|

اکرم محمدی تو ستایش خانوم بزرگ بودااا؛ تو اینستا با مِیک غلیظ و کتونی زرنگی اُعجوبس!

akram mokammadi shayanews

اکرم محمدی بازیگر میانسال اما جذاب ایرانی که اصولا اهل استایل های رنگی و عجیبه اینبار با دامن و کتونی زرنگی همرو متعجب ساخت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکرم محمدی از بازیگرای محبوب و قدیمی در عرصه تلویزیون و سینماست که خب شاید مدتیه کم کار شده اما همچنان طرفدارای خودش رو داره، به خصوص بعد از بازی در سریال "ستایش" فصل آخر که نقش خانوم بازیگر رو داشت. اکرم محمدی در این کار کاراکتر زنی سن بالا و محکم و در عین حال منطقی و جذاب رو به تصویر کشید که خب باید گفت واقعا هم خوب ایفای نقش کرد! اکرم محمدی از دسته بانوان بسیار کم حاشیه ای هستش که به مانند چهره هایی مثل مرجانه گلچین به دنبال جنجال نیست و با همون راه و روند ساده بازیگری پیش رفته و دیده شه.

این بازیگر سابقه بسیار زیاید در شغلش داره و کارنامه کاریش هم نشون دهنده اینه که هم در تلویزیون و هم سینما حضوری دیدنی داشته. میدونید که برای یک بازیگر تنها استعداد نیست که معیاره و مهم، بلکه استایل و نوع پوششی که داره و باهاش در مراسمات مختلف و حتی اینستاگرام ظاهر میشه نیز تاثیر خیلی زیادی هم در محبوبیت و جذب طرفدارش داره و هم در شهرت و اعتباری که برای خود میسازه. مثلا خانوم سارا بهرامی در استایل کاملا امضای شخصی خود را دارد و همیشه و هم آراسته و جذاب دیده میشه! اما اکرم محمدی برخلاف اونچه که سن و سالش نشون میده عمل میکنه و اصولا از لباس هایی بسیار رنگی که چندان به هم نمیان استفاده میکنه و ترکیبی عجیب میسازه. در ادامه نمونه هایی از موراد گفته شده ور مشاهده می کنید.

اکرم+محمدی (1)

akram-mohamadi

اکرم+محمدی

ترفند آرایشگر که چهره اکرم محمدی رو از دهه سی آورد به دهه شصت!

شاید تکراری به نظر یباد و شاید هم برای برخی دیدن این تصاویر نو باشه اما حرکتی میون خانومای بازیگر به راه افتاده که البته یه بِده بستون مانند بین بازیگرای زن و خانوم های آرایشگره! حالا چجوری؟ اینجوری که میکاپ آرتیست های مشهور میان و از بازیگران زن در سنین مختلف دعوت میکنن به سالنشون تا مدل بشن. بعد از اتمام یه میکاپ درست حسابی و غلیظ نوبت میرسه به عکاسی حرفه ای و روتوش هایی که چهره فرد رو از این رو به اون میکنه.

البته که یه ترفند دیگم که جدیدا خیلی میزنن اینه که از بانوان سن و سال دار استفاده میکنن که چین و چروک و گرد پیری حسابی به چهرشون نشسته باشه و با تغییراتی که در فیس خانوم بازیگر ایجاد کردن حسابی مخاطب رو تحت تاثیر قرار میدن که ببین چقدر با ما میتونید جذاب تر و حتی جوان تر باشید!

این حرکت برای اکرم محمدی نیز افتاد و اکرمی که از دهه سی اومده یهو شد جوانی متولد دهه شصت!! در ادامه مشاهده می کنید که تا به چه اندازه ایشون رو متفاوت از قبلشون کردن و با تعجب کاربران همرا شد.

Untitled

مرواریدی که پا جای پای مامی گذاشت و قرتی شد!

در ابتدای متن گفتیم اکرم محمد اهل حاشیه نیست و اصلا یکی از دلایل اصلی برای این موضع اینه که خانوم خانوما اینستا باز نیستند و همانند مرجانه بانو اکتیییو طور عمل نمیکنن!

کمتر بازیگری پیدا میشه که اینچنین باشه که اکرم محمدی یکی از اونهاست. اما برخلاف خانوم محمدی دخترشون مروارید جعفری خیلی اهل عکس بازیه و با ژستا و چهره های مختلف از خودش گاهی کاربر رو حسابی متعجب میکنه. مروایرد جعفری به مانند مامان جانش دستی بر آتش بازیگری داره اما نه اونچنان سفت و سخت.

اکرم+محمدی (3)

اکرم+محمدی (2)

بیوگرافی اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد 6 مرداد ماه سال 1337 در شهر تهرانه. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از اون وارد عرصه تئاتر شد و بازیگری رو از این راه آغاز کرد. .

اکرم خانوم چندین سال قبل با مجید جعفری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مروارید که او هم در حرفه بازیگری مشغول فعالیته. البته زندگی زناشویی اکرم محمدی سرانجام به جدایی ختم شد.

زندگی زورکی اکرم محمدی با همسرش!

تاسفانه در زندگی واقعی هیچگاه تجربه عشق را نداشتم، شاید اگر عشق را تجربه می کردم انتخابم برای ادامه زندگی، سال ها انتظار و وفاداری می بود

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی