|

زیبایی دیده نشده از اکرم محمدی با یه قبل و بعد والا؛ خانوم بازیگر و جَوونی های رو مدش!

akram mohammadi shayanews

اکرم محمدی از بازیگرای پیشکسوت در میون خانوما می باشد که البته رخ جذابی دارد و اینبار مقایسه قدیم و جدید وی مورد توجه کاربرا قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکرم محمدی از بازیگرای مشهور و محبوب ایرانیه که البته از پیشکسوت های این عرصه هم محسوب میشه و حالا می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که همچنان اون طراوت خود را در بازیگری دارند. مثلا سریال "ستایش" رو به یاد دارید؟ اکرم محمدی نقش خانوم بزرگ رو ایفا کرد که کاراکتر روبروی حشمت خان فردوس بود. اکرم محمدی در این کار باید هم یک زن مستقبل و به شدت قوی رو نشون میداد و هم زنی که اونقدر محبوبه که دل شخصیتی مثل حشمت رو برده! 

اکرم بانو در این شغل تبحر خاص خودش و داشته و داره که نشون میده الکی و پارتی بازی به مانند خیلی از بازیگرای امروزی نیومده تو این عرصه، بلکه با اونچه که درش به عنوان استعداد وجود داشته این سمت و سو رو انتخاب کرده و درش موفق نیز بوده! اما از کار و بار که در بیایم و برسیم به خود خانوم بازیگر باید بگیم که اکرم محمدی از چهره های اهل دلیه که علاقمنده تا با استفاده از مواردی مثل میکاپ و خوشگلاسیون طوری دیگر دیده بشه. در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در حالی که اکرم محمدی 63 ساله هستش و سالها با اون دوران و چهره جوانی اش فرق کرده!

Untitled

چرا اکرم بانوی 63 ساله شد مدلینگ این آرایشگره جذاب؟!

البته اینکه سن و سال یک عدده برای برخی واقعا صدق میکنه و نشون میده اصلا شادابی روح و حتی جسم همیشه به سن و سال مربوط نمیشه. بازیگرانی مثل اکرم محمدی و یا مرجانه گلچین هستند که دیگه باید میانسال خطاب بشن اما در همین حال تو ظوهری دیده میشن که شاید اصلا بانوان جَوون تر تا به این اندازه خلق و خوی باحال نداشته باشن.

اکرم محمدی در تصویر بالا سمت چپ، برای یک خانوم میکاپ آرتیست مدل شد که خب می بینید تغییر چهره تا به چه اندازه تاثیرگذاره! ناگفته نمونه خانومهای میکاپ آرتیست هم الکی و بی جهت نیست که از بانوان بازیگر با سن بالت دعوت میکنن و دلیلی که وجود دار اینه که یک فیس شاید چندان فرق نکنه بعد از آرایش، اما چهره ای که گرد پیری درش دیده میشه قطعا اگه خوب میکاپ بشه هنر دست میکاپ آرتیست رو نشون داده.

akammohammadi-photokade-com-1 (1)

زمان حال و قدیم اکرم محمدی که خیلی باهم فرق دارن!

اکرم محمدی شاید زمان حال و قدیمش زمین تا آسمون با هم دیگه فرق داشته باشه، اما نکته ای که دربارش وجود داره اینه که هرگز دنبال حاشیه سازی نبوده و هیچوقت هم تمایل نداشته که خودش رو توی مشکلات و مسائلی که خیلی از بازیگرا دوست دارن از اون طریق خودشون رو بولد کنن شرکت کنه و همواره به عنوان یه سلبریتی تموم عیار حواسش بوده چه انجام بده و چه انجام نده!

البته که همین موضوع شاید باعث شده مدت های زیادی از بازیگری دور بمونه و این روزا هم درگیر باشه با تغییراتی که تو ظاهرش انجام میده و همچنین بزنه تو کار تبلیغات که خب این هم راهی برای درآمدزایی!

Untitled (3)

بیوگرافی جالب اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که با تئاتر شروع کرد و با سریال «پدرسالار» به شهرت زیادی دست یافت و در سریال ستایش هم دوباره مورد توجه قرار گرفت.

با فیلم «مادر» چهره اش شناخته شد تا اینکه سال 1373 با سریال «پدر سالار» در نقش زهره همسر جلال و عروس اسدالله خان به شهرت دست یافت. سپس حضور در فیلم «دختری باکفش های کتانی» در سال 77 و فیلم «سام و نرگس» سال 79 مورد تحسین فراوانی قرار گرفت.

akram-mohammadi2-e2

طلاق اکرم محمدی که مثل جَوونای حالا نبود!

طلاق یکی از اتفاقات تلخ اما در عین حال روال میون بازیگراست که خیلی درشون دیده میشه به راحتی از این جدا میشن و میرن با اون یکی ازدواج میکنن! اما خب این موضوع برای بازیگرای قدیمی یکم متفاوته و چهره هایی به مانند اکرم محمدی برای جلب توجه و پریدن با دیگر افراد نیست که طلاق گرفتن!

اکرم محمدی نیز اینچنین بود و سالها پیش از مجید جعفری جدا شد.

Untitled

اما این تنها اتفاق ناخوشایند در زندگی اکرم محمدی نبوده و خانوم بازیگر خواهر زاده شان که دختری موفق و جذاب بود رو از دست دادن. اکرم محمدی در این رابطه میگه:

«خواهرزاده‌ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می‌ماند.

این اتفاق نه‌تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

تصویر+جدید+اکرم+محمدی+همه+را+شوکه+کرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی