|

نیلوفر پارسا با این عکس جا پای هم فامیلیش ریحانه گذاشت / مدلینگش تو ایران متفاوته !

nilufar-parsa shayanews

نیلوفر پارسا از جمله بازیگرهایی هست که با سریال آوای باران دیده و شناخته شد و این روزا هم داره تو اینستاگرام حسابی میدرخشه و میتازونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیلوفر پارسا بازیگر زیبارویی هست که به خاطره فیس خاص و صداش هست که بسیار شناخته میشه چرا که صدای این بازیگر طوری هست که خیلی خوب میتونه از پس یه سری از نقش ها که توی اون به یه آدم دسیسه باز و حیله گر نیاز هست، بربیاد، همونطور که وقتی با اولین حضور جدیش جلوی دوربین این موضوع رو ثابت کرد چرا که اگر یادتون باشه نیلوفر پارسا اولین بار با سریال پرطرفدار و خوش داستان آوای باران بود که معرفی و دیده شد و یه نقش حسابی حرص درآر هم داشت این بانو تو سریال که اگر بخواهیم طرف حق رو بگیریم باید بگیم که حسابی بهش میومد و بسیار قابل باور تر از اونچه که مورد انتظار بود خودش رو نشون داده بود.

تا جایی که وقتی نیلوفر پارسا رو توی برنامه های بعد از این سریال میدیم باورمون نمیشد که ایشون همون دختر تو مخ سریاله! اما حالا از اینا که بگذریم میرسیم به فعالیت های این بانو توی اینستاگرامش که باید بگیم ایشون تو دو دنیای متفاوت زندگی میکنه نسبت به واقعیت و فیلم هایی که بازی میکنه چرا که استایل و چیتان پیتان خانوم یه جوری هست که با مدل های هالیوودی مو نمیزنه و میشه از ایشون برای خوش استایل بودن و خوشتیپی جزوه هم گرفت حتی! اما حالا به تازگی یه عکس از ین بازیگر منتشر شده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا با ریحانه پارسا داره فامیل میشه ما خبر نداریم!

شباهت های اسمی تو سلبریتی ها یه جوری هست که خیلی وقت ها باعث میشه که یه بازیگر رو با فرد دیگه ای قاطی کنیم و یا وقتی که شباهت های اسمی وجود داره به این فکر کنیم که شاید این دو نفر نسبت فامیلی با هم داشته باشن و ما خبر نداریم. مثلا شاید براتون جالب باشه که آناهیتا نعمتی و آنا نعمتی اسماشون یکی بوده ولی بعد ها آنا خانوم به خاطر قاطی نشدن اسم هاشون تو سینما و اشتباه گرفتن اون ها با هم رفت و اسمش رو عوض کر و شد آنا!

اما حالا برسیم به نیلوفر پارسا که بعد از معرفی شدن ریحانه پارسا به مردم به عنوان بازیگر خیلی ها فکر میکردن که بین این دو خانوم پارسا ارتباط فامیلی وجود داره در حالی که اینطور نبود و این دو نفر هیچ ارتباط باهم نداشتن ولی خب حتی الان هم برای بعضی ها این سوال هنوز مطرح هست. اما از اینا که بگذریم یه موضوعی که وجود داره این هست که نیلوفر خانوم این اواخر داره یه سری عکس ها از خودش منتشر میکنه که به نظر خیلی ها حتی اگر فامیل ریحانه پارسا نباشه داره کم کم رد پای اون رو دنبال میکنه و احتمال داره که خانوم خانوما هم قصد مهاجرت زده باشه به سرش!

نیلوفر پارسا

شوهر ریحانه پارسا خانوم رو کشوند سمت عکس و عکاسی و مدلینگ

شاید هنوز تو ذهن خیلی ها این موضوع نقش بسته باشه که بازیگرها باید با بازیگرها ازدواج کنن تا اینجوری بتونن مکمل های خوبی برای هم دیگه باشن ولی ازدواج یه بازیگر با بازیگر دیگه میتونه خیلی دردسرساز باشه چرا که هر دو نفر معروف هستن و نمیتونن خیلی راحت تو جاهای عمومی حضور پیدا کنن و کوچک ترین حرکتی از سمتشون میتونه یه عالمه حواشی درست کنه خصوصا در رابطه با طلاق گرفتنشون که انگار یه عده منتظر این اتفاق هستن اصلا!

اما در این بین نیلوفر خانوم شوهر بازیگر انتخاب نکرده ولی فردی رو که در زمینه ی هنری فعال هست رو به همسری خودش انتخاب کرده و آقا دوماد یه استودیو عکاسی و فیلمبرداری داره و کلیپ عروسیشون هم حتی توسط استودیوی خودشون گرفته شده بود و اگر یه نگاهی به عکس های پیج بانو کنید متوجه خواهید شد که یه عالمه عکس زیبا از ایشون توسط شوهر جان ثبت شده و حالا هم نیلوفر خانوم کارهای مدلینگ انجام میده شوهرش و تیمش عکاسی و کارهای مربوط به اون رو انجام میدن مثل کلیپ زیر که ساخخته ی استودیوی آقا داماده و نیلوفر خانوم که مدلینگه.

نیلوفر پارسا بدون ادیت های همسر جان اینه

این روزا خیلی از بازیگرا رو آووردن به سمت عمل های ریز و درشت آنچنانی برای زیباتر شدن و جوون تر موندن و البته که حتی بعد از این حرکات هم باز هم عکسایی با ادیت و روتوش منتشر میکنن و نمیتونن که خود واقعیشون باشن مثلا شهرزاد کمالزاده یکی از بازیگرایی هست که ادعای نچرال بودن داره ولی خانوم خانوما هر عکسی که از خودش منتشر میکنه با یه عالمه ادیت و روتوش هست و انگار که خانوم خانوما با وجود این که صورت طبیعی داره ولی از این موضوع فراریه!

نیلوفر پارسا اما با وجود این که یه مدل هست و بالاخره باید از متدهای زیبایی دنیا عقب نمونه ولی تو پیجش یه سری عکسا داره که تو اون بدون روتوش و ادیت هایی هست که همسر عکاسش رو عکسا انجام میده و این نشون از اعتماد به نفس بالای این بازیگر داره که میتونه بدون ترس از قضاوت شدن با این شکل و حالت ظاهر بشه.

نیلوفر پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی