|

اولین ویدیو از محمدرضا گلزار و آیسان همسرش بعد از عروسی! بار و بندیلِ خانومو

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار خیلی وقته که با همسرش ازدواج کرده اما هیچگاه ویدیو دو نفره ازشون دیده نمیشد تا اینکه در فرودگاه علنی دیده شدن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محمد رضا گلزار این روزا دیگه از اون تب و تاب اولیش افتاده، اما اونچه که مشخصه اینه که آقای بازیگر سوپراستارمون همیشه سوپراستار هست حتی اگه سن و سالی میانسال داشته باشه. بله درسته رضا گلزار خیلی وقته که پا به سن میانسالی گذاشته و در حالی که از متولدین دهه پنجاهه و در نیمه این دهه به دنیا اومده، حالا نزدک به پنجاه سالشه! اما خب همونطور که میدونید و می بینید آقای بازیگر هم خیلی جذاب به نظر میاد و هم خیلی ورزشکار و هم خوش رفتار که همه اینا باعث بالا رفتن کاریزماتیک محمد رضا گلزار شده و حالا می بینیم که این چهره چقدررر زیاد طرفدار داره و هر قدمی که بر میداره واسه طرفداراش مهمه.

البته که باید بگیم واقعا هم محمد رضا گلزار بلده کاره و کلا راه و رسمش از مثلا بهرام رادان جداست! حالا چرا؟ دیدین که این روزا بهرام فیلم و عکسای عروسیش همه جا پره و در حالی که دیگه همه تا زیر و بم جزئیات عروسیشون رو دیدین، با توجه به اینکه همسرشم پیج داره و حساااابی فعاله، چندان موضوعی که برای مخاطب جای کنجکاوی بذاره باقی نگذاشته! اما می بینیم که محمد رضا گلزار دقیقا برعکس این حرکت رو زده و هیچ فیلم و عکس خاصی از خانوم خانوماش رو نکرد، حالی با وجود اینکه رفتن سر خونه زندگیشون و خیلی وقته که از جشنشون و ازدواجشون گذشته!

DetailS_s instagram 2023-8-5 story

اولین ویدیو از محمد رضا گلزار و همسرش بعد از ازدواج

همه اینا رو گفتیم و شنیدیم برای اینکه به تازگی ویدیویی از محمد رضا گلزار منتشر شده که بالاخره این بازیگر مرد رو همراه با همسرش در فرودگاه نشون میده! البته که باز هم خانومش از پشت سره و خیلیا بر این نظرند که به یه فیلمبردار میگه این مدلی ویدیو بگیره و پخش کنه تا اسم و رسمش بولد و رو بورس بمونه و از اون تب و تاب هیجانیش نیوفته! این چیزیه که تو فضای مجازی میگن.

محمد رضا گلزار و آیسان آقاخانی همسرش، در دبی زندگی می کنند و جالبه که گلزار جان همسری انتخاب کرده که جدا از اینکه بیست ساااالی ازش کوچیکتره، تازه استایل و سبک لباسی ساده هم داره اصلا به مانند بسیاری از بانوان نیست که عجیب پوشی مورد پسندش باشه و در این مورد انگار محمد رضا گلزار نشون داده از اون مدل افکارای مردهای ایرانی رو داره که پیش از ازدواج قرتی انتخاب می کنن و برای ادواج یه دختر ساده! در ادامه ویدیویی که ازش صحبت کردیم رو مشاهده می کنید که جالب بود.

یه گربه اینجوری خونه گلزار شاهانه لایف استایل داره و یه گربه تو خیابون آواره!

محمد رضا گلزار از خونواده ای پولدار اما غیرتی اومده. این گفته، گفته های خود آقای بازیگره نه ما! جالبه که بدونید محمد رضا گلزار در چندین شغل و بیزینس داره فعالیت میکنه که خب همین روال باعث شده تا این چهره بتونه حالا دست به هررر چیزی که میخواد بزنه و صاحبش بشه!

محمد رضا گلزار تو خونه خیلی خیلی گرونش در دبی که به شدت کلاسیک و جذاب ساختتش، تو یکی از بلندترین برج های این شیخ نشین زندگی میکنه. آقای بازیگر دهه پنجاهیمون به مانند بسیاری از همکارانش یه حیوون خونگی لاکچری داره که اتفاقا خیلیم لوسه! 

محمد رضا گلزار صاحب یه گربه فسقلیه که خیلیم به حرف آقای بازیگر گوش میده و تربیت شده هستش! در ادامه ببینیم این پیشی خوش شانس رو که در یکی از مرفه ترین خونه های جهان زندگی میکنه. محمد رضا گلزار علاقه زیادی به گربش داره و حتی یه هایلایت برای گربش اختصاص داده.

Vanill_s instagram 2023-8-5 story

فخرفروشی بی امان محمد رضا گلزار

همونطور که در تصویر بالایی هم دیدن قطعا متوجه شدین که محمد رضا گلزار چقدر شیفته این مدل کتونی های خفنه و اتفاقا بهشونم خیلی اهمیت میده، چرا که اگه ایشون نپوشه و فخرفروشی نکنه، پس کی بکنه؟!!!!!!!

ناگفته نمونه که محمد رضا گلزار پیش از اینکه بازیگر بشه، از 24 سالگی صنعت مدلینگ رو انتخاب کرده و درش فعالیت داشته و به صورت اتفاقی به سمت و سوی بازیگری کشیده شده!

Untitled

خودنمایی+گلزار+با+فیگوری+جدید+_عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی