|

"نیلوفر پارسا" تا وقتی همسر عکاس داره غم نداره؛ خانوم حتی با پتو هم مدلینگ میکنه فضایی

niloofar parsa shayanews

نیلوفر پارسا از بازیگرهای موفق و جذاب هست که با سریال آوای باران معروف شد ولی مدتی هست که از این عرصه فاصله گرفته و تویه اینستا مدلینگ میکنه

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- توی عرصه ی هنر و بازیگری بعضی وقت ها کارگردان ها اقدام به معرفی و آووردن چهره های جدید میکنن و به نوعی یه فرصت برای دیده شدن اون افراد ایجاد میکنن، که بعضی وقتا این فرصت میتونه طلایی ترین موقعیت ممکن برای اون چهره های جدید باشه، چرا که این ترفند بعضی وقت ها به قدری خوب میگیره که اگر بگیم یه شبه آدم تبدیل به ستاره میشه بیراه نگفتیم، مثلا احتمالا سریال دلنوازان رو یادتون باشه، اون موقع هنوز مردم از دنیای تلویزیون اینقد فاصله نگرفته بودن، این سریال به خاطر داستانش و استفاده از بازیگرهای جوون و خوش چهره حسابی ترکوند و موندگار شد و تبدیل به یه نردبون برای همه ی بازیگرایی شد که تویه این سریال بودن و به نوعی جرقه و استارتی بود برای پیشرفتشون مثل سحر خانوم قریشی.

حالا اگر یادتون باشه یه سریال دیگه هم بود که کارگردان تویه اون سعی کرده بود که بازیگر تازه نفس بیاره تو میدون، که یکی از این بازیگرهای تازه نفس نیلوفر پارسا بود تویه سریال آوای باران، که نقش یه دختر خبیث و سرکش رو بازی میکرد و الحق هم میشه گفت که خانوم حسابی موفق عمل کرد و یه عالمه طرفدار پیدا شد که با این نقش همذات پنداری کردن! که این هنر بازیه نیلوفر خانوم رو میرسونه که چطور باعث شده مردم یه نقش منفی رو دوست داشته باشن! بعد زا این سریال خب همه منتظر بودن که خانوم پارسا رو تویه سریال های دیگه ببینن، آخه میدونین که این موضوع تویه تلویزیون طبیعیه که یه بازیگر وقتی تویه تلویزیون میاد رو کار دیگه به این راحتیا ولش نمیکنن اهالیه تلویزیون مثل محسن افشانی که یه مدت اصلا صدا و سیما رو فتح کرده بود، ولی راجبه نیلوفر خانوم این موضوع اتفاق نیفتاد، البته که همچنان فعالیت هنری دارن و در این عرصه مشغولن، از اینا که بگذریم نیلوفر خانوم یه پیج داره تو اینستا که حسابی شیک و پیکه و یه عالمه پست لاکچری توش داره و حسابی اکتیوه حالا تازگی ها هم یه پست فوق زیبا گذاشته که مخاطبا واکنش های بامزه ای نسبت بهش داشتن، که در ادامه بیشتر براتون میگیم.

نیلوفر

وقتی زیبا باشی با گونی هم جذابی!

نیلوفر خانوم یکی از بازیگرهای خوشگل و جذابه که در عین حال یه نمک خاصی هم توی چشماش داره که آدم رو به خودش جذب میکنه، حالا خانوم خانوم ها از پیجش برای به رخ کشیدن این زیبایی حسابی استفاده میکنه و عکس های خفن و حسابی لاکچری از خودش پست میکنه، که اکثرا هم ویو نابی هستن و خفن، اگر هم به اکثر عکس هایه این خانوم زیبارو نگاه کنید، میبینید که کلا عادت داره فیگور گنگ بگیره، ابروشو بده بالا و یه جوری با جذبه به دوربین نگاه کنه که ناخودآگاه آدم رو مات خودش کنه! پس با همه ی این اوصاف میشه گفت که خانوم حسابی هم خوش عکس تشریف دارن.

IMG_20230531_121605

حالا در خصوص این خوش عکسی و زیبایی که داره یه پست به تازگی از خودش منتشر کرده که تویه اون یه پتو دوره سرش انداخته و یه تصویر فوق العاده زیبا و شیک خلق کرده که کاربرها بهش اینجور واکنش نشون دادن:

(( تو رو خدا ملت رو نیگا کن اگر خدا تو رو خلق کرده منو چیکار کرده؟

الان من همین پتو رو انداخته بودم رو سرم و عکس میگرفتم هم زشت میشدم هم میگفتن آدم هم با پتو مسافرتی مگه عکس میگیره؟ ما مثل هم نیستیم!

وای تو رو خدا راز این همه زیبایی چیه؟ چرا باید آخه با یه همچین عکسی هم خوشگل به نظر برسید آخه من برم بمیرم))

IMG_20230531_121640

وقتی شوهرت استودیو داره

نیلوفر خانوم با ی عکس تویه اسفند 1401خبر ازدواج خودش رو با همسرجان اعلام کرد، حالا آقای همسر کی بودن؟ میلاد اسداللهی که یکی از عکاس های حرفه ای تویه ایران هست که گاهی اوقات توی پشت صحنه بعضی از فیلم ها و برای سلبریتی ها هم کار عکاسی انجام میده و یه استودیو بنام و خفن هم در این زمینه داره، پس اینجاست که یه قسمت از راز زیبا بودن عکس های خانوم بازیگر فاش میشه، چرا که عکاس و عکاسی خوب میتونه خیلی تویه کیفیت و نتیجه ی نهایی کار تاثیرگزار باشه، پس بیخود نیست که خانوم بازیگر زده تویه کار مدلینگ و حسابی داره میترکونه، چهره اش رو که داره شوهر عکاسش رو هم که داره، پس همه چی رواله! حالا یه نکته ای هم که هست فیلم و عکس های قشنگ این زوج از ازدواجشون هست که طبیعتا توسط استودیوی خود آقای داماد تهیه شده.

IMG_20230531_121551

کمی بیشتر درباره ی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا از بچگی به بازیگری علاقه داشته ولی شرط خونوادش برای بازیگر شدنش ادامه تحصیل اون تویه رشته ی مهندسی بوده مثل اکثر پدر و مادرای ایرانی که همیشه نسبت به علاقه ی فرزندانشون به هنر میگن که فلان رشته رو بخون حالا در کنارش هنر رو هم ادامه بده، اما پدر و مادر این بازیگر وقتی که حسن نیت خودش رو ثابت کرد و مهندسی آی تی قبول شد، حمایتشون از دخترشون رو شروع کردن و بعد از اون نیلوفر تویه کلاس های بازیگری افرادی مثل امین تارخ و تئاترهای مختلف شرکت کرد و تویه این راه قدم گذاشت.

IMG_20230531_121517

این بازیگر در رابطه با نظر اطرافیانش در رابطه با ایفای نقشش به عنوان بیتا تویه آوای باران اینجوری گفت که: به خاطر این که کلا تویه زندگیم شخصیت آرومی دارم هیچ کس باور نمیکرد که بتونم از پس نقش بیتا بربیام و و اطرافیانم خیلی تعجب کرده بودن و ازم میپرسیدن که تو با این اخلاق و وابستگی به خونواده خصوصا مادرت چطور تونستی این نقش رو بازی کنی! نیلوفر پارسا در حال حاضر 33 داره و همسرش هرسال برای تولدش یه کلیپ حاضر میکنه که امسال هم مستثنی نبود و آقای همسر یه کلیپ دوس داشتنی برای همسرش درست کرد که براتون گذاشتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی