|

"نفیسه روشن" با ست استایل صورتی تبدیل شد به ستاره تابان / مدلینگش وقتی نزدیک 50 سالشه

NAFISE-ROSHAN SHAYANEWS

نفیسه روشن هنرمند شناخته شده از تلویزیون هست که این روزا بیشتر از پیج اینستاگرامش خانوم بازیگر رو میبینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از چشم رنگی های سینمای ایران محسوب میشه که قیافه ی معصومی داره و اکثر اوقات برای نقش های مثبت انتخاب میشه چرا که میمیک چهره ی یه بازیگر بسیار توی انتخاب شدنش برای نقش تاثیرگذار خواهد بود مثلا نفیسه روشن رو نمیشه برای نقش هایی که توی اون ها شخصیت داستان مستبد و زورگو هست انتخاب کرد چون در این صورت مخاطب نمیتونه با نقش این بازیگر ارتباط برقرار کنه و اون رو برای اون کاراکتر بپذیره و این یعنی شکست پروژه و مسلما هیچ فیلمسازی این رو نمیخواد.

گفتیم که نفیسه روشن از بازیگرهای چشم رنگی سینمای ایران هست که گویی تافته ی جدابافته هستن چشم رنگی ها اما مثل بقیه ی چشم رنگی ها مثل الناز شاکردوست و نیکی کریمی این بازیگر اونقدرا که باید توی سینما دیده نشد و بیشتر فعالیتش رو توی تلویزیون داشته و از طریق این قاب بوده که معروف شده و سال ها هم به این قاب متعهد موند و مثل بعضی ها که با تلویزیون دیده و معروف میشن و بعد میرن تو سینما و پشت سرشون رو نگاه میکنن رفتار نکرد! حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

نفیسه روشن

علاقه به استایل های رنگی رنگی، نفیسه روشن رو توی جمع خیلی به چشم آوورد

به طور کلی هر کسی چه سلبریتی و معروف باشه چه آدم عادی یه سری علای و سلایق توی استایلش داره که بدون رعایت کردن اون ها حاضر نیست که توی جمعی حاضر بشه مثلا یکی دوست داره که همراه با استایلش حتما اکسسوری بندازه و بدن این که اکسسوری داشته باشه اصلا پاش رو از خونه بیرون نمیذاره و احساس بدی داره، یا مثلا یکی عاشق پوشیدن کتونی هست و در مواقعی که کفش و صندل میپوشه احساس بدی داره و همش دوست داره که اونا رو از پاش دربیاره و پا برهنه راه بره!

حالا در این بین نفیسه روشن هم یکی از افرادیه که سخت به پوشیدن استایل های رنگارنگ علاقه داره و انگار که خانوم یه رنگ زیبا توی استایلش نداشته باشه نمیتونه توی جمعی ظاهر بشه و اگر شما یه نگاهی به پیج اینستاگرامی ایشون هم بندازید متوجه میشید که ایشون با تیپ های رنگارنگش یه پیج شاد ساخته و حالا به تازگی هم توی جمع و دورهمی ظاهر شد این بازیگر که با تیپ سرتاپا صورتی که زده لباس هاش بسیار به چشم میان و به آدم روحیه ی شادی میدن که برگرفته از روحیه شاد خودشه!

نفیسه روشن

مدلینگ نفیسه روشن که بین خانوم بازیگر و زیبایی فرسنگ ها فاصله مینداخت

این روزا خیلی از سلبریتی ها رفتن به سمت مدل شدن چه سلبریتی های مرد و چه سلبریتی های خانوم و میشه گفت که مدلینگ داره توی ایران ریشه هاش رو قوی میکنه و به یه صنعت پر درآمد تبدیل میشه، مثلا بین مدل های معروف مرد که بازیگر هم هست میشه به مهدی پاکدل اشاره کرد که این بازیگر یه مدتی مدل معرفی یه برند پوشاک چرم شده بود و بازخوردهای مثبت زیادی هم دریافت کرد و بین بازیگرهای خانوم هم خیلی از این دوستان مدل میکاپ میشن و البته پوشاک.

که خب نفیسه روشن هم یه مدتی زده بود توی کار مدلینگ میکاپ شدن و تا مدت ها هم تو این زمینه موقع دوری از عرصه ی بازیگری حسابی فعالیت میکرد ولی شاید براتون جالب باشه که بدونید خیلی از کاربرا از این موضوع استقبال نکردن و به نظرشون آرایش های خانوم روشن بسیار غلیظ میشد و چهره ی ایشون رو خیلی تغییر میداد و از اون حالت و مظلومیتی که خودشون توی چهره شون دارن خارج میشدن که خب خانوم روشن هم دیگه فعالیت تو این زمینه رو تعطیل کرد!

نفیسه روشن

عصبانیت نفیسه روشن وقتی ازش راجبه زندگی خصوصیش میپرسن

نفیسه روشن در حال حاضر 41 سال داره، اینجور که پیداست این بازیگر در حال حاضر مجرد هست. در رشته ی حقوق اسلامی لیسانس گرفته، حامی حیوانات و سفیر دوقلوها هست. پدرشون مهندس پرواز توی نیروهوایی ارتش و مادرش خونه دار بوده و تنها یه برادر داره که ایشون هم راه پدر رو ادامه داده. ایشون در سال 91 یعنی سی سالگی به یه خلبان ازدواج کرد که بعد از مدت ها این ازدواج به طلاق منجر شد و هر از گاهی یه سری خبرها در رابطه با ازدواج دوم این بازیگر شنیده میشه.

البته که ایشون در این خصوص برای خودش یه سری شایعات هم به وجود آوورد و یه مدتی با منتشر کردن یه سری عکس ها مثل دستاش با انگشتر حلقه و متن های عاشقانه به شایعات ازدواج دومش دامن میزد که در نهایت این روزها به نظر میرسه که خانوم مجرد هستن ولی یکبار درطول یه مصاحبه ای که با ایشون شده بود ازشون خواسته بودن که شایعات رو تائید و یا تکذیب کنن که ایشون عصبانی میشه و میگه که دلیلی نمیبینه کسی از زندگی خصوصیش اطلاعی داشته باشه و این موضوع به کسی ارتباطی نداره و به خودشون مربوطه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی