|

آنجلینا جولی با جدیدترین استایلش باز هم ثابت کرد تو 48 سالگی زیباترین زن جهانه

آنجلینا جولی بازیگر جذاب هالیوود که این روزها در سن میانسالی به سر میبره، در تصویری جدید باز هم ثابت کرد از زیباترین زنان جهان محسوب میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو هر کشوری یکسری چهره هستند که بیشتر از باقی چهره ها مورد توجه قرار میگیرن و یه جورایی دارای اعتبار و محبوبیت فراتری نیز می باشند. اما جدا از اینها، یکسری از هنرمندان هم هستند که حالا اینکه تو کشور خودشون خفنن به کنار، محبوبیت و مشهوریت جهانی نیز دارند و آنجلینا جولی یکی از اونهاست. آنجلینا جولی هنوز هم با خانوم و آقای اسمیت که در سال 2005 با شریک واقعی زندگی اش بازی کرد مشهوره و بعد از اون هم با تحت تعقیب سال 2008 تبدیل به یک ستاره  اکشن جذاب شد.

آنجلینا جولی خیلی ساله که وجهه ای جهانی داره و از زیبای اش بگیر تا بازی های فوق العاده و کمک رسانی های فراوونی که به آفریقا و افغانستان داشته و … مشهوره. اما گفتیم زیبایی! 

آنجلینا دقیقا یکی از افرادی محسوب میشه که هنوز هم چهره ای زیبا و دلنشین داره. آنجلینا جولی از زیباترین زنان در جهان محسوب میشه که این زیبایی رو از مادرش به ارث برده اما عمل های زیبایی نیز داشته. 

hhe1248

عمل های زیبایی که آنجلینا جولی انجام داده

این بانوی هنرمند که متولد 1975 می باشد و حالا 48 سال سن دارد، با عمل هایی همچون جراحی پلاستیک مثل زیبایی بینی، کوچک سازی لب، لیفتینگ صورت، کشش پوست گردن و حتی تزریق چربی برای داشتن ظاهر جوان تر و به علاوه شایعه شده بوتاکس هم انجام داده!

آنجلینا جولی حتی عمل کوچک سازی لب نیز داشته چرا که در گذشته لب هایی بسیار بزرگتر داشت جوری که گویی دهان او باد کرده است، اما حالا حالتی نرمال و زیبا دارند.

خیلی ها بر این نظرند آنجلینا جولی در تمام بدنش بوتاکس انجام داده که خب میشه گفت احتمالش کمه چرا که آنجلینا سن و سال پیری نداره اما دیده میشه که چین و چروک هایی بر چهره داره و این نشون میده حرکتی برای صاف کردنشون نداشته.

Untitled

Untitled

آنجلینا حتی در استایل هم حرفی برای گفتن دارد. اصلا قطعا بادی هم داشته باشه چرا که برای  چهره ای به مانند آنجلینا، هرچیز پوشیدن اصلا مرحله ای قفل و نشدنیه!

مثلا برای یکی از نمونه های بارز این موضوع میشه به مراسمی که آنجلینا جولی به مناسبت دویستمین سالگرد بزرگداشت Saint Michael و Saint George در بریتانیا برگزار شد اشاره کرد که به عنوان بانوی شایسته ملکه برگزیده شد و هنگام گرفتن هدایایش این لباس طوسی بلند همراه دستکش و کلاه رسمی را به تن داشت که  Ralph & Russo برایش طراحی کرده بود.

07-c-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی