|

با گریه ی ناگهانی پریناز ایزدیار روی آنتن مجری هاج و واج موند / طاقتش طاق شده ؟

parinaz-izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگریه که این روزا خیلی ها دیگه اون رو میشناسن و این به خاطره استعداد بی نظیر این هنرمند در این حرفه هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار هنرمندی هست که این روزا دیگه کمتر کسی پیدا میشه که خانوم رو نشناسه چون ایشون اثبات کرده که یه بازیگر قابل و توانمنده که میتونه از پس هر نقشی بربیاد و شما رو با نقش های متفاوتش متحیر کنه چرا که ایشون میتونه در عین حال که نقش یه زن بدذات رو بازی میکنه یهو تبدیل بشه به مظلوم ترین زنی که تاریخ به خودش دیده و این رو میشه از هنرهای پریناز ایزدیار به شمار آوورد که خب کار هر کسی نیست بین بازیگرهای خانوم ما هم تعداد افرادی که میتونن یه همچین هنر و استعدادی داشتن باشن انگشت شمار هست.

اما نکته ای در خصوص پریناز ایزدیار وجود داره این هست که ایشون در ابتدا با سریال زمانه بود که حسابی غوغا کرد و کوچ کردنش از تلویزیون و رفتن به سینما و سینمای خانگی مثل شهرزاد تونست خانوم رو شدیدا به چشم بیاره و البته که بعد از این که ایشون به اوج معروفیت رسید دیگه هرگز به تلویزیون سر نزده تا الان و انگار که خاصیت این قاب اینطوریه که هر کسی از طریقش دیده میشه و بعد بال پروازشو باز میکنه و میره سمت سینما که خب پریناز ایزدیار هم همین کار رو کرد ولی زمانه هنوز از برخی از شبکه ها مثل آی فیلم پخش میشه هنوز هم طرفدارهای خاص خودش رو داره، حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

پریناز ایزدیار

گریه ی پریناز ایزدیار که شما رو شوکه میکنه

این روزا سینما داره به سمتی میره که یه الک درست و حسابی داره انجام میده و در حال حاضر به بازیگرهای جوون عرصه و میدون داده و اجازه داده که اون ها استعداد خودشون رو نشون بدن و بعد از این شروع میکنه از بین اون ها انتخاب کردن ستاره های آینده رو که چه کسی میتونه در این عرصه به عنوان یه بازیگر خوب و حاذق موندگار بشه که خب این موضوع خیلی خوبه چرا که این روزا دیگه خیلی از افرادی که استعداد و هنر در این حرفه دارن خیلی راحت تر از گذشته میتونن خودشون رو تو این زمینه اثبات کنن و مثل قدیمی نیست که یکی ده سال تئاتر کار میکرد و بعد تازه به جلوی دوربین راه پیدا میکرد.

حالا پریناز ایزدیار هم یکی از اون دسته از افرادی بوده که استعداد داشته در این زمینه و یه جورایی میشه گفت که خودش این استعداد رو کشف کرده بود و مادرش هم مشوقش بود برای همین رفت سراغ تئاتر و جالبه که حتی برای این که بتونه بازیگر بشه از خونواده اش هم جدا شد و به تنهایی توی تهران زندگی کرد چون خونوادش شمال بودن. حالا یه نمونه از استعداد ذاتی این بازیگر رو که البته در این سال ها هم پرورشش داده رو میتونید با کلیپ زیر مشاهده کنید که مجری از ایشون میخواد که یهویی گریه کنه و حالت غم رو نشون بده که سخت ترین میمیک رو داره و در کمال ناباوری پریناز در کثری از ثانیه از پسش برمیاد.

انتخاب های شیک و خانومانه پریناز ایزدیار در استایل

اگر دقت کرده باشید بعضی از بازیگرها هستن که در برخی از زمینه ها بیشتر شناخته شده و دیده شدن خصوصا توی استایل و مد هر بازیگری سبک و سیاق خودش رو داره و انگار اگر یه روزی خلاف اون سلیقه ی همیشگی رفتار کنه برامون سوال پیش میاد که چرا و چی شده مثلا شما تصور کنید که یکی از بازیگرهایی که عادت کردیم که بیشتر با تیپ و استایل های اسپرت ببینیمش با یه استایل خانومانه و تا حدودی رسمی ظاهر بشه که خب این میتونه یه جورایی باعث تعجب و شوکه شدن هر بیننده ای بشه چون یه اتفاق جدیده.

آیا تا به حال به استایل پریناز ایزدیار دقت کردید میدونید که این بازیگر چه سلیقه ای توی انتخاب لباس داره؟ باید بگیم که پریناز طرفدار سرسخت استایل های خانومانه هست که شیک و رسمی بودن رو با هم داشته باشه و یه جورایی پرستیژ خانوم رو حفظ کنه و به همین خاطر میشه گفت که تصور کردن این که پریناز ایزدیار یه روزی بخواد مثل بعضیا با تیپ های اسپرت در مراسم ها ظاهر بشه واقعا سخته و اگر این اتفاق بیفته مطمئنا خیلی ها تعجب میکنن چرا که ایشون با استایل های خاص خودش به وقار و متانت معروفه و البته که نمیگیم که استایل های اسپرت اینطور نیستن ولی مسلما برای حضور در مراسم ها جالب نیستن!

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

کمی بیشتر درباره ی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در حال حاضر 37 سال داره و مجرده. در شهر بابل استان مازندران به دنیا اومده و یک خواهر و یک برادر داره که هر دو پزشک هستن. پدر ایشون که خودشون هم وکیل هستن با فعالیت پریناز توی زمینه ی بازیگری مخالف بوده و میخواسته که پریناز تحصیلاتش رو ادامه بده به همین خاطر پریناز مجبور شد که در رشته ی گرافیک تحصیل کنه ولی در کنارش به مطالعه در خصوص بازیگری هم ادامه بده ولی برخلاف پدرش در این راه مادرش بزرگترین حامی و مشوقش بوده. 

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی