|

ژست پر حرف سانیا سالاری که خودشو از بازیگرای ساده جدا کرد؛ رو فیسش رنگ مالید جا آرایش!

sania salari shayanews

بعضی از بازیگرا هستند که ابتدا ژست و افاده بودن بعد دست و پا در آوردن که خب باید گفت سانیا سالاری دقیقا یکی از اون دست بازیگراست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای خوش فیس و خوش استعداد ایرانیه که البته از این استعداد و اونچه که درونش داره کم استفاده میکنه. حالا چرا؟ می بینیم این روزا برخی از بازیگران به مانند خانوم پریناز ایزدیار چپ و راست فیلم و سریال بازی میکنن و اینجوری که از تواناییشون استفاده میکنن، اما برخی هستند به مانند خانوم سانیا سالاری که کارنامه کاریشون رو با سوابق کمی نگه داشتن و الا به دلیل کمبود پیشنهاد کاریه  یا خودشون دلشون نمیخواد، خلاصه که کم پیدان!! حالا چرا؟ خدا داند چرا که چهره ای به مانند سانیا سالاری که اتفاقا فیسی زیبا رو دار بعیده اینچنین کمرنگ بودن!!

سانیا سالاری با بازی در سریال تلویزیون و سریال نمایش خانگی شهرت یافت که خب باید بگیم تو "گیسو" خیلی دلبری از  مخاطب کرد و تونست هوادارای بیساری رو جذب خودش کنه. این بازیگر خانوم در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و از یه تایمی به بعد که طرفدار دار شد، اکتیو تر نیز گشت و حالا می بینیم که سانیا بانو با تصاویر و ژستای مغرورانه خود توجهات رو به خود جلب کرده. در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای از فیگورای سانیا سالاری رو که یکسری به سیسش گیر دادن و برخی هم به چهره زیادی سفید شدش!!

sania__salari-7

امضای شخصی سانیا سالاری تو ژستایی که میگیره

البته که این اولین بای نبود که از سانیا سالاری ما اینچنین فیگور دیدم و تقریبا میشه گفت خانوم بازیگر با این ترفند یه امضای شخصی برای خودش ساخته که میتونه هم نظرات رو به سمت خودش بکشونه و هم بگه بنده خاص هستم و هم کسی کاری به کارش نداشته باشه. مثلا می بینید که این روزا بانوان بازیگر بسیاری هستند که تذکر استایل و ژستی میگیرن، اما خب هنوز دیده نشده که سانیا سالاری مورد خطاب قرار بگیره و این دقیقا همون موضوعیه که سانیا سالاری سعی بر این داره تا از حواشی به دور باشه اما جذااابم باشه!

شاید بگین بابا چهار تا ژسته دیگه مگه چیکار کرده؟ که خب باید در پاسخ بهتون بگیم پس نمونه هایی از تصاویر خانوم بازیگر رو مشاهده کنید به عمق موضوع واقف بشید!

unknown_271616588_673920036952802_7178876711450250287_n

بیوگرافی-سانیا-سالاری

رنگ خاصی که به سانیا سالاری خیلی میاد! خانوم همش قناریه

خب به هر رنگ پوستی یه رنگی میاد دیگه! قطعا شما هم دو سه تا طیف رنگی رو بیشتر از بقیه دوست دارید چرا که به نظرتون به ظاهرتون جذابیت بیشتری میده. شاید اگه تا به حال وارد پیج اینستای سانیا خانوم شده باشین، با طیف رنگی زرد فوتوهاش مواجه شده باشین. چرا که این بازیگر علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد داره و بیشتر تیپایی که میزنه واسه عکسای متفاوت با همین رنگه و واسه همین هم خیلیا با یک شوکه عجیب و غریبی به او و عکسای جینگول مستونش نگاه میکنن. سانیا سالاری علاوه بر اینکه تو خفن بازی از طریق تیپای زرد قناری خیلی شاخه و رو دست نداره، با ژستای ژولیده و ژیگولش دیگه میشه گفت باید بره اونور آب و اینجا اصلا تحمل این حجم از ژستای اروپایی رو نداره!

Untitled

رسیدگیه سانیا سالاری به ظاهرش بعد از شنیدن یه عالمه انتقاد

کلا بازیگرا بدون استثنا این مدلین که بعد از گذشت کمی مدت، ظاهر و باطنی هنری طور میگیرن و خودشون رو سوای بقیه میدونن. بالاتر گفتیم که سانیا سالاری به ژست و افاده و در کل استایلش خیلی توجه داره اما خانوم بازیگر مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که در حال خندیدن بود و دندوناش سوژه ای به دست کاربران همیشه در صحنه شد و گفتند دندوناش زرده و ...

این موضوع انگار خیلی برای خانوم بازیگر مهم بود چرا که از اون به بعد هر عکسی که از ایشون منتشر شد دندون ها سفید و لمینت شده بود و خانوم که کمتر تو عکس هاش می خندید برای اینکه بگه رفتم دندونام رو برق انداختم یه مدت تو عکساش همش می خندید!

sania__salari_1620474048

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد تیر 1368 هست وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده با این حال یه جورایی خودش را مامان می دونه اما چه جوری؟

در واقع الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

sania__salari-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی