|

وقتی فاصله سنی زمین تا آسمونی آناهیتا همتی و شوهرش تو این سلفی زد بیرون؛ این چه ژستیه

anahita hemmati shayanews

آناهیتا همتی که به تازگی برای بار دوم ازدواج کرد، یانبار با همسرش تصویری رو به اشتراک گذاشت که با نظرات مختلف کاربران همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناهیتا همتی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا در هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما در فضای مجازی خیلی زیاد دیده میشه و همچنان رو بورسه. تو دهه هشتاد بود که خیلی از سریال های طنز جالب ساخته و دیده میشد. اما می بینیم که یه چند سالی میشه دیگه خبری از اون دست سریالا نیست و کم و بیش مخاطب جعبه جادو هم کم شده. مثلا سریال "خانه به دوش" و یا شاید هم "ترش و شیرین" و … به یاد دارید؟

آناهیتا همتی با ایفای نقشی جذاب در این کار ها باعث شد تا مخاطب شیفته بازی خانوم خانوما بشه اما به نوعی دیگر. مثلا اون زمان خیلیا ایشون رو با شخصیتی دیگر در ذهن متصور میشدند در حالی که چند صباحی میشه آناهیتا همتی با انتشار و فعالیتی عجیب و متفاوت از قبلش در سوشال مدیا، باعث شده تا نگاه مخاطب هم بهش تغییر کنه. مثلا اینکه خانوم بازیگر همین چند وقت پبش بود که ازدواج کرد و از همسرش رونمایی ساخت. این در حالیه که آقای داما سن و سال زیادی داشتند و عروس خانوم بسیار جوان تر به نظر میرسیدن.

anahitahemmati_376249293_1004859050831711_7102615726445433177_n

وقتی در عرض سه ماه، همسر آناهیتا همتی دو سال سنش رفت بالاتر

تو اون تایم حرف و حدیث ها بسیار شد و خیلی از کاربران نظرات مختلف و منفی دادند که چرا با مردی سن بالا ازدواج کردی و برخی هم بر این نظر بدند که بابا آناهیتا خانوم خودش هم همچنین کم سن و نیست و پنجاه سالی سن داره! 

البته که در این بین یکسری هم میگفتن میکاپ عروس و این حرفها چهره آناهیتا همتی رو اورده پایین تا اینکه به تازگی تصویری از این زوج دوباره منتشر شد و کاربران همیشه در صحنه ای که یه عالمه نظر دادن. اما این بار به تعداد کامنت های منفی افزوده شد چرا که به نظرشون این تفاوت سنیه بیشتر بولد و قابل لمس شده بود. در ادامه بینیم آناهیتا همتی رو در کنار همسرش.

campec.ir_s instagram 2023-9-30 story

وقتی شهرت باعث افسردگی بازیگران میشه! دست بردارید!

شاید هم بهتر باشه از این بُعد بینیم که دنیای بازیگران دنیای بزرگ و شلوغیه که گاهی اونهارو حتی به سمت افسردگی و انزوا هم میبره. چرا که می دونید بازیگران هر حرکت ریز تا درشتشون زیر ذره بینه. اونها چه کار خوبی انجام بدن و چه کار بدی، مورد قضاوت کلییی آدم قرار میگیرن و این در حالیه که ما تو زندگی شخصی خودمون اینچنین نیستیم و مثلا اگه حرکتی بزنیم فوقش تا دو تا همسایه و فامیلمون خبردار میشن. این در حالیه که بازیگران همونقدر که طعم خوش شهرت و ثروت رو میچشن، طعم دیده شدن های زیادی و حرف و حدیث ها رو هم میچشن و ممکنه ناراحتشون کنه.

مثلا شما فکر کن بری تو مجازی و یببینید عکست رو فلان پیج هنرمندان گذاشته و یه عالمه کامنت خوردی. میری می بینی یکسری اومدن و درمورد ظاهر خودش و شوهرش بد گفتن، یکسری دیگر گفتن چرا زن این آقا شدی و برخی میگن چرا سنش بالاست و برخی هم به قضاوت میگن حتما دلیلی داشته ! 

میدونید، همه ما انسان هستیم و دقیقا مثال هایی که زده شد رو درک می کنیم اما ظاهرا برخی همچنان عزمشون رو جزم کردن که برای هر چیز نظری بدن! البته نظری منفی!

Untitled

آناهیتا همتی با عمل یا بی عمل؟ مسئله این است!

آناهیتا همتی چهره ای زیبا و بدون حاشیه دارد و این طور که مشخصه اونچه که به عنوان جوانی در چهره خانوم بازیگر می بینیم حاصل عمل های زیبایی به مانند برخی از همکارانشون نیست و آناهیتا همتی ذاتا این جنین است. وی از دست هنرمندان مشتاق جنجال نیست اما خب اصلا و ابدا از دست هنرمندن ساده و بی آلایش هم نیست!

آناهیتا+همتی

آناهیتا همتی رو از این جهات بشناسیم

کتاب‌های نویسنده‌ای به نام "جوی‌فیلدینگ" رو خیلی دوست داره و مطالعه کتاب‌های این نویسنده خیلی روی وی تاثیر می‌گذارد. وی غذاهایی رو که خیلی خوب و خوشمزه درست میکنه غذاهای چینی و ایتالیایی هستند!

همتی باعث حضور هدیه در سینما شد و تلفن وی رو به آقای مهرجویی داد. دستیار آقای مهرجویی با من تماس گرفت که برای بازی در فیلم "لیلا" به دفترشون برم در اونجا دستیار مهرجویی که نامش یادم نیست به من گفت دختری هست در اکباتان به نام هدیه او را می‌شناسی؟ گفتم بله گفت شمارش رو می‌خوایم تا دعوتش کنیم برای بازی در این فیلم بعد از اون من از هدیه تهرانی اجازه گرفتم و شمارش رو دادم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها