|

وقتی "الهام پاوه نژاد" استایل هاش زمین تا آسمون فرق داره؛ ژست خیابونی خانومو!

elham-pavenejad shayanews

الهام پاوه نژاد این روزا در اینستاگرام و تئاتر بیشتر فعالیت میکنه و انگار که قصد برگشتن به جلوی دوربین رو نداره این بازیگر!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد یکی از بازیگرهایی هست که آروم و نم نم اومد بالا و ثابت کرده که راه موفقیت یه مسیر طولانیه که در صورتی میشه طی کردش که ثابت قدم باشی در این راه و خب این بازیگر بوده و ثمره اش رو هم دیده و دیگه الان خیلی ها الهام پاوه نژاد رو میشناسن ولی یه موضوع جالبی که در خصوص ایشون وجود داره این هست که الهام پاوه نژاد یه مدت طولانی رو داشت خیلی اروم مسیرش رو طی میکرد ولی خب از یه جایی به بعد خانوم بازیگر تصمیم گرفت که تم خودش رو تغییر بده و این موضوع رو میشه از عکس ها ایشون توی صفحه ی اینستاگرامش متوجه شد.

حالا چرا این رو میگیم؟ چون الهام پاوه نژاد توی صفحه اش یهو یه سری تغییرات ایجاد کرد که خب از نظر خیلی از کابرا اونقدرا که باید و شاید این تغییرات جالب نبود مثلا ایشون این اواخر یه تئاتر داشت که توی اون استایل های متفاوتی داشت که همونطور که گفتیم کاربرا نپسندیدن و بعد خانوم رویه اش رو تغییر داد و دورباره برگشت به حالت کارخانه چون میدونید که در این مدت خیلی از بازیگرها اقداماتی انجام دادن که علامت تعجب های بزرگی رو برای مردم به وجود آووردن و همچنین به کلی از این عرصه کنار گذاشته شدن که الهام خانوم نخواست به عاقبت اون ها دچار بشه، حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

الهام پاوه نژاد

استایل های زمین تا آسمون متفاوت الهام پاوه نژاد تو تئاتراش

موضوعی که همیشه در حوزه ی سینما در ایران وجود داشته این بود که خیلی وقت ها به تئاتر بی توجهی میشه و اونطور که باید و شاید این عرصه مورد توجه قرار نمیگیره و بازیگرای خوب و توانمندی که در این عرصه وجود دارن به حق خودشون نمیرسن و میدونید که خیلی از اون ها دوست دارن که از طریق تئاتر خودشون رو باتجربه کنن و بعد راه به جلوی دوربین پیدا کنن در حالی که این روزا هر کسی که یه مقدرا زیبایی داشته باشه و منشی صحنه باشه بدون داشتن تجربه میتونه راحت دیده بشه البته که میدونید که خیلی از بازیگرا هم هر از گاهی در نمایش های تئاتر شرکت میکنن که خب در این مواقع استقبال بیشتر خواهد بود ولی خب بازیگرهای گمنام و قوی در این عرصه در حال حیف شدن هستن.

هر چند در سال های اخیر خوشبختانه مردم هم نسبت به تئاتر علاقمندی بیشتری نشون دادن. بگذریم برسیم به الهام پاوه نژاد که خانوم بازیگر به شدت علاقمند بازی در تئاتر هست و برخلاف خیلی از بازیگرا که تا دیده میشن از این عرصه ی پر از تجربه غافل میشن الهام خانوم یه جورایی در این سال های اخیر تئاتر رو به بازی در مقابل دوربین ترجیح داده و جالبه که عکس های زیر رو از تئاتر های ایشون میتونید ببینید که با توجه به گریم متفاوتی که دارن مشخصه که نقش ها هیچ ربطی بهم نداشتن و ایشون روی سن کلا به کس دیگه ای تبدیل میشه.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

ژست وسط خیابونی الهام پاوه نژاد چی میگه

یه چالشی توی اینستاگرام به راه افتاد بود در خصوص عکس های قدیمی افراد و احساسی که بهشون دارن که بیشتر اون ها از این که چطور در اون زمان این همه اعتماد به نفس داشتن که با استایل های سمی و ظاهر سمی تر ظاهر میشدن و تازه این همه هم احساس زیبایی میکردن و خودشون رو دست بالا میگرفتن تعجب کردن! خب این موضوع طبیعیه که هر کسی در هر دوره ای یه سری علایق داره که شاید چندین سال بعد نه تنها اون موارد جزء علایقشون نباشه بلکه براشون نفرت انگیز هم باشه و این موضوع بیشتر در دوره ی نوجوونی اتفاق میفته و از این سن تا جوونی انسان تغییرات خیلی زیادی میکنه.

اما این موضوع راجبه بازیگرها صدق نمیکنه؛ احتمالا یادتون باشه که یه زمانی از بازیگرها پوستر وجود داشت که اگر الان یکی از اون پوسترها داشته باشید با نگاه کردن بهشون اصلا تعجب کنید که چرا خریدینشون! چون یه بازیگر مرد با موهای فشن ویه ژست سمی چه زیبایی میتونسته داشته باشه؟ البته گفتیم که مسئله زمانه و اون زمان زیبا بوده و خب بازیگرها از این عکس های سمی زیاد دارن و حتی الهام پاوه نژاد هم از این قضیه مستثنی نیست و یعنی شاید که خانوم بازیگر در حال حاضر عکس های زیبایی از خودش منتشر میکنه ولی یه زمانی عکس هایی مثل این عکس رو میگرفته!

الهام پاوه نژاد

وقتی ژستای عجیب الهام پاوه نژاد فقط مربوط به قدیم نمیشه، آخه جفت پا رو پیشخون!

خب در بخش قبلی براتون از ژست های سمی صحبت کردیم و گفتیم یه دوره ای داشتن در حالی که در خصوص خانوم الهام پاوه نژاد انگار که مدت زمان این ژست ها به سر نیومده و خانوم بازیگر کماکان هر از گاهی یه سری اداهای عجیب و غریب داره مثل کلیپ زیر که ایشون رو در حالی میبینیم که میرن روی پیشخون برای عکاسی که خب واقعا عجیبه و کاربرا دربارش گفتن که بدک نیست که این بازیگر یه مقدار درخصوص ژست برای عکاسی دوره و آموزش ببینه تا بهتر عمل کنه! نکته ی دیگه ای هم که برای کاربرا توی این ویدیو به چشم اومد جوون بودن خانوم بازیگر اون هم در 52 سالگی هست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی