|

وقتی اکرم محمدی سالمند شده ولی تولد رفیقش تریپ زد سانتی مانتال؛ اینجوری دل حشمتم برد!

akram mohammadi shayanews

اکرم محمدی بازیگر پیشکسوت ایرانی می باشد که حالا تبدیل به مدلینگی تمام عیار شده و با چهره خیلی فرق کردش همرو متعجب ساخت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه که نباید از بازیگرای جَوون و یا پر حاشیه صحبت کرد و اونهارو به چالش انداخت، گاهی یکسری از هنرمندای سن و سال دار هستند که میانسال و یا حتی پیر محسوب میشنا، ولی خب اونچه که مشخصه اینه که درونی جَوون دارند و علاقمندن تا اینچنین دیده بشن! مثلا یکی از این بازیگرا خانوم اکرم محمدی می باشد که حالا 65 سال سن دارد و از اونجایی که از سن 35 تا 60 سالگی میانسال محسوب میشه، خب میشه گفت اکرم محمدی به دوران پیری یه چند سالی میشه که سلام کرده و درش زندگی میکنه.

اما همیشه میگن آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است؟ همین میشه که در رابطه با برخی مثل خانوم اکرم محمدی باید بگیم خانوم خانوما قصد پیری ندارن چرا که با سبک استایل و رفتار ها این روز نشون میدن! اکرم محمدی از هنرمندان جذاب و دوست داشتنی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما همیشه این مدلی بوده که بی حاشیه بره جلو و به مانند خیلیا مثل خانوم مرجانه گلچین جنجال سازی نکنه. اکرم محمدی اما خب در اینستاگرام تصاویری از خود به اشتراک گذاشته که به گفته فالووراش خیلی مناسب نبودن و بیشتر از اینها از خانوم خانوما انتظار داشتن. در ادامه ابتدا این تصویر رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا. ناگفته نمونه که این تصویر مربوط به یک تولد بوده است.

Untitled

اکرم محمدی انتخابی جذاب برای نقش روبروی حشمت فردوس؟ یا نه؟

اکرم محمدی رو آخرین بار در سریال "ستایش" بود که دیدیم و نقش خانوم بزرگ رو ایفا کرد که باید گفت واقعا هم مناسب خانوم خانوما بود و انتخاب بازیگر به درستی انجام شد. چرا که می بینیم خانوم بزرگ در عین حال که مثلا زنی مستقل و به شدت با ابهت و محکم بود، به مرور مهربون شد و از همه تونست دل شخصیتی مثل حشمت فردوش رو ببره و عاشقش کنه که خب این خودش یعنی خیلی خفن بوده!

به همین علت اکرم بانو برای این کاراکتر درست ترین گزینه بود و به خوبی هم تو نقش نشست.

اکرم محمدی با این رنگ مو و آرایش با حوری های بهشتی رقابت کرد! مدلینگه خانومو

خب اگه بخوایم یکی در میون هم پیش بریم، دوباره میرسیم به حواشی اکرم محمدی در رابطه با استایل و ظواهرش که خب میشه گفت تو خانومای بازیگر دقیقا ظاهرشونه که بیشتر مورد توجه قرار میگیره و حرف و حدیث دار میشه! 

این روزا دیگه میون بازیگرای خانوم یکی دو تا فعالیت خیلی زیاد شده که یکیش سالن آرایشی زدن هستش و دیگری تو حوزه مدلینگ اکتیو شدن! گزینه دوم اونقدری جلو رفته که دیگه کار به جایی رسیده که همممه خانومای این رن اخلاق، یه دور مدل شده! آخه میدونید که اخلاقیات بازیگرا دو دسته هستش و برخی به مانند ترانه علیدوستی و یا پریناز ایزدیار و لیلا حاتمی و نیکی کریمی و ... اصلا دور و بر این جور حواشی نمیچرخن، از طرفی هم هستند هنرمندانی به مانند خانوم اکرم محمدی و یا متین ستوده و مرجانه گلچین و الهام حمیدی و ....که سرشون درد میکنه دقیقا برای همین جور فعالیت ها. البته که این تنها دسته بندی بود و دلیل بر این نیست که بگیم کی خوبه کی بد!

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از اکرم محمدی در کنار دخترش، وقتی مدل آرایشی شده و حسابی تغییر کرده.

اکرم+محمدی

اکرم+محمدی

چرا اکرم محمدی از بازیگری لفت داده؟ دلیل همیشگی؟

گفتیم که اکرم محمدی کم کار شده تو بازیگری! اما دلیل همیشگی بازیگران برای کم کار شدنشون که واقعیت هم داره چرا که تلویزیون گویای همه چیز هست!!! نقش های پیشنهادی به دلم نمی نشیند، متاسفانه طی سال های اخیر، سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده است. اکثر آثاری که به دستم می رسد به لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارند

از طرفی نحوه پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد.

Untitled

بیوگرافی اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که با تئاتر شروع کرد و با سریال «پدرسالار» به شهرت زیادی دست یافت و در سریال ستایش هم دوباره مورد توجه قرار گرفت.

اکرم محمدی سال ها پیش با مجید جعفری ازدواج کرده که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام (مروارید جعفری) می باشد که جا پای مادرش گذاشته و در تئاتر حضور دارد. زندگی زناشویی خانم بازیگر بعد از سال ها به جدایی و طلاق ختم شده است.

564138_256

350978_689

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی