|

"ستاره معصومی" چه شیک خبر حاملگیش رو داد؛ قایدی هم اماراته بچه دبی زاده میشه!

setare-masoumi shayanews

ستاره معصومی این روزا با رفتن مهدی قایدی به امارات احتمالا برای زندگی بره اونجا و دوباره حاشیه هاش رو هنوز نرفته به جود آوورده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از افراد هستن که شاید تو حالت عادی هیچ کسی اون ها رو نمیشناخت و به واسطه ی یه سری چیزها اینطور شناخته و معروف شدن که ازدواج میتونه یکی از این دلایل باشه خصوصا وقتی اونی که معروفه آقا باشه و زن بستونه و از قضا خانوم هم پیج اینستاگرامش تگ بشه یعنی زمین و زمان به هم میریزه و یه عالمه فالوور سرازیر میشن به پیج عروس خانوم که بیشترشون هم خانوم هستن و دوس دارن بدونن که همسر فرد مورد نظر چه شکلیه ، کیه و چیه! حالا یکی از افرادی هم که همینجوری معروف شد ستاره معصومی بود که به واسطه ی ازدواجش با مهدی قایدی به چشم اومد و معروف شد و حالا این روزا ستاره خانوم تو اوج بلاگری خودش قرار داره و از راه پیجش هم کسب درآمد داره و از اون ها به کنار یه شوهر فوتبالیست داره که که همنوطور که میدونید پول پارو میکنه و یه سوپرایز هایی برای خانوم خانوما در نظر میگیره که در نوع خودش محشره و دل هر دختVی رو آب می;KI و ستاره خانوم هم که کلا اهل شوآف کردن و تو چشم کردن زندگیش هست و اصلا نمیذاره یکی از این سوپرایزها از زیره دستش در بره و پست و استوری نشه!

ولی خب از اون موقعی که خانوم خانوما و همسر از دبی برگشتن ایران دیگه خانوم دل و دماغ پست جدید گذاشتن رو نداره و بیشتر استوریه آخه خانوم حسابی به زندگی دبی نشینی علاقمند بوده و هست و احتمالا هم این روزا که دوباره مهدی خان با یه تیم اماراتی قرارداد بسته دوباره بار و بندیل رو ببندن و کوچ کنن به دبی و ستاره خانوم هم حال و احوالش عوض بشه و شوق دوباره پست گذاشتن رو پیدا کنه و باز هم برج خلیفه رو بکنه تو چشم و چال ملت که بدونن اینا بچه مایه دارن! اما حالا به تازگی ستاره معصومی یه حرکتی انجام داده که یه برداشتی ازش شده که جالبه و در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

ستاره6464

وقتی ستاره یه کاری میکنه که مردم فکر کنن یه چیزی شده!

این روزا دیگه تو اینستاگرام همه یه جورای به دنبال بازدید گرفتن هستن و برای این موضوع از هر سناریویی استفاده میکنن مثلا ساره بیات بازیگر کشورمون وقتی میخواست سالنش رو افتتاح کنه یه عالمه پست و استوری ازش گذاشت ولی واضح نگفت که راجبه چی حرف میزنه و داستان از چه قراره که در انتها وقتی سالن افتتاح شد تازه معلوم شد که ایشون میخواستن آرایشگاه بزنن! یا حتما از این عکس هایی که بلاگرا میذارن و یه حالت و ژست تعجب توش دارن و قید میکنن که خبرای خوبی تو راهه دیدید که خب در اینجور مواقع خیلی ها کامنت میذارن و میپرسن جریان چیه و اینجوری میشه که بازدیدهای پیج اون فرد میره بالا و بالاتر که این میتونه خیلی به نفعش باشه!

مهدی قایدی 444

حالا ستاره خانوم هم به تازگی یه حرکتی انجام داده که خیلی ها فک کردن که ایشون حامله هست حالا چیکار کرده؟ ایشون که خدای کارای زیبایی و چیتان پیتان هست ناخن هاش رو ریموو رده و این موضوع باعث شده که خیلی ها فکر کنن که ایشون و مهدی قایدی دارن مامان بابا میشن و به خاطره این که دستگاه یو وی میتونه برای بچه خطرناک باشه این بانو ناخن ها رو کلا ریموو کرده ولی خب تا به الان هیچ واکنشی از ایشون دیده نشده و شاید این خبر واقعی باشه و شاید نباشه که در آینده ی نزدیک مشخص خواهد شد!

IMG_20230731_110901

وقتی مهدی پیش ستاره بزرگ میشه

این روزا دیگه تو ازدواج ها خیلی میگن که سن یه عدده و مهم دله که باید با طرف خوش باشه و اینجوری شده که بین افراد معروف ازدواج ها با فاصله سنی های بالا خیلی به چشم میخوره مثلا همین تازگی ها ازدواج گلزار توجه خیلی ها رو جلب کرد چرا که ایشون با خانومش نزدیک به 20 سال اختلاف سنی دارن که خب این دیگه واقعا خیلی زیاد و یه جورایی حتی اگر گلزار زود ازدواج میکرد و بچه دار میشد بچه اش همسن زنش میشد! 

حالا اگر یادتون باشه موقع ازدواج مهدی قایدی و ستاره خانوم م خیلی حرف و حدیث ها درست شد چرا که بدون دونستن سن و سال عروس خانوم فقط از روی قیافش مشخص بود که خانوم خانوما از آقا دوماد سن بالاتر هست و خیلی ها از این که مهدی قایدی تو سن پایین داره ازدواج میکنه یعنی وقتی فقط 21 سال داشت هم تعجب کرده بودن که خب بعدا این تعجب وقتی بیشتر شد که فاصله ی سنی عروس و دوماد باهم مشخص شد که هفت سال بود و ستاره در اون زمان 28 سالش بود! ولی یه موضوعی که این روزا خیلی جالب هست اینه که مهدی قایدی کنار ستاره بزرگ شد و این روزا دیگه اون خامی اولیه رو تو چهره اش نداره و آقا خیلی تغییر کرده.

IMG_20230731_110832

IMG_20230731_110821

وقتی خانوم نمیخواد از آقا کم بیاره 

یه زوج خوب و مناسب باید روز به روز باعث پیشرفت هم دیگه بشن و یه جورایی بهم دیگه برای رسیدن به موفقیت کمک کنن و این روزا شاهد این هستیم که ستاره خانوم هم با توجه به ورزشکار بودن آقا ی همسر از اون الگو گرفته و سخت و محکم ورزش میکنه و اندام ورزشکاری برای خودش ساخته و نمیخواد که یه موقع خدایی نکرده از آقا عقب بیفته و این تفاوت هفت ساله رو میخواد از بین ببره با جوون و سالم موندن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی