|

ژست سانیا سالاری تو آینه آسانسور که فالووراشو به فکر فرو برد / دوربینش چه زومی داره

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر مشهوریه که در اینستاگرام بسیار متفاوت از بازیاش دیده میشه و در تصویر جدیدی که از خود منتش کرد فیگوری جالب داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که انگاری فقط میخوان یکی دو تا کار بازی کنن و بعد محو افق بشن، خب چرا؟ مثلا میان و یک الی دو ایفای نقش در فیلم و یا سریال دارن و بعد دیگه فقط تو اینستاگرام میشه اون فرد رو پیدا کرد و این موضوع بیشتر در رابطه با بانوان اتفاق میوفته و جالبه که اصلا این حرکتشون سن و سال هم نمیشناسه و مخاطب میمونه چرا این حرکت انجام میشه! چرا که این چهره ها معمولا این مدلین که اگه کاربری طرفدارشون بشه دیگه فقط میتونه از تو شبکه های مجازی دنبال کنندش باشه و یکی از این بازیگران خانوم سانیا سالاری می باشد.

شاید سانیا خانوم رو به دلیل کم کاریشون به اسم نشناسید اما اگه بخوایم یادآوری کنیم باید بگم که این چهره دهه شصتیمون در سریال شبکه خانگی "گیسو" ایفای نقش داشت و کاراکتر خانوم وکیل رو داشت و از طرفی هم در سریال تلویزیونی "دلدادگان" حضوری پررنگ داشت. اما واقعا مشخص نیست چرا خانوم خانوما دیگه رفت که رفت! یعنی دیگه اگه قصد دیدار این بازیگر رو داشته باشید باید فقط به پیجش سر بزنید که البته در عوض اونجا بسیار ولخرجی میکنه و تصاویر زیبای زیادی از خود منتشر نموده. در ادامه ببینیم سانیا سالاری رو در حالی که مثل همیشه ژست هایی خاص برای خود داشت. 

download (4)

Untitled

این روزها همه بازیگران به نوعی خاص شدن، سانیا سالاری این مدلی!

تقریبا همه بازیگرای این ده پونزده سال اخیر یه جورایی خودشون رو خاص نشون میدن حالا هر کدوم به نحوی. شاید اگه تا به حال وارد پیج اینستای سانیا خانوم شده باشین، با طیف رنگی زرد فوتوهاش مواجه شده باشین. چرا که این بازیگر علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد داره و بیشتر تیپایی که میزنه واسه عکسای متفاوت با همین رنگه و واسه همین هم خیلیا با یک شوکه عجیب و غریبی به او و عکسای جینگول مستونش نگاه میکنن. سانیا سالاری علاوه بر اینکه تو خفن بازی از طریق تیپای زرد قناری خیلی شاخه و رودست نداره، با ژستای ولیده و ژیگولش دیگه رسما میشه گفت باس بپره اونور آب و اینجا اصلا تحمل این حجم از ژستای اروپایی رو نداره!

Untitled+(1) (1)

سانیا سالاری رو از این بُعد بشناسیم

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا سالاری مجرد است و ازدواج نکرده با این حال یه جورایی خودش را مامان می دونه! در واقع الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

Untitled

نظر سانیا سالاری در رابطه با شهرت چه منطقیه

بازیگری شغلی است که دیده شدن  از ویژگی های آنست ، قطعا برای من هم مهم است اما بیشتر مهم است کاری را انجام دهم که متن و نقش و کارگردان خوبی داشته باشد.

Untitled

حیوون خونگی کیوت سانیا سالاری

الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی