|

"نازنین کریمی" خود خوده سفید برفیه ولی سن و سالش جادوگرس؛ از خدایان ژَذابیت هستن!

nazanin karimi shayanews

نازنین کریمی از بازیگرای خوش چهره سینما می باشد که البته یه مرداد ماهیه و به تازگی وارد سن و سالی شد که اصلا بهش نمیاد!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نازنین کریمی از بازیگرای کم کار اما مشهوری می باشد که مدتهاست در این عرصه کمرنگ شده اما همچنان محبوبیت خودش رو داره. نازنین کریمی از دسته خانومایی هستش که نچرال فیس نیست اما ظاهری زیبا و آراسته و البته جذاب دارد و خب همین موارد در سینمای ایران اولیت هستند نه استعداد و نازنین کریمی هم به راحتی میتونست از بازیگرای پر کاری بشه که حتی دست سحر قریشی رو از پشت ببنده اما انگاری این خواست خانوم خانوما نبود و مدتهاست از این حرفها دوره!

نازنین کریمی البته که حرفه و کارش رو کنار نذاشته و در نمایش های مختلف ایفای نقش داره اما با این حال که چندان نتونست به شهرت بالایی برسه طرفدارای زیادی داره که در ادامه دلیلشو خواهیم دید! نازنین کریمی کارنامه کاری خوبی داره و  قبلنا تنها در سریال های تلویزیونی دیده میشد اما حالا انگاری کلاس کاری خانوم بالا رفته و یه گریزی به سینما میزنه. 

از کار و حرفه نازنین کریمی دور بشیم و برسیم به خود خودش، باید بگیم که خانوم خانوما از شیران مردادی هستند و به تازگی 41 ساله شدند که البته سن کمیس نیست اما چهره ای بسیار جوان تر و شاداب تر دارد! به مناسبت تولد این بازیگر مغرور چهره تصاویری از وی مشاهده کنیم تا برسیم به ادامه مطلب ...

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

نازنین کریمی کم بازی میکنه ولی خوووب بلده جذبت کنه!

نازنین خانوم کریمی با وجود اینکه هم واقعا چهره زیبایی داره و هم خیلی زیاد نامتعارف پوشه، ظاهرا چندان اهل حاشیه نیست و اگه بخوایم دقیق تر بگیم اصلا جنجالی نداره! برخلاف بسیاری از همکاران بزرگوارش!! 

همونطور که گفتیم نازنین کریمی هوادارای زیادی داره حالا چرا؟ چون اما خانوم بازیگر بسیار زیاد مغروره و خب این موضوع رو میشه از تو عکس هم متوجه شد و همین موضوع میتونه جلب توجه کنه. جز این حالا شما کافیه در اینستا تعدادی تصویر این مدلی منتشر کنید اونوقت می بینید که چطور فالووراتون مثل جت بالا میرن! این مدلی چه شکلیه؟ در ادامه مشاهده می کنید.

انگاری خانوم بازیگر اعتقادی به شلوار بلند هم نداره و کلا شلوارک دوسته!!

Untitled

Untitled

همسر خانوم بازیگر هاپو جانشه!

نازنین کریمی عقایدی عجیب داره و خیلی با شخصیتی که در سریال ها از او دیده ایم فرق داره. خانوم بازیگر چندی پیش برای سگ خونگیش تولدی آنچنانی گرفت که این مرحله دیگه برای خارجی هایی که بیشتر از ایرانیا اهل نگهداری سگ هات هستند براشون قفله!!

البته که این روزا دیگه سگ و گربه داشتن برای بازیگران زن همچون آب و غذا براشون واجب شده و یه مدلی شدن که انگاری اگه نداشته باشن بی کلاسیه و از قافله عقب موندن! نازنین کریمی نیز سگ خانگی به نام پوپو دارد که ظاهرا جای شوهر برای خود گرفته و حرف هایش در مورد این موضوع با واکنش منفی کاربران همراه شد. در ادامه نظر خانم بازیگر را در ویدیو مشاهده می کنید.

ناگفته نماند داشتن سگ و نگهداری از آن خوب است اما افراط و زیاده روی در هر چیزی بی معنی می شود. نازنین کریمی فعلا مجرد است و در 13 فروردین 95 بعنوان دروغ سیزد گفت که امسال ازدواج خواهد کرد.

Untitled

بیوگرافی جالب نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد، فرزدن دوم یک خانواده 5 نفری است، می گویند یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان می باشد.

داداش جانِ خانوم بازیگر

نازنین کریمی برادری به نام مهردا کریمی نیز دارد که ظاهرا دامپزشک هستند. خانم بازیگر در یکی از پست های خود تصویری همراه با آقای برادر منتشر کرد که با کلی نظر ناجور همراه بود. خیلی ها نوشته بودند که آقای دکتر با حیوانات بد رفتاری دارند و ...

مامی و ددی

مادر و پدرم برای من ویژه هستند ما بعد از خدا هیچ چیز با عزتی مثل پدر و مادر نداریم، مادر من یک انسان مقدس است که هرکجا گیر کنم فقط اسم او را می آورم.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها