|

وقتی آرایشگر بین میکاپ "آرام جعفری" عمل زیباییشم کرد؛ لولوخان بودااا حوری شد!

aram jafari shayanews

آرام جعفری بازیگر ایرانی که جدیدا بیشتر از بازیگری تو کار مدلینگ برای آرایش دیده میشه و اینبار خانوم بازیگر به کلی یکی دیگه شد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- آرام جعفری رو همه ما می شناسیم چرا که بازیگری کم کار اما در عین حال مشهوره و سالها در این عرصه فعالیت داشته اما باید اعتراف کرد تو این چند سال اخیر به شدت کمرنگ شده و تنها حضور پررنگی که داره صفحانت اینستاگرامه!! آرام جعفری با بازی در سریال شبکه خانگی "قهوه تلخ" بود که خیلی شهرت یافت و این سریال باعث شد تا لِول کاری خانوم خانوما تغییر کنه و آرام جعفری برخلاف اسمی که داره اصلا هم روحیه ای آروم نداره و از شیطون ترین چهره هایی هستش که با وجود اینکه گفتیم تو بازیگری خیلی وقته نیست، اما سر و صدا و حضورش خیلی زیاد دیده میشه.

آرام جعفری از دسته هنرمندانی نیز محسوب میشه که جنجال ساز هم هست، هم به طور دستی و هم به طور اتفاقی! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر یه موقع می بینی خودش خواسته و دست به حرکتی زده و منتشر کرده تا دیده و بولد بشه! یه وقت می بینی ناخواسته اتفاقی رخ داده و برای این چهره دردسر و یا حاشیه ای ساخته شده. اما در ادامه ابتدا تصاویری و ویدیویی رو مشاهده می کنید که واقعا اگه اسمش رو تو کپشن نزده بودن متوجه نمیشدین ایشون کی کی هست؟!

maryamrahnama___336065874_124741763890245_5810957758092955582_n

maryamrahnama___336067029_771062624168463_2441870219414925812_n

maryamrahnama___336112839_212775884757008_7983441267737380473_n

وقتی خواهر بهاره رهنما از آرام جعفری مرلین مونرو میسازه!

اما همونطور که دیدین آرام بانو با تغییر چهره ای به شدت زیاد تبدیل به شخصی دیگر شد! این هنر گریم نیست، بلکه هنر آرایش و میکاپ هستش که به دست مریم رهنما خواهر بهاره رهنما صورت گرفته. مریم رهنما یکی از خفن تیرن میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که تا به حال هنر دستش رو بار ها و باره به رخ کشیده و نشون داده.

مریم بانو بیشتر هم میکاپ مدل های زیبا رو و یا بازیگران زن رو انجام میده که هم به عنوان مدل ازشون دعوت میکنه و هم برای مراسمات سینمایی و یا مراسمات خودشون به دستش آرایش میشن!

همین میشه که این بانو و هنرش به شدت بولد شده و داره روز به روز مشهور تر میشه. البته که آرام جعفری اولین بار نبود که پیش مریم رهنما دیده میشد و تا به حال چند باری شده که خانوم خانوما آرایشی و طراحی غلیظی روی صورتشون انجام شده و تغییراتی که داشتن نشون میده چهره آرایش پذیری هم دان چرا که شاید خیلیا باشن با آرایش غلیظ خوشگل بشن ولی چندان تغییر نکنن!

اما همونطور که دیدین آرام جعفری عمل زیبایی داشته و فیس نچرالی نداره. در این میکاپ هم بسیاری از کاربران بر این نظر بودند شبیه به مرلین مونرو شده که با کمی دقت میشه فهمیند بله شده!!

وقتی خانوم آرایشگر حین آرایش صورت آرام جعفری رو عمل زیبایی میکنه!

آرام جعفری در تصاویر دیده شده صورتی بی نقص داره که وقتی میگیم هنر دست آرایشگر برای همیناست که مثلا بینی خانوم بازیگر به طور کامل نواقصش حل شده در حالی که آرام جعفری در عمل زیبایی که داشته چندان زیباییش به درستی انجام نشده و یه جورایی میشه گفت گوشت اضافه آورده! 

این نیز نکته ای بود که کاربران همیشه در صحنه و ریز بین بهش اشاره داشتند!

Untitled+(3)

جنجال عجیب آرام جعفری با آقایی که بهش بعله میده!

اما یکی از حواشی که در رابطه با آرام جعفری گفتیم وجود داره این موضوع بود که آرام خانوم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامیش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

اما مدتی پیش ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از او منتشر شد که خیلی ها هم خبر ازدواج آرام جعفری رو دادند اما خانوم بازیگر برای خوابوندن این حواشی گفت این ویدیو مربوط به سکانسی از فیلم بوده که خب بازم برخی باور نکردند و گفتند این صحنه واقعی تر از چیزیه که بخواد برای صحنه فیلم باشه!

اما مورد دیگر اینکه تصاویری از افشین وطن خواه (مردی که در ویدیو هستش) با آرام جعفری منتشرشه که بسیار نزدیک به هم ایستادند و بعد از انتشار این ویدیو توسط خانوم بازیگر افشین وطن خواه متنی رو جهت تکذیب این موضوع استوری میکنه.

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری+(1)

البته که تو دنیای افراد مشهور حواشی زیاده اما خیلی موارد موندگار میشه حتی اگه حل شه. با اینکه این مطلب بلافاصله پاک شد اما نسخه هایی ازش در فضای مجازی منتشر شده که نوع «بعله» گفتن ایشون هم بسیار مورد توجه قرار گرفت...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی