|

سلفیای آناهیتا همتی تو ماه عسل که خیلی امروزین؛ آقا سنش بالااااست ولی چه عروسی گرفت!

anahita hemmati shayanews

آناهیتا همتی بازیگر خوش فیس و قدیمیه که حالا ازدواج کرده و تو ماه عسلش راه و بی راه سلفی های جذاب امروزی منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناهیتا همتی رو می شناسید؟ قطعا اگر یک دهه هفتادی باشید می شناسید و کلی خاطره خوبی هم که برامون ساخته رو به یاد میارید! چرا که آناهیتا همتی از دست هنرمندانی بوده و هست که دلی و درست حسابی بازی میکرده و همچنان اون محبوبیتش رو داره. مثلا دیدین یکسری از هنرمندا بخاطر پول و غرور چه افاده های طبق طبقی دارند؟ آناهیتا بانو اصلا و ابدا اون مدلی نبود و با بازی تو سریالای مناسبتی که بیشتر هم برای ماه رمضان بوند دل مخاطبش رو شاد میکرد. آناهیتا همتی بیشتر هم با بازیگرانی همچون خانوم مریم امیرجلالی و آقای حمید لولایی همبازی بود که خب میشه گفت این دو بازیگر دوست داشتنیمون هم به مانند آناهیتا بانو کم پیدا شدن!

آناهیتا همتی همیشه تو همه این کاراکترا نقش دختر خونه رو داشت که خب مجرد بودو ازدواج نمیکرد! انگاری این سرنوشت تو واقعیت آناهیتا خانوم هم بوده و از اونجایی که سن و سال کمی نداره تا به این میزان مجرد موندن عجیبه! اما خب باید گفت زندگی شخصی هر کسی تنها به خودش مربوطه و ما با کفشای اون آدم راه نرفتیم که! آناهیتا همتی اما به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و حالا با توجه به اینکه یه نو عروس محسوب میشه، خب تو دور دو و ماه عسل به سر میبره! به همین جهت تصاویر بسیاری همراه با همسرش به اشتراک گذاشت که جالب هستند و با کلی نظر مختلف همراه میشن!

Untitled

کامنتای جور واجوری که ماه عسل آناهیتا همتی با آقای دکتر گرفت!

قطعا میتونستید حدس بزنید که نظرات چه مدلی هستند! بله همونطور که دیدین همسر آناهیتا بانو سن و سال کمی ندارد وبه همین سبب بسیاری از کاربران نوشته بودند "با پیر مرد ازدواج کردن که انقدر عکس گذاشتن نداره" و خیلیا هم برای بازیگر جذابمون آرزوی خوشبختی داشتند که خب در پاسخ به دسته اول باید گفت سن خود آناهیتا بانو هم کم نیست و قطعا یه تناسب قشنگی میونشون بوده که این ازدواج رخ داده.

تو فضای بی انتهای مجازی و دنیای نامرئیش بیشمار نظر وجود داره که خب چرا میگیم بیشمار چون ممکنه هر یک نفر یک نظر نداشت باشه و دائم با دیدن موارد مختلف نظرش تغییر کنه! یه جورایی میشه گفت آدم و آدمی کلا همینه! تو اینستاگرام هم که فضا بازه و هر کی هر چه دل تنگش میخواد میگه!

Untitled (7)

آناهیتا همتی تو روز عروسیش چه شکلی بود؟ این روزا عرئسی بازیگرا مد شده دیگه!

اما از اینها که بگذریم و برسیم به خود آناهیتا همتی، باید بگیم که خانوم خانوما با وجود اینکه خیلی ساله از بازی و بازیگری دور شده اما با این حالا اونقدری هوادار داره که تا به اینجا در صفحه اینستاگرامش بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده جذب کرده.

خانوم بازیگر از مجردای روزگار بود تا اینکه به تازگی ویدیویی کوتاه و جالب از وی در لباس عرسی جالبتر دیده شد و آقای دوماد هم کنارشون حضور داشتند. اینجا بود که مشخص شد آناهیتا خانوم هم تو 50 سالگی به جرگه متاهلین جوین شدن!

کمی بیشتر با آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت، حیوانات و دوچرخه سواریست

می گوید یک برادر بنام «آرین» دارم که 14 سال از من کوچکتر است و بخاطر شغل بابا مدتی در خرم آباد و در شهر لنگرود زندگی کردیم.

Elham-Pavehnejad-3

آناهیتا همتی اینجوری بازیگر شد

در سال 1372 وقتی 20 ساله بودم به اداره تئاتر رفتم و کلاس های بازیگری استاد هادی مرزبان را گذراندم، اولین کارم هم تئاتر «تنبور نواز» خود آقای مرزبان بود.

بعد از چند کار تئاتر برای تست سریال «دبیرستان خضراء» به دفتر خواجویی (کارگردان) رفتم و قبول شدم با همین سریال سال 1373 وارد قاب تلویزیون شدم.

Untitled

افشای فوت نامزد چی میگه!

آناهیتا همتی در شهریور 1401 راز بزرگ نامزدی خود در 18 سال قبل را رسانه ای کرد، تا آن رو عموم مردم فکر می کردند ایشان مجرد است.

خانم بازیگر می گوید: سال 1383 وقتی 31 ساله بود تا سال 1386 به مدت سه سال زندگی اش با الکساندرا جی ریوسا (Alexander jriosa) اهل فیلیپین نقطه طلایی زندگی اش محسوب می شود چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان …

سرنوشت مسیر زندگیمان را عوض کرد ولی اگر «مرگ» مارو از هم جدا نمیکرد قرار بود دوران بازنشستگیمون رو بازم با هم سپری کنیم اما الکساندر سال 1400 در 48 سالگی بنا به دلایلی فوت کرد.

1827040464-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها