|

استایل پتو چهل تیکه "الهام پاوه نژاد" که از دخترش جوون تر شد؛ غافلگیری خانوم چه دیدنیه!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگری محبوبه که این روزا تو تئاتر مشغوله و هر دم تصویری منتشر میکنه که به دلیل چیتان پیتان بودنش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای دوست داشتنی اما در عین حال جنجالی ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور دارد اما خب دوره اوج خانوم بازیگر وقتی رخ داد که تو دهه نود بود و با بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی حسابی مورد توجه قرار گرفت. الهام پاوه نژاد از دست چهره های چند بُعدیه که کار هر کس نیست این میزان استعداد داشتن. یعنی چی؟ یعنی مثلا دیدین خانوم ترانه علیدوستی همیشه و در هر کجا کاراکترای جدی رو ایفا میکنن؟ اما خب مثلا الهام پاوه نژاد این مدلیه که هم کار طنز مثل سریال "هفت سنگ" و نمایش خانگی "شاهگوش" رو ازش دیدیم و هم سریال اجتماعی طور و جدی همچون "مانکن". 

الهام پاوه نژاد همین چند وقت پیش بود که کشف حجاب کرد. این در حالیه که خانوم بازیگر به مانند بسیاری از همکارانش حجاب از سر برداشت و با کلی حاشیه روبرو شد که البته قابل پیش بینی بود. همونجا بود که بسیاری از کاربران گفتن ایشون هم دیگه احتمالا نتونه برگرده به کارش و چیزی نگذشت که دیدیم الهام پاوه نژاد بر روی صحنه تئاتر داره ایفای نقش میکنه! الهام بانو مدتیه که از فیلم و سریال دور شده اما در عوض پشت بند هم تو تئاتر داره بازی میکنه و علاقه به شدت وافری به این شغل و هنر داره. اما خب از اونجایی که قوانین وجود داره، خانوم بازیگر زین پس با کلاه دیده شد. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که با ژاله صامتی سلفی گرفتن و الهام پاوه نژاد باز هم کلاه به سره!

elhampavehnejad_s instagram 2023-6-18 story (2)

بازی بازی الهام پاوه نژاد با فیسش که هی آرایش میکنه!

همونطور که در صفحه اینستاگرام این بازیگر دهه پنجاهیمون مشخصه، الهام پاوه نژاد از دست هنرمندانی هستش که خیلیم علاقمنده تا میکاپ و سایه هایی غلیظ داشته باشه. انگاری این روزا دیگه بازیگرامون به دو دسته تقسیم شدن. یکی اونایی که به شدت غلیظ و پرملات میکاپ میکنن و همیشه هم اینطور دیده میشن به مانند خانومها نیوشا ضیغمی و یا بهاره رهنما و سپیده خداوردی و ... دسته دیگر هم چهره هایی که کلا میخوان نچرال دیده بشن به مانند روشنک گرامی! البته که برخی هم میانه رو هستن اما خب این دو سبک بیشتر دیده میشن.

الهام پاوه نژاد اصولا این مدلیه که فی تو فیلم و سریال عادیه وگرنه تو اینستاگرام و تئاتر به قدری پررنگ هستش که گاهی صدای کاربران هم درمیاد. صفحه اینستاگرام هر کسی یه جورایی میشه گفت سبک زندگی و سلیقه هر آدمیه! چرا که فرد حتی اگه از ناراحتیاشم نذاره باز مشخصه که تا حدودی چطور فکر میکنه  به چه شکل زندگیش رو میبره جلو. حتی اگه بخواد ادا بیاد!

elhampavehnejad_305557397_797963724857621_8367245583601261316_n

elhampavehnejad_296220427_396757312439802_1854795259843900247_n

وقتی تو سریال از رو روسری موهای الهام پاوه نژاد رو سشوار میکشن!

گفتیم که الهام پاوه نژاد اهل حاشیست! البته که شما اگر بازیگر باشید و مشهور، حتی اگه به دنبال حواشی هم نکردید باز جنجالات به دنبال شما میان و بالاخره یکجا دست و پاتون رو میبندن. مثلا این روزا که خیلی در رابطه با حجاب مطالب و عک و ویدیوهای مختلف می بینیم و میخونیم، دراینستاگرام هر موضوعی که راجع به این موضوع باشه بولد میشه. 

مدتی پیش بود که سکانسی از الهام پاو.ه نژاد در سریال هی وایرال شد و کامنتای مختلف گرفت. در این صحنه خانوم بازیگر داره مثلا موهای الهام بانو رو از روی روسری خشک میکنه و سشوار به دسته! همین شذ تا بیسری از کاربران بگن اونا بهت این صحنه رو دادن، تو چرا قبول کردی و این توهین به بازیگر و مخاطبه و این حرفها!

اما طولی نکشید که الهان پاوه نژاد اومد و اصل قضیه رو گفت! 

الهام4785

الهام پاوه نژاد تیپ میزنه از دخترش دختر تر!

البته که الهام پاوه نژاد از دسته خانومایی در سینما می باشد که علاوه بر نامتعارف بودن تیپاش، خیلی هم علاقمند به استایل های مختلفه. به طوری که خانوم بازیگر حالا جدا از مسئله سن و سالش که گاهی بسیار تینیجری تر دیده میشه، انواع و اقسام ظواهر رو ازشون استقبال میکنه و تنها از یک سبک و راه خاصی در لباس پیروی نمیکنه.

هنرمندان بیشترشون سعی دارند تا علاوه بر خوشتیپ بودن هنری هم به نر برسن به همین دلیل گاهی شاید لباس هایی رو انتخاب کنن که ما صد سال نپوشیمشون و حتی اگه مجانی هم بدن قبولشون نکنیم. در ادامه استایلی زیبا و تینیجری از الهام پاوه ن/زاد مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

iyhi

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران می باشد و 50 سال سن دارد و اصالتا کُرد است. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران است.

پاوه نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1370 با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور آغاز نمود اما در سال 73 با حضور در سریال همسران توانست به خوبی دیده شود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی