|

مدلینگ زمستانی "آرام جعفری" با کلاه وسط چله ی تابستان سوژه شد | پرواز گرانش روی آب

aram-jafari shayanews

آرام جعفری از هنرمندانی هست که با قاب تلویزیون دیده و شناخته شد ولی این روزها میدان رو برای بازیگرهای جوون خالی کرده و بازی نمیکنه.

لینک کوتاه کپی شد

آرام جعفری بازیگر بی حاشیه ای هست که این روزا به طور محسوسی از بازیگری عقب نشینی و کرده و از عرصه به دور شده که خب این اتفاقی هست که بالاخره برای هر بازیگری میفته و بالاخره باید میدون رو به نیرهای تازه نفس تر و جوون تر واگذار کرد ولی این اتفاق خیلی زودتر از اونچا باید برای آرام جعفری رخ داد و خانوم خیلی زود از خاطره سازی برای مردم دست برداشت چرا که بسیاری از افراد با سریال های زیبای این بازیگر خاطره دارند و به یاد ایام قدیم میفتند.

بگذریم بریم برسیم به فعالیت های این بازیگر توی فضای مجازی، درسته که آرام جعفری از عرصه ی بازیگری دور شد ولی توی اینستاگرام طرفدارای خودش رو داره و در این فضا عکس و کلیپ هایی که دوست داره رو منتشر میکنه و رفتار خیلی خوبی هم با فالووراش داره یعنی وقتی یه پستی میذاره تا حد امکان به کامنت های زیر این پست جواب میده و اینجوری احترامش رو به طرفداراش نشون میده و به نظر خیلی ها ایشون بسیار رفتار خاکی دارن، حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر باهاتون صحبت میکنیم.

آرام جعفری

مدلینگ آرام جعفری که هیچ ربطی بعه فصل نداره و یه ذره زودهنگام بوده

اگر دقت کرده باشید این روزا هر کسی توی اینستاگرام شده مدل و ادعا داره در حالی که این کلمه نمیتونه لایق هر کسی باشه و باید استانداردهای لازم در این زمینه رو فرد داشته باشه ولی خب چه میشه کرد که فضای مجازی میتونه گاهی اوقات پوچ تر از این حرفا باشه اما از اینا که بگذریم میرسیم به مدلینگ بازیگرا که توی دنیا باب هست و حالا این روزا توی ایران هم داره اتفاق میفته و خیلی از بازیگرا حتی از این راه کسب درآمد هم میکنن چرا که با مدلینگ اون ها برند مورد نظر خیلی بیشتر به چشم میاد.

حالا جالبه که بدونید آرام جعفری یکی از اون دسته از بازیگرایی هست که این روزا درسته که خانوم جلوی دوربین فیلمبرداری نیست ولی جلوی دوربین عکسای حاضر هست برای مدلینگ و البته که خیلی هم تو این زمینه ماهره ولی یه عکسی این روزا داره از این بایزگر دست به دست میشه که مربوط به یکی از مدلینگ هاش هست که خانوم تو این فصل لباس گرم پوشیده و انگار یه مقدار زود مدلینگ پوشاک برای فصل سرما رو شروع کرده که خب احتمالا این هم از شگردهای جذب مشتری باشه!

آرام جعفری

آرام جعفری

تفریحات گرون و لاکچری آرام جعفری که فقط در صورت پولدار بودن امکانش هست

قشر هنرمند علی الخصوص بازیگرا میتونن جز افراد متمول و قشر مرفه توی هر جامعه ای محسوب بشن و حالا ایران هم از این قاعده مستثنی نیست ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که ما سه نوع بازیگر داریم بازیگرایی که پولدار بودن از بچگی و با این حرفه پول روی پول میارن، بازیگرایی که بی پول بودن و با این حرفه پولدار شدن، بازیگرایی که بی پول بودن و با این حرفه هم پولدار نشدن و نهایتا یه سری نقش فرعی گیرشون اومد و در نهایت حتی بیمه هم ندارن!

میدونید که بودن توی هر کدوم از این دسته ها تعیین میکنه فرد بازیگر میتونه تا چه حد بالا بره و حالا جزء قشر مرفه محسوب میشه یا نه که خب در خصوص آرام جعفری با توجه به این تفریح جالبی که اخیرا ازش عکس منتشر کرده ب نظر میاد که خانوم جعفری جزء اقشار مرفه محسوب میشن و البته که به تازگی هم ایشون توی تبلیغات خرید ملک توی استانبول هم دیده شدن و این هم یکی از راه های کسب درآمدشون میتونه باشه که از طریق اون میتونن خرج همچین تفریحات هیجان انگیزی رو دربیارن.

آرام جعفری

کمی بیشتر درباره ی زندگی آرام جعفری

آرام جعفری در حال حاضر 42 سال داره و مجرد هست. ایشون یکبار در سی و پنج سالگی ازدواج کردن ولی این ازدواج دوومی نداشت و به طلاق منجر شده و خانوم بازیگر فرزندی هم نداره. ایشون در رشته های گرافیک و نقاشی تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی داره. این بازیگر در تهران متولد شده و اصالتی تبریزی داره، یک برادر بزرگتر از خودش به اسم آرمین داره. پدرشون مدیر کل اداره ی اقتصاد بوده که زمانی که آرام جعفری 17 سال داشت در سال 76 از دنیا میره.

در خصوص علایقش این بازیگر اینطور گفته که پیاده روی رو دوست داره و به خوندن کتاب ها علی الخصوص کتاب های شعر بسیار علاقمند هست و عاشق ژانر وحشت چه توی فیلم ها و چه توی کتاب هاست و به طور کلی هیجان رو دوست داره. این بازیگر در خصوص جداییش از همسرش هم در ابتدا ترجیح داده بود سکوت کنه ولی بعد از مدتی با انتشار یه متن خطاب به افرادی که کنجکاو بودن در این رابطه بدونن اینجوری گفت که: محض اطلاع افرادی که از کنجکاوی به مرز جنون رسیدن، من آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم، دست بردارید از قضاوت، زندگی جاریست.

آرام جعفری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی