|

جنجالی ترین کار خیر آنجلینا جولی در حیات وحش

آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵است. وی بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است.

لینک کوتاه کپی شد

آنجلینا جولی 60 هزار هکتار از اراضی کاموجیا را که همیشه توسط صیادان و شکارچیان مورد حمله قرار می گرفت را خریداری کرد و تبدیل به حیاط وحش کرد و عده ای از شکارچیان را نگهبان کرد.

آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵است. وی بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. او دریافت‌کنندهٔ افتخارات بسیاری از جمله یک جایزهٔ اسکار و سه جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است. جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است.

جولی علاوه بر کارهای سینمایی‌اش، به خاطر تلاش‌های بشردوستانه‌اش معروف است و جایزه بشردوستانه ژان هرشولت و همچنین جایزه افتخاری سفارش سنت مایکل و سنت جورج را دریافت کرده‌است. او جنبش‌های مختلفی از جمله حفاظت، آموزش و حقوق زنان را ترویج می‌کند و بیشتر از همه به دلیل حمایت از طرف پناهندگان به عنوان فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان (UNHCR) مورد توجه قرار گرفته‌است.

به عنوان یک چهرهٔ عمومی، از جولی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا یاد می‌شود. رسانه‌های گوناگون برای چندین سال از او به عنوان زیباترین زن جهان یاد می‌کردند. زندگی شخصی وی از جمله روابط، ازدواج‌ها و سلامتی وی در معرض توجه عمومی بسیاری از رسانه‌ها و مردم بوده‌است. او از بازیگران جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون طلاق گرفته و از نظر قانونی از برد پیت جدا شده‌است. او و پیت شش فرزند با هم دارند که سه نفر از آنها در سطح بین‌المللی پذیرفته شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی