|

"سانیا سالاری" چه جسوره تو رنگ تیپ هاش؛ خانوم یه گری آکادمی پوشِ زرده!

sania salari shayanews

سانیا سالاری همیشه از بایگرای خاص پوشی بوده که رنگای جیغ رو هم خیلی دوست داره و یکبار با زردی عجیب دلبری داره . باری دیگر با قرمزه جسور!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای اب و دوست داشتنیه ایرانیه که با بازی در سریال شبکه خانگی "گیسو" بیشتر شهرت گرفت در حالی که خانوم بازیگر در سریال تلویزیونی هم ایفای نقش داشته اما اونچه که مشخصه اینه که انگاری استایل های جذاب نمایش خانگی و سینما میتونن تاثیر جذب بیشتری بر روی مخاطب داشته باشن تا سریال های محدود تلویزیونی. سانیا سالاری یه دختر دهه شصتیه که خیلی وقته از این عرصه شگفت انگیز دور شده و اینکه چرا و چیشده خدا داند، ولی از اونجایی که سانیا بانو با گیسو حسابی دل طرفداراشو برده اینکه چرا و چیشده بازی نمیکنه خیلیارو ناراحت کرده! سانیا سالاری از هنرمندان به شدت کم حاشیه ای هستش که تا به حال جنجال و حرف و حدیث خاصی نداشته!

اما خب باید این رو هم بگیم که شما بازیگری دیدین که اصلااا و ابدا شایعه و یا حواشی نداشته باشه؟ قطعا سانیا سالاری هم اینچنین است اما خانوم خانوما بیشتر تو مدل لباس و استالایی که داره میره زیر ذره بین. قطعا شما هم اگه تنها چند لحظه به صفحه اینستاگرام خانوم خانوما رجوع کنید متوجه خواهید شد که سانیا سالاری تا به چه اندازه شیفته فیگورای خاص با تریپای خاص تره! اما در ادامه ابتدا تصویر زیبا از وی در یکی از مراسما سینمایی مشاهده می کنید که نشون میداد رنگ قرمز چقدر بهش میاد!

Untitled

سانیا سالاری ابتدا فشن بوده بعد دست و پا درآورده!

البته که ظاهر هر کسی به خودش مربوطه و قرار نیست یک بازیگر به خاطر شرایط شغلی که داره و ممکنه تو طول عمر کاریش به ده ها شکل و ظاهر و باطن در بیاد، پس در واقعیت هم به همون شکل باشه! خیر! اما خب برخی از بازیگران به خصوص خانومها هستند که این تغییر شمایلشون به قدری زیاده و تو چشم، که مخاطب بعد از دیدن پیجشون برای اولین بار به شدت متعجب میشه!

سانیا سالاری یکی از همین دسته بازیگران می باشد که با تصاویر ژورنالی و ژست های عجیبی که میگیره مورد توجه قرار میگیره. البته که ناگفته هم نمونه خانوم خانما هواداران بسیاری هم جذب کرده و حالا خیلیا هستن که سانیا بانو رو دوس دارن و حتی فن پیجشن! در ادامه ژستی فشن طور با استایلی باحال از این بازیگر مشاهده می کنید که نشون میداد خانوم خانوما دستی هم بر آتش مدلینگی دارد.

unknown_217589806_828418627779768_3594007930689399302_n

سانای سالاری یه گری آکادمی پوشِ زرده!

جالبه که سانیا سالاری علاوه بر اینکه استایل مخصوص به خودش رو داره، رنگ مخصوص به خودش رو هم داره و در اشکال مختلف اون رو میپوشه! یکی از رنگ های مورد علاقه سانیا سالاری که می توان گفت تا حدودی در بیشتر استایل های خانوم بازیگر می توان شاهد این رنگ بود رنگ زرد هستش. البته فراموش نکنید که افرادی که به سبک گری آکادمی لباس می پوشن از رنگ هایی که در طبیعت دیده میشن برای انتخاب لباساشون استفاده می کنن. پس می توان گفت استفاده سانیا سالاری از رنگ زرد در همه آیتم های استایل نیز اتفاق عجیبی نیست. سانیا سالاری فرقی نمیکنه در چه فصل و زمانی از سال باشه در کل در استایل های خود از رنگ زرد؛ خردلی و یا سفید به وفور استفاده داره!

در ادامه یه سرچ ساده و جالب ببینیم!

Untitled

اما کمی بیشتر با سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده!

سانیا خانوم همچنین علاقه زیادی داره که تو طبیعت با ژستایی که رسما اینستا رو آتیشی میکنه رُخ بنماید و همه رو مگسی کنه. واسه همین هم بعضی اوقات یه میکاپ ریز ولی چشمگیر انجام میده و تو طبیعت تبدیل میشه به یه ژَذابی که دومی نداره. البته که این فازای خانوم بازیگر در کنار دوستاش هم به همین شکله و کلا علاقه داره در هر زمانی از بقیه سرتر باشه که خب خیلی اوقات هم همینجوری میشه!

343876568_1313309395922235_6533652267069087220_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی