|

ببینید سحر دولتشاهی با لباس های که همایون خریده چه جلایی پیدا کرد / ژن خاص دخترشو

سحر دولتشاهی بازیگر محبوب ایرانی می باشد که اینبار به بهانه تولد 44 سالگی اش به سراغ سبک استایل هایی که دارد رفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند به مانند خانوم ترانه علیدوستی که از همون ابتدا با سینما ورود کردند و با همون سینما هم حسابی مورد توجه قرار گرفتن و درآمدی بالا داشتند. این در حالیه که برخی از بازیگرامنمون هتسند که خاک تلویزیون خوردند و بعد یواش یواش به نمایش خانگی و پرده نقره ای ورود کردند و شهرتشون رو پله پله به دست آوردن. این افراد به نظر میاد با توجه به اینکه راه تلویزیون و نحوه حقوق دهیشون سخت تره، خب میشه گفت تلاش بیشتری داشتند.

سحر دولتشاهی یکی از همین دست هنرمندان می باشد که ابتدا با بازی در تلویزیون بود که دیده شد و بعد اما خب به دلیل بالا رفتن لِول کاری و غروری که دست داده، در سینما و نمایش خانگی دیده شد. سحر دولتشاهی مِن جمله بازیگرانی محسوب میشه که پله های ترقی و سرنوشت خوب رو شونه هاش نشست و هم در کار و هم در زندگی شرایط جذابی براش فراهم شد. سحر بانو این روزها از بی حاشیه ترین هنرمندان محسوب میشه که البته این موضوع برمیگرده به اینکه میگن ببین با کی میگرده و با کیا نشست و برخواست داره! و سحر دولتشاهی با توجه به اینکه همسر همایون شجریان هستش، خب به همین سبک هم زندگیش میره جلو.

سحر+دولتشاهی

زیباسازی چهره به سبک باکلاس سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی ابتدا با بازی در سریال "نابرده رنج" بود که همراه با میلاد کی مرام دیده شد و شهرت یافت. البته که خانوم بازیگر با ایفای نقش در سریال "مسافران" در کنار همسر سابقش رامبد جوان، نشون داد استعداد خوبی هم در ژانر اجتماعی داره و هم ژانر طنز! 

سحر خانوم از چهره های دهه پنجاهی هستش که البته در اصل چهره ای بسیار جوان تر داره و این در حالیه که خانوم بازیگر جذابمون چهره ای نچرال دارن و به مانند بسیاری از همکارانشون به سمت  و سوی عمل های زیبایی و حرکت های این مدلی نرفتن. البته که این گفته ها بر این نظر نیست که هر کی عمل زیبایی انجام بده کارش اشتباهه، بلکه استفاده بیش از اندازه از این موارد میتونه اشتباه باشه. سحر دولتشاهی نیز کاملا طبیعیه که برای جوان سازی چهرش از یه حرکتایی مثل فیلر و تزریقات و بوتاکس و … استفاده برده باشه.

Untitled

به بهانه تولد سحر دولتشاهی، نگاهی به سبک استایلاش بندازیم

سحر دولتشاهی همونطور که اشاره کردیم از هنرمندان دهه پنجاهی می باشد که تو فصل پاییز متولد شده و به تازگی 44 ساله شد. خانوم بازیگر علاوه بر اینکه همسر همایون شجریان است و در ازدواج دومش ایوشن رو انتخاب کرد و انتخابش شد، داوری در مسابقات بین‌المللی فیلم رو هم در کارنامش داره (سال ۲۰۱۷، جشنواره بین‌المللی فیلم دبی)

اگه بخوایم از استایل این بازیگر محبوب بگیم باید اشاره کرد که در سال‌های اخیر، پالت رنگیِ لباس‌ های این سحر دولتشاهی، تنوع بیشتری داشته و رفته رفته رنگ‌های خنثی و اصلی (قرمز خصوصا) در استایلش بیشتر دیده میشه. همچنین، شلوارهای از بالا گشاد و مانتوهای ماکسی هم جزو علاقمندی‌ های خانوم خانوماست و به پترن‌ ها و المان‌هایی که مختص ایرانه هم علاقه زیادی داره.

در سال‌های اخیر، در جشنواره‌های داخلی، سحر دولتشاهی رو‌ می‌تونیم جزو افرادی ببینیم که برای لباسش وقت زیادی میذاره، به هارمونی توجه داره و جزو معدود خوشپوش‌های جشنواره‌ محسوب میشه.

چرا که این روزها میون بازیگران دیده میشه ترکیب لباس هایی که شاید نه تنها فوق العاده نیستند، بلکه به بدپوشی هم کشیده شدن و بدتیپ خطاب میشن. سحر دولتشاهی و سارا بهرامی نشون دادن در سبک و سیاق استایل خود ادارای امضای شخصی هستند و هیچگاه به در چالش های منفی نیوفتادن.

سحر+دولتشاهی (1)

کمی بیشتر با سحر دولتشاهی و ژن جذاب همسرش

اما بهتره که به مناسبت تولد سحر دولتشاهی کمی ورود کنیم به زندگی خصوصی خانوم بازیگر. سحر بانو از متولدین 16 مهر ماه سال 1358 می باشند که در ازدواج دوم با همایون شجریان آشنایت پیدا کردند و این زوج بدون کمترین حاشیه ای نشون دادن وصلت بی سر و صدا و باکلاس یعنی چی. 

سحر دولتشاهی هنوز مادر نشده اما در حال حاضر هم همسر اولش و هم همسر دومش صاحب فرزند هستند. همایون شجریان با اختلاف سنی 4 ساله از سحر، دختری 8 ساله دارد به نام یاسمین شجریان که به تازگی ویدیویی از یاسمین خانوم هم منتشر شده و نشون داده ژن شجریان حالا حالا ها قرار نیست تو صدا و استعداد خوندن متوقف بشه. در ادامه بینیم ویدیوی این کوچولوی جذاب رو.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی