|

شهرزاد کمال زاده با این استایل هوای سیندرلایی برداشته؛ ولی همساده عروس مردگان شده

شهرزاد کمال زاده یکی از بازیگرهای خوش چهره ی سینما هست که این روزها بیشتر از فعالیت در این عرصه کار مدلینگ انجام میده و اون رو دنبال میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که میشه گفت درخششون تویه نقش ها اونقد عالی نیست و یا  در حد نقش های متفرقه ی فیلم ها میتونن عمل کنن، که البته این موضوع میتونه به خاطر این باشه که شاید بهشون تا حالا میدون داده نشده که خودشون رو در اون حدی که باید نشون بدن و کارگردان ها ترجیح دادن که این افراد در همون ظاهر بشن و تویه فیلم ها باشن و کسی این ریسک رو نمیکنه که نقش اصلی رو به اون ها بسپره و در نتیجه این افراد همینجوری تویه حاشیه باقی میمونن که خب باید بگیم وجود این افراد هم بالاخره لازم هست که چون باید یکی اول و آخر نقش رو بازی کنه، مثل این میمونه پدر و مادرا به بچه هاشون اصرار میکنن که دکتر بشن، انگار که این مملکت کارگر لازم نداره!

بگذریم یکی از بازیگرهایی به خاطره چهره ی فوق العاده زیباش بیشتر مشهور هست تا بازی کردن نقش های درخشان، شهرزاد کمال زاده هستش که میشه گفت قیافه اش بین بازیگرهای ایرانی بسیار بی نقص و حیرت آوره، ولی شهرزاد خانوم بیشتر به خاطره چهره اش هست که بهش نقش داده میشه  و اکثرا کاراکترها هم اونقدر شگفت انگیز نیستن که بگیم آدم کفش میبره! البته که شهرزاد خانوم بازیگر خوبی هست و ویژگی های بودن تویه صحنه رو داره ولی این روزا شهرزاد خانوم ترجیح میده که از قیافش بیشتر پول دربیاره تا بازی و هنرش، پس مشغول مدلینگ شده و به عنوان مدل میکاپ و آرایشی فعالیت میکنه، که حسابی هم در این زمینه میدرخشه، حالا به تازگی خانم بازیگر تویه یه مراسمی شرکت کرده که نکات عجیبی در رابطه با اون وجود داره که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

شهر4587

تو چشم بودن عجیب و غریب شهرزاد

خب این که تویه همه ی دنیا بازیگرها و سلبریتی ها استایلیست داشته باشن، یه امر کاملا طبیعی هست؛ حالا استالیست کیه؟ استالیست کسی هست که به شما کمک میکنه متناسب با فیزیک بدن و چهره تون لباس، مدل مو، میکاپ و حتی اکسسوری هاتون رو انتخاب کنید، تا تویه بهترین حالت خودتون دیده بشید و بدرخشید، حالا شاید بگید که این که هر کس چی بپوشه اصلا مسئله ی مهمی نیست که حالا به خاطرش یه نفر هم استخدام کنن، اما باید بگیم که این موضوع تویه دنیایه سلبریتی ها و هنرمندا جایگاه خیلی مهمی داره مثلا خیلی از سلبریتی های خارجی که قبلا خودشون لباس هاشون رو تویه مراسم های مهم انتخاب میکردن، الان از این موضوع اظهار پشیمونی میکنن، مثل سلنا گومز که به تازگی وقتی تویه کلیپ عکس های قدیمیش رو وقتی استایلیست نداشته، بهش نشون میدن حتی حاضر نیست که اون ها رو نگاه کنه، انقد که به نظرش افتضاح به نظر میرسن!

شهر452

حالا توی ایران شاید بین بازیگرها و سلبریتی های ما یا کسی استایلیست نداشته باشه و یا اگر هم داشته باشن، تعداد اندکی از اون ها اینطوری ان، مثلا شهرزاد کمال زاده به تازگی تویه یه مراسم شرکت کرده بود که علاوه بر این که یه لباس عجیب و غریب تنش کرده بود که اصلا ماهیت لباس مشخص نبود، میشه گفت یه میکاپ فوق العاده بد هم داشت که کانسیلر زیر چشمش خیلی بد تویه ذوق میزد و خب این موضوع برای خانومی به زیبایی ایشون بد هست که با صورتی که تا نزدیک لبشون سفید شده، طوری که انگار گچ مالیده باشی به صورت، بین مردم ظاهر بشه، پس اگر ایشون تویه این زمینه استایلیست داشتن و یا حتی یه آدم کاربلد بهشون مشورت میداد، هرگز ایشون با این استایل ظاهر نمیشدن.

شهر

IMG_20230603_163038

باز شدن بخت شهرزاد خانوم

شهرزاد کمال زاده چند سال پیش تو یه مسابقه ای به اسم شام ایرانی شرکت کرد که روال مسابقه اینطوری بود که یه تیم متشکل از بازیگرا بودن که هر دفعه، خونه ی یکیشون میرفتن به صرف شام و بعد بقیه ی به پذیرایی و دستپخت میزبان امتیاز میدادن که تویه این برنامه، رقیب های شهرزاد مریم امیرجلالی، بهاره رهنما و فلور نظری بودن که خب دونه به دونه شون توانایی قورت دادن شهرزاد بیچاره رو داشتن، چون شهرزاد کمال زاده شخصیت خیلی متین و آرومی داره که بسیار قابل احترامه و بعد از پخش شدن این برنامه همه ی بیننده ها دلشون برای شهرزاد سوخته بود و میگفتن که شهرزاد بین بقیه ی خانوم هایی که اسم بردیم خیلی مظلوم بوده. حالا یه تیکه ی جالبی که این برنامه داشت راهکار دادن خانوم امیر جلالی به شهرزاد، برای باز شدن بختش بود که خیلی فانه، فیلمش رو براتون گذاشتیم، ببینید.

کمی بیشتر درباره ی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده که در حال حاضر 38 سال داره، مجرد هست و فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتره که شدیدا هم حامی حیوانات محسوب میشه و عضو تیم فوتبال هنرمندانه، از پرطرفدارترین سریال های این بازیگر میشه راه طولانی رو نام برد. به گفته ی شهرزاد خانوم قصه ایشون از بچگی به بازیگری علاقه داشته ولی به خاطره مخالفت پدرش از 16 سالگی به بعد خیلی آهسته و لاک پشتی این حرفه رو دنبال میکنه. ایشون به غیر از بازیگری دستیار کارگردان و منشی صحنه بودن رو هم تجربه کرده. مهم ترین خصوصیت فرد مناسب برای ازدواج از نظر شهرزاد اینه که طرفش خانواده دوست باشه، انگیزه داشته باشه، ذهنش باز باشه و بتونه زندگی مشترک رو درک کنه.

شهر33

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی