|

"نازنین کریمی" عین خونه های قدیمی تیپ زده ولی خفن و پروتزی؛ از خدایان خوشرنگا هستن!

nazanin karimi shayanews

نازنین کریمی بازیگر محبوب ایرانی که همیشه با تیپای عجیب دیده میشه اینبار انگاری متعارف ترین استایل رو در اکران خصوصی شهاب حسینی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نازنین کریمی بازیگر مشهور و خوش چهره ایرانیه که هم در سینما و هم در تلویزیون تعداد سوابق کاری بسیار کمی دارد اما خب از اون مدل بازیگراست که خیلی تو این عصه شگفت انگیز اکتیوه و یهو می بینی خانوم بازیگر یه جایی شکوفا شده و حضور داره. نازنین کریمی با وجود اینکه گفتیم کارنامه کاری نه چندان سنگینی داره اما خب خیلی تو مراسمات سینمایی حضور پیدا میکنه و دعوت میشه. خانوم بازیگر با بازی در سریال "دختران حوا" بود که دیده و شناخته شد اما انگای اونقدری که باید در بازیگری نخواست بولد بشه و کمرنگ شد. حال می بینیم که نازین کریمی این مدلی شده که هم هست و هم نیست!

نازنین کریمی خیلی به ظاهر و استایلش اهمیت میده. این روزها با توجه به اینکه شرایط لباس و تیپا بانوان خیلی درهم و مختلف شده، هر روز شاهد ظواهری از خانومای بازیگر هستیم که هر کدومشون به یک ساز میرقصن. یکی با حجابه، یکی کشف حجاب میکنه! یکی میخواد دیده بشه و شل حجابه و دیگری مثل قبش رفتار داره و دیده میشه! نازنین کریمی از دسته های آخری محسوب میشه که هیچگاه تیپ کامل متعارفی نداشته و حتی همون قبلنا هم نکات ناهنجاری در لباسش دیده میشد که کوچیکم نبود و قشنگ میزد تو چشم، چه برسه به حالا که خانوم بازیگر راحت تر از پیش به سر میبره!!

در ادامه جدید ترین تصاویر نازنین کریمی رو مشاهده می کنید که در اکران خصوصی فیلم "مقیمان ناکجا" حضور پیدا کردو مثل با سبک آرایش تو چشم و لباسی جالب مقابل دوربین های عکاسان قرار گرفت.

Untitled

Untitled

جشنواره ایتالیا که نازنین کریمی هرچی جایزه بود درو کرد و بهاره هیچ، بهاره فقط نگاه!

خب در ابتدای متن اشاره کردیم که نازنین کریمی نیست نیست یهو یه جایی دیده میشه که اصلا فکرش رو هم نمی کنید. مثلا همین چند هفته پیش بود که بهاره رهنما با ساخت فیلمش و حضور در جشنواره ایتالیا خیلی سر و صدا کرد. خانوم بازیگر در حالی که همه نگاه هارو به سمت خودش کشونده بود یهو از سوی نازنین کریمی غافلگیر شد. چرا که خبری از فیلم نازنین خانوم نبود اما به یکباره دیدیم فیلم نازنین کریمی به نام " سیاه اما روشن" برنده چندین جایزه شده.

جالبه که بهاره رهنما با اونهمه جار و هوار، برنده هیچ یک از جوایز نشد و نازنین کریمی یکی پس از دیگری درو کرد که خب دقیقا همین موضوع باعث شد تا توجه بسیای از کاربران جلب بشه و بگن چجوری میشه همه جایزه ها نصیب یک فیلم بشه؟ در ادامه می بینیم ویدویی که کات شده هستش اما خب موضوع اصلیش اینه که خیلیا اشاره کرده بودن این چجور جشنواره ای بوده که انگار تو گاراژ گرفتن و خیلیم بی سر وصدا بود؟

Untitled

نازنین کریمی در این جشنوادره که در ایتالیا برگزار شد، جوایز " بهترین بازیگر زن ، بهترین فیلمنامه ، بهترین کارگردانی ، و تندیس بهترین فیلم " را برای نازنین کریمی رو به دست آورد. ظاهرا این دو خانوم بازیگر حتی در روند معرفی فیلم ها هم خیلی با هم متفاوت بودن و در حالی که بهاره بانو تیزری نه چندان شاهکار رو کرد، نازنین کریمی با انتشار پوستر فیلمش جایگاهش رو به رخ کشید. 

اما اوت فیت

نازنین کریمی در این جشنواره در کت و شلواری مونوکروم پولک‌دوزی ظریف ظاهر شد؛ نزدیک بودن رنگِ کفش با شلوار و نوک تیز بودن کفش باعث کشیده‌تر نشون دادن اندامش شد.

روسری شیفون آبی پاستلی هم از نظر جنس پارچه با پارچه‌ی لباس همخوانی داشته.

Untitled

nazaninkarimiofficial_356047018_218490543931668_2112283841843919158_n

نازنین کریمی و اینستاگرامی که ناهنجاره و مغرور

کلا عکسای نازنین کریمی تو پیجش اینجوریه که اگه واردش بشین و ببینین متوجه میشین انگاری خانوم بازیگر از همه طلب داره و یا اینکه پرنسسی چیزی هستن که اینهممممه برای تمامیه عکساشون قیافه گرفتن! به نظر میرسه بچها و عروسای ملکه الیزابت انقدر سیس نیان که ایشون میاد!! خب قطعا وقت شما یک چهره مشهور و مردمی هستی نشون دادن چنین ظاهری از خودت باعث میشه تا خیلیا نسبت به شما انرژی منفی بگیرن اما وقتی یه هنرمند همانند مثلا خانوم فریبا نادری ارتباط نزدیکی با مخاطب بگیره و همش تو فکر چیتان پیتان خودش و قیافه گرفتن نباشه خب قطعا مخاطب بیشترم دوستش داره! نمونه بارزش هم اینه که نازنین کریمی 200 هزار دنبال کننده داره و فریبا نادری 2 میلیون!

Untitled

بیوگرافی نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد، فرزدن دوم یک خانواده 5 نفری است، می گویند یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان می باشد.

nazaninkarimiofficial_1555921698_5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی