|

زیباترین مدلینگ "شهرزاد کمال زاده" با شمایل هندی و لباس های فاخر / ورزش ژانگولری سختش

shahrzad-kamalzade shayanews

شهرزاد کمال زاده از بازیگرایی هست که این روزا بیشتر از بازیگری در حال مدلینگ هست و توی این زمینه فعالیت میکنه و دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شهرزاد کمال زاده جزء هنرمندان بی حاشیه محسوب میشه که این روزا هم از قضا خانم بازیگر بسیار کم کار شده و اونطور که باید و شاید در عرصه ی هنر دیده نمیشه و شاید براتون جالب هم باشه که حتی یکبار این بازیگر در یه مصاحبه ای اینطور عنوان کرد که ناراحته از این که به اون چیزی که حقش بوده توی تلویزیون نرسیده و چرا کسی از شهرزاد کمال زاده حرف نمیزنه و به نظرش این به خاطر این موضوع باشه که خانوم بازیگر عمل های زیبایی انجام نداده و برای خودش قیافه ی فضایی نساخته!

از اینا که بگذریم و برسیم به فعالیت های شهرزاد کمال زاده باید بگیم که این بازیگر به همون میزان که توی عرصه ی بازی کم کار هست در فضای مجازی فعال و پرکار هست و توی اینستاگرام حسابی اکتیوه و فیلم و عکس های مختلفی رو با فالوورهاش به اشتراک میذاره که در برخی از موارد یه مقدار زیاد از حد فتوشاپ و ادیت انجام شده در عکس ها توی ذوق میزنه و نشون میده که گویا خانوم کمال زاده دوست ندارن که ساده و بی آلایش بیان جلوی دوربین و براشون مهمه که پوستشون به صافی آینه باشه حتی با وجود این که در واقعیت شاید اینطور نباشن که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

شهرزاد کمال زاده

مدلینگ شهرزاد کمال زاده اینبار یه سری به مسافری از هند زده

خیلی از سلبریتی ها هستن که این روزا رفتن به سمت مدلینگ و مدل برند های بزرگ و معروف شدن میرن و از این راه هم بیشتر از پیش دیده میشن و هم یه درآمد مازاد هم به دست میارن که خب چی از این بهتر؟! حالا در خصوص خانوم های بازیگر هم مثلا بهنوش بختیاری میره و مدل میکاپ میشه و تبلیغ سالن زیبایی میکنه و شاید براتون جالب باشه که این بازیگر حتی به شهرهای دیگه سر میزنه و قبول تبلیغ میکنه و از سالن های زیبایی مختلف و بعد از مدل میکاپ شدن با انتشار یه عکس تو پیجش کار رو تموم میکنه و باعث دیده شدن اون سالن میشه و تمام و در انتها اس ام اس واریزیه که میاد براش.

حالا شهرزاد کمال زاده هم یکی از اون دسته از افرادیه که خانوم هم تو اینستاگرام فعاله و هم توی عرصه ی مدلینگ و در زمینه هایی مثل پوشاک و میکاپ مدل میشه و به تازگی هم خانوم مدلینگ هندی رو امتحان کردن و گریزی زدن به سریال مسافری از هند و با لباس های هندی و خال روی پیشونی حاضر شدن که میشه گفت بهش هم اومده و یه جورایی قابل باور هست که ایشون هندی باشه ولی باز هم یه چیزی که در مورد این بازیگر تو ذوق میزنه استفاده ی بی مهابا و زیاد از فیلتره.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

وقتی شهرزاد کمال زاده میره سراغ یه ورزش حسابی سخت

این روزا به خاطره کم تحرکی افراد و اینترنتی شدن بیشتر مشاغل سبک زندگی مردم تغییر کرده و یه جورایی اکثرا دارن دچار اضافه وزن میشن که خب اگر این موضوع کنترل نشه میتونه توی سلامت جشم اون ها در آینده تاثیر بذاره و رسانه میتونه بهترین وسیله برای فرهنگسازی در این زمینه باشه که افراد رو برای ورزش کردن ترغیب کنه و اون ها رو به سمت زندگی سالم تر سوق بده و البته که در این بین سلبریتی ها و افراد معروف هم میتونن از تریبون خودشون استفاده کنن و در این راه اقدام ها ی موثری انجام بدن.

مثلا شهرزاد کمال زاده از افرادیه که حسلابی ورزش میکنه و هرازگاهی از ورزش کردن خودش عکس و فیلم هایی به اشتراک میذاره و طرفدارانش رو هم به این موضوع تشویق کنه و شاید براتون جالب باشه که بدونید یکی از ورزش های که این بازیگر انجام میده و خیلی جالبه قایق سواری هست که جزء ورزش های سخت و طاقت فرسا محسوب میشه ولی خانوم بازیگر با انتشار کلیپ زیر نشون داد که از پسش برمیاد و میتونه که در این زمینه هم حتی فعال باشه.

کافه ی خاصی که شهرزاد کمال زاده رفت با تیپ خانوم ترکیب قشنگی درست کرده!

دقت کردید همیشه یه نفر تو هر اکیپی هست که شدیدا اهل عکس و عکاسی هست و جالب هم هست که همیشه ویو و منظره های خاصی هم برای عکاسی پیدا میکنه و در کل هر کسی که میخواد عکس بندازه میره سراغ این آدم و حتی درباره ی چطور ژست گرفتن هم ازش سوال میکنه! حالا این موضوع انگار درباره ی شهرزاد کمال زاده هم صدق میکنه، حالا یعنی چی؟

یعنی گفتیم که این بازیگر در عرصه ی مدلینگ فعالیت میکنه و احتمالا به خاطر بودن تو این عرصه دیگه چم وخم خوب عکس انداختن اومده دست خانوم و میدونه چه ژستی رو کی و کجا بگیره که عکسش زیبا بشه و البته که انتخاب لوکیشنش هم خیلی خوبه مثل کافه ای که بانو به تازگی رفته و رنگ دیوارای اون با مانتوی خوش رنگ خانوم ترکیب جالبی ایجاد کرده و ایشون رو هم زیباتر از پیش نشون میده.

شهرزاد کمال زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی