|

شبگردی رمانتیک نفیسه روشن با آهنگ فوق احساسی که باید دانلودش کنید / روباه تو بغلشووو

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن این روزا بسیار کم کار شده و و بیشتر از پیج اینستاگرامش هست که دیده میشه و طرفداراهاش میتونن از این طریق دنبالش کنن.

لینک کوتاه کپی شد
1

نفیسه روشن جزء هنرمندانی هست که در سال های دور و با تلویزیون بانو رو شناختیم و این روزا دیگه خیلی کم کار شدن و اونطور که باید و شاید فعالیت نمیکنن که همینی موضوع شاید باعث شده باشه که بعضی ها این بازیگر رو از یاد برده باشن ولی اون هایی که در جریان یه سری از حواشی ها و اتفاقاتی که برای نفیسه روشن افتاده بود قرار گرفته بودن در اون زمان محال هست که خانوم بازیگر رو از خاطرشون برده باشن و اصلا تو همون تایم بود که خانوم بازیگر کرور کرور فالورور کسب کرد توی اینستاگرامش و بیشتر واز پیش دیده شد ولی خب هر چیزی یه تایمی داره.

یعنی این روزا نفیسه روشن هم دیگه از اون حالت و حال و هوا خارج شده و خیلی شیک و مجلسی توی فضای مجازی فعالیت میکنه و البته که خانوم بازیگر یه حرکتی هم که زده بستن کامنت های پیجش هست که در این صورت احتمالا دیگه جنگ اعصاب نخواهد داشت و خیلی راحت در این فضا فعالیت میکنه و کسی هم که بخواد پست های ایشون رو لایک میکنه و کسی هم که نخواد لایک نمیکنه و از کنارش رد میشه و میره. البته که بازیگر بودن میتونه خیلی سخت تر از این حرف ها باشه چرا که هر حرکت شما میتونه یه حاشیه درست کنه و حتی در مواقعی جور دیگه ای تلقی بشه که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

نفیسه روشن

شبگردی نفیسه روشن سلیقه ی موسیقیایی این بازیگر رو لو داد

فضای مجازی و علی الخصوص اینستاگرام باعث شده که خیلی بیشتر از علایق یه سری از افراد باخبر بشیم مثلا شاید شما یه فردی رو دورادور بشناسید ولی اونطور که باید باهاش آشنایی نداشته باشید و یکی از راه هایی که بیشتر بشناسیدش مسلما پیج اینستاگرام اون فرد خواهد بود چرا که پیج هر فردی اطلاعات و مشخصلات زیادی رو راجبه اون در اختیار ما قرار میده چون هر کسی صفحه ی مجازیش رو بر حسب علایق و سلیقه ی شخصیش میچینه و موضوعاتی رو که به اون ها علاقمند هست رو در اون میگنجونه مثلا وقتی یکی پیانو بلده و زدن اون رو دوست داره حتما حداقل یه پست مرتبط با این موضوع میذاره.

حالا نفیسه روشن هم یکی از اون دسته از افرادی هست که وقتی به پیجش نگاه میندازید متوجه این موضوع میشید که ایشون عاشق رنگ های روشن و به کلی رنگ های جیغ هست و این رو میشه توی رنگ لباس های ایشون مشاهده کرد که همیشه رنگ مانتوهای این بازیگر روشن و تا جایی هم که میتونه سعی میکنه که رنگ اون ها رو با یه چیزی از منظره ای که قصد داره توی اون عکس بگیره ست کنه! حالا به تازگی هم خانوم یه کلیپ منتشر کردن از شبگردیشون با یکی از آهنگ های علیرضا قربانی خواننده ی خوب کشورمون که خب گویا خانوم روشن به کارهای این هنرمند بسیار علاقه داره و حتی کنسرتش هم رفته بود.

وقتی نفیسه روشن به در میگه که دیوار بشنوه

تا به اینجا از دیده شدن علایق افراد از طریق پیج هاشون حرف زدیم یه مقدار هم از این بگیم که یه سری رفتارها هست تو این فضا که در نوع خودش جالبه یعنی بعضی از افراد با یه سری استوری و پست هایی که میذارن به بعضی ها تیکه میندازن توی این فضا که جالبه اون بعضی ها هم این پست و استوری ها رو میخونن و یه جورایی انگار حرف میندازن وسط تا صاحب حرف خودش حرف رو به قول گفتنی از روی زمین برداره و به خودش بگیره! که خب یه مقدار فضا رو خاله زنکی میکنه این کارها ولی بعضی هابسیار بهش علاقه دارن و احتمالا شما هم از این افراد دور و بر خودتون دیده باشین.

حالا شاید براتون جالب باشه که نفیسه روشن هم یکی از اون افرادیه که خانوم بازیگر عادت دارن که از تریبونی که دارن گاهی از اوقات برای تیکه انداختن استفاده کنن و احتمالا هم از این کار لذت میبرن چرا که نفیسه خانوم یه مقدار در این زمینه سابقه دار هستن مثلا یه زمانی به دوستای بازیگر خودش تیکه مینداخت تو استوری ها که ازش حال و احوال پرسی نکرده بودن وقتی که حالش ناخوش بوده و این روزا هم به نظر میاد که به کلی با اون دسته از دوستاش قطع رابطه کرده باشه! حالا هم به تازگی پست زیر رو گذاشته و به حالت کنایه گفته که درده که بتونی با گاو ارتباط بگیری و حرف بزنی ولی با بعضی از آدم ها نه!

نفیسه روشن

علایق نفیسه روشن وقتی به سمت عجیب تر شدن پیش میره 

تا اینجای مقاله کمی از علایق نفیسه روشن براتون روشن شد و بیشتر از پیش این بازیگر رو شناختید ولی یکی دیگه از علایقی که از طریق پیج این بازیگر میشه به اون پی برد علاقمندی به حیوون های درنده هست! یعنی واقعا درنده و اصلا هم در این باره شوخی ندراه و سابقه ی عکس انداختن با حیوانات بسیاری رو داره این بازیگر که یکی از یکی عجیب تر بوده و حالا هم به تازگی ایشون در یه حرکتی بچه روباه رو بغل کرده که در نوع خودش عجیبه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی