن این روزا توی برنامه های سینمای خانگی حسابی داره میدرخشه که یکی از اون ها مافیا هست و خانوم اثبات کرده تو این بازی حسابی حرفه ایه.

لینک کوتاه کپی شد

مریم مومن از جمله بازیگرایی هست که خیلی ها خانوم رو به خاطره بازیش توی بانوی عمارت میشناسن و احتمالا بدونید که این سریال از تلویزیون پخش میشد و به این علت خیلی ها اون رو دیدن و این موضوع توی بیشتر دیده شدن این بازیگر بسیار تاثیر گذار بود ولی خب مریم مومن ستاره ای بود که با این سریال دیده شد و بعد از اون با راهیابی به سینما و سینمای خانگی بیشتر از پیش دیده شد و ابن نشات گرفته از استعداد بالای این بازیگر هست و البته که میدونید که فقط استعداد برای موندن توی این عرصه کافی نیست.

مثلا برای افرادی به جوونی مریم مومن در این عرصه یه موضوع خیلی مهم وجود داره و اون جنبه ی شهرت رو داشتن هست یعنی اگر یه بازیگر خیلی کارش خوب باشه و دیده بشه ولی نتونه اوضاع رو بعد از شهرتش هندل کنه احتمال این که به خاطره ها بپیونده خیلی زیاده چون پرستیژی که یه بازیگر بین مردم داره بسیار توی پذیرفته شدن اون توسط فیلمسازها برای همکاری تاثیرگذار هست و مسلما کسی نمیخواد که روی پروژه ی خودش ریسک کنه. حالا در ادامه بیشتر در خصوص این روزهای خانوم بازیگر براتون میگیم.

مریم مومن

وقتی مریم مومن اسم خودش رو بین زنان زیبای سینما ثبت میکنه

حالا اگر بخواهیم در خصوص دیگر شرایطی که برای بازیگر شدن و موندن توی این عرصه بگیم خیلی واضح میشه به زیبایی اشاره کرد چرا که چه در خصوص بازیگرهای مرد و چه بازیگرهای مرد زیبایی یکی از عواملی هست که باعث میشه اون ها بین مردم بیشتر محبوب باشن مثلا خیلی ها هستن که معتقدن محمدرضا گلزار اگر تا به امروز که دیگه فعالیت خاصی توی بازیگری نداره روی بورس هست و هنوز طرفدار داره به علت زیباییش هست!

حتی در خصوص زیبایی بازیگرها به عنوان یه شرط مهم یکبار الهام اخوان در یکی از مصاحبه هاش اینطور عنوان کرد که یکی از دلایلی که برای بازیگر شدن انتخاب شد زیباییش بود و این موضوع بسیار تاثیرگذاره چرا که بیننده باید برای ساعاتی چهره ی فرد بازیگر رو ببینه حالا مریم مومن هم یکی از اون دسته از بازیگرهایی هست که زیبایی طبیعی و خدادادیش اون رو در این عرصه بسیار خاص کرده چرا که این روزا خیلی از افراد حتی بازیگرها درگیر عمل های زیبایی هستن و به سمت مصنوعی شدن رفتن.

مریم مومن

گیر کردن مریم مومن توی جواب دادن

این روزا برنامه های سینمای خانگی بسیار متنوع شده و خیلی طرفدار پیدا کرده چرا که در این عرصه فقط فیلم و سریال نیست که تهیه میشه بلکه یه عالمه برنامه ی تفریحی و متنوع برای بیننده ها تدارک دیده شده و اوقات خوشی رو برای بیننده ها فراهم میکنه و این میتونه برای آینده ی سینمای ایران بسیار مفید باشه و اون رو از تک بعدی بودن دربیاره و درهای جدید ی رو به سمتش باز کنه و جایگاهش رو بین مردم محکم تر کنه چرا که هنر هفتم یکی از مهم ترین بخش های زندگی اجتماعی شده.

یکی از بهترین برنامه هایی که بسیار مخاطب در سینمای خانگی جذب کرد مافیا بود که مریم مومن هم یکی از شرکت کننده های اون بود و تونست ثابت کنه که حسابی در این زمینه یه بازیکن حرفه ای هست و میتونه خیلی چالش برای رقباش ایجاد کنه و تو یه برنامه ی جالب دیگه به اسم تی ان تی هم ایشون حضور داشت و جالبه که مجری یعنی حامد آهنگی برای چالش کشیدنش پرسید که فرازاد فرزین تو بازیگری بهتره یا کامران تفتی توی خوانندگی که خانوم رو حسابی تو جواب دادن سردرگم کرد و صحنه ی بامزه ای ایجاد کرد.

شایعه ای که برای مریم مومن ساختن

یه موضوعی که درباره ی بازیگرها وجود داره این هست که در برخی از مواقع برای اون ها شایعاتی درست میشه که بیشترشون در خصوص ازدواج و در برخی مواقه طلاق هست که خب در کمال تعجب هم این شایعات طرفدارهای خودشون رو دارن و در برخی از مواقع حتی خیلی به قولی خریدار هم دارن و افراد زیادی رو جذب میکنن و احتمالا این به علت جذابیت موضوع باشه در حالی که خورده خبر دروغ و فیک هست.

حالا مریم مومن هم اونطور که خودش اعتراف کرد یه تایمی رو دچار این شایعات شده بوده و جالب ترین اون ها درمورد ازدواج این بازیگر بوده! خب مریم مومن در حال حاضر مجرد هست و ازدواج نکرده ولی شاید براتون جالب باشه که شایعه در همین جا تموم نشد و نکته ی جالب اینجا بود که عکسی که از ایشون تحت عنوان خودش و همسرش منتشر شده بود عکس دایی مریم مومن همراهش بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی