|

کار پر درآمد و متفاوت نجمه جودکی مجری سابق تلویزیون بعد از خداحافظی از این قاب

najmeh-joodaki shayanews

نجمه جودکی مجری سابق صدا سیما هست که این روزا کار خودش رو داره و از طریق موسسه ی فن بیانی که تاسیس کرده در حال فعالیته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نجمه جودکی از مجری های سابق صدا و سیما هست که اگر خاطرتون باشه یه زمانی خانوم حسابی در حال اجرای برنامه های متنوع توی شبکه ای مختلف تلویزیون بود و در دوران خودش یکی از جوون ترین مجری های صدا و سیما محسوب میشد و خانوم خیلی هم خوش سر و زبون تشریف داشت که از ملزومات یه مجریه و به همین خاطر هم تونست مخاطب های زیادی رو در زمان کاری خودش بنشونه پای تلویزیون و برنامه های صدا و سیما که باید از این جهت به نجمه جودکی تبریک گفت چرا که کار هر کسی نیست اینکار رو کردن و این به خاطر ایرادی هست که در جذب مجری وجود داره.

اون ایراد هم این هست که این روزا تلویزیون داره به سمت و سویی میره که بازیگرها رو به عنوان مجری میاره به این قاب و اینجوری میشه که مجری های واقعی که علم این موضوع رو دارن یه جورایی بیکار میشن مثلا در خصوص بازگشت محمدرضا گلزار و رشید پور به قاب تلویزیون یکی از مجری های با سابقه در صدا و سیما از کار خودش استعفا داد! به همین خاطر میشه گفت که این تبدیل شده به یکی از معضلات در جامعه ی مجری ها و البته که دلیل کناره گیری نجمه جودکی از عرصه ی مجری گری مشخص نشد ولی این روزا خانوم در حال فعالیت در همین راستا هست که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

نجمه جودکی

استایل واقعیه نجمه جودکی

میدونیم که افراد سلبریتی که در مقابل دوربین قرار میگیرن پوشش شون یه جوره و در مواقع عادی هم میتونه یه جوره دیگه باشه ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که این روزا برخی از افراد که با کمک و مدد تلویزیون هست دیده و شناخته شدن بعد از یه مدتی که حسابی بارشون رو بستن به کلی از این قاب خداحافظی میکنن و با یه ظاهر دیگه خودشون رو نشون میدن که خب این اصلا جالب نیست و این مورد توی چند تن از مجری ها اتفاق افتاده.

مثلا مرحومه آزاده نامداری که دیده شد توی سفر خارجی چقدر متفاوت ظاهر شده بود یا صبا راد که به کلی از قاب تلویزیون کنار گذاشته شد و الان در حال بلاگری توی اینستاگرام هست و یا همین اواخر خانوم ژیلا امیرشاهی مجری سابق برنامه ی به خانه برمیگردیم که رفت کانادا و به کلی نشون داد که کسی که در این سال ها میشناختیمش نبوده! الا موضوع در خصوص نجمه جودکی هم یه جورایی همین طور هست ایشون هم در تلویزیون و در حالت عادی این روزهاش زمین تا آسمون فرق میکنه که خب هضم کردن این موضوع برای خیلی از مخاطبا سخت هست!

نجمه جودکی

کار و بار سکه ی نجمه جودکی که باهاش آیفون خرید

خب تا به این جا در خوص مجری هایی که از قاب تلویزیون خداحافظی کردن باهاتون صحبت کردیم ولی نگفتیم که بعد از خداحافظی چیکار کردن؟ یعنی از چه راهی امرار معاش میکنن و کارشون چیه؟ خب یکی از مجری هایی که از صدا و سیما کنار گذاشته شد صبا راد هست که خانوم این روزا که دیگه مجری نیست یه کار پر درآمد پیدا کرده و حسابی هم براش از جون و دل مایه میذاره و اون بلاگریه که باید بگیم خانوم راد استعداد بالایی هم توش داره و اگر یه سر به پیجش بزنید حتما متوجه این موضوع خواهید شد و البته که به هوش این بانو هم توی پول در آووردن احسنت خواهید گفت!

حالا نجمه جودکی هم باید در این وسط یه شغل و حرفه ای داشته باشه بالاخره، که باید بگیم داره یه کار خوب هم داره که حسابی باکلاس هست! نجمه جودکی برای خودش یه آکادمی و موسسه زده که توی اون دوره های تخصصی گویندگی و اجرا و فن بیان برگزار میشه و ایشون تا دلتون بخواد شاگرد داره در این زمینه و با این حساب میشه گفت که کار و بارش حسابی طلاست و درآمد خوبی داره که باهاش میتونه خونه زندگی الاکچری و گوشی خوب دست بگیره.

نجمه جودکی

کمی بیشتر با نجمه جودکی

نجمه جودکی در حال حاضر 33 سال داره، لیسانس معماری داره و دوره های تدوین و فیلمسازی دیده. از طریق رضا رشیدپور بود که ایشون به جرگه ی مجری ها پیوست. توی محله ی شمیرانات تهران به دنیا اومده و بچه ی اول خونواده هست. میشه گفت که نجمه خانوم از کودکی در یه خونواده ی متمول به دنیا اومده و سختی زیادی نکشیده.

مجری مورد علاقه ی این بازیگر خانوم ژیلا صادقی هست که در کمال ناباوری ایشون هم دیگه توی قاب تلویزیون حضور ندارن! ایشون تا به الان سه فیلم کوتاه هم ساخته و البته یه تایم چهار ساله رو هم ممنوع الکار شدن و این به خاطر رد کردن یه سری از خط قرمزها بوده در اجرا.

نجمه جودکی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی