|

کسی قبل از نفیسه روشن نتونسته بود عکس به این گرونی بگیره / تو عینکش میشه اروپا رو دید

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن این روزا مشغول بازی در یه سریال تلویزیونی هست که یه زودی از شبکه ی سه پخش میشه و یه جورایی خانوم رو از کم کاری خارج میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

نفیسه روشن من جمله هنرمندانی هست که حسابی حاشیه ساز تشریف داره و به خاطره همین حاشیه ها وقتایی که کم کار هم میشه باز هم از یاد مردم نمیره و تو ذهنشون موندگار میشه ولی خب اینجور که از پیج خانوم بازیگر پیداست ایشون به تازگی دارن برای یه سریال جدید بازی میکنن که به احتمال زیاد هم از تلویزیون پخش پخش بشه چون نفیسه روشن یکی از چهره های تلویزیونی هست و اونطور که باید و شاید به سینما راه پیدا نکرد و توی این قاب موندگار شد و همیشه نقش های مثبت رو تصاحب میکنه و فیلمساز ایشون رو به عنوان یه بازیگر چشم رنگی همیشه دختر خوبه ی داستان قرار میده.

یه نکته ای که در خصوص نفیسه روشن وجود داره این هست که ایشون این روزا سفیر برندها هم میشه و هر از گاهی هم مدلینگ پوشاک هم میشه و بنابراین میشه گفت که تنها راه کسب درآمد خانوم بازیگر از راه بازیگری نیست و ایشون شغل های دیگه ای هم داره با این حساب و بنابراین در کل اوضاع مالی خوبی داره و در رفاه به سر میبره. حالا برسیم به فعالیت های ایشون توی پیج اینستاگرامش که باید بگیم حسابی تو این زمینه فعال تشریف دارن و حداقل یه دونه استوری رو میذارن در بیشتر مواقع و حالا هم به تازگی یه عکسی از ایشون منتشر شده که در ادامه بیشتر براتون میگیم.

نفیسه روشن

ماشین نفیسه روشن توجه ها رو جلب کرد

دقت کرده باشید هر کسی پیج اینستاگرامش رو بنابر علایقش میچینه و به طور کلی پیج هر  کسی نشون دهنده ی علایق و سلایق اون فرد میتونه باشه و اطلاعات زیادی رو میشه از طریق پیج یه نفر راجبه اون دونست مثلا میشه فهمید یه نفر حامی حیوانات هست، یه نفر عاشق طبیعت و طبیعتگردی هست، یه نفر بینهایت گل ها رو دوست داره و یه عالمه گل و گلدون داره که بهشون حسابی میرسه، یه نفر عشق خرید کردن داره و هر وقت و پولی که گیر میاره در راه این موضوع خرج میشه، یه نفر عاشق غذا خوردن هست و خودشم دستپخت خوبی داره و یه عالمه غذا توی پیجش پخته و رسپی اون ها رو گذاشته و....

حالا با نگاه به پیج نفیسه روشن هم میشه کاملا متوجه شد که این بازیگر علاقه ی خاصی به عکس انداختن در منظره های مختلف داره و البته که باید توی عکس خانوم بسیار شیک و پیک دیده بشن مثلا امکان داره ایشون در حال رد شدن از خیابون باشه ولی از قضا اون روز احساس زیبایی میکرد پس بدون درنگ از خودش یه سلفی میندازه و توی پیجش قرار میده مثلا به تازگی ایشون یه عکسی از خودش منتشر کرده که بیشتر از خودش متعلقاتش به چشم مردم اومده یعنی عینک آینه ای و پر زرق و برقش و البته که ماشینش و انگار که خانوم بازیگر یه حالتی از به رخ کشیدن پولش رو داره با این عکس نشون میده.

نفیسه روشن

وقتی نفیسه روشن یه دل مهربون داره

خیلی از بازیگرا در بسیاری از مواقع کارهای خیر انجام میدن که خب وقتی اون ها رو میگن بعضی ها بهشون خرده میگیرن و میگن آدم باید کار خوب رو در خفا انجام بده و بعضی ها هم هستن که وقتی کار خوبی میکنن چیزی ازش رو نمیکنن و باز یه عده ی دیگه هستن که از این ها خرده میگیرن و میگن اینهمه مال و منال دارید یه دستی از نیازمندا نمیگیرید! بنابراین برخی از اوقات قشر بازیگر در جامعه چوب دو سر سوخت میشه و نمیتونه هم از این بابت کاری کنه چرا که نمیشه که اون عده ای رو که اینجوری هستن رو کنترل کرد.

حالا نفیسه روشن اما یکی از افرادی هست که وقتی کار خوبی میکنه اون رو با دیگران به اشتراک میذاره و برای این که کسی هم بهش خرده نگیره و ا اصلا پیامی در این زمینه دریافت نکنه کامنت پست هاش رو بسته و به ترجیحش این بوده که به کلی فقط از سمت فالووراش لایک دریافت کنه و کامنتی نباشه! حالا یکی از کارهای خوبی که این بازیگر اون رو با فالووراش به اشتراک گذاشته مربوط میشه به کمک  به بچه های استثنایی در یک موسسه و جالبه که ایشون با یکی از این بچه ها عکس هم گرفته و گذاشته بود توی صفحه اش و ازش تشکر کرده بود چون به نظرش خیلی جاها به خاطر دعاهای این فرد بوده که سره پا مونده.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در حال حاضر 41 سال داره و مجرد هست. لیسانسش رو در رشته حقوق اسلامی دریافت کرده. بچه ی اول خونواده هست و دوتا بردار کوچیکتر از خودش داره. از جمله بازیگرهایی هست که وقتی میخواسته وارد این عرصه بشه خونوادش اون رو به شدت تشویق کردن و کسی باهاش مخالفتی نداشت. 

میشه گفت که نفیسه روشن هم از اون دسته از بازیگران هست که خیلی آهسته و نم نم بالا اومده و دیده شده و شاید براتون جالب باشه که به قدری هم به این حرفه علاقه داشته که توی تئاتر های دانش آموزی شرکت میکرده و همین شده بود جرقه ی حضورش و کشف استعدادش خورده شد و برای اولین سریال خودش یعنی "روزهای یادماندنی" دعوت شد.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی