|

"نیلوفر رجایی" فر بعد بوقی اومد چه فِلفور غوغا کرد / چهره ای کپ بیلی ایلیش شده!

nilofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجای فر بازیگر سریال خوشنام می باشد که در اینستاگرام گاهی شیطنت دارد و اینبار با تصاویر نکته دارش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که خیلی با اسمشون مشهور نشدن و اونچه که بیشتر ازشون به یاد مخاطب مونده چهرشونه و یا نقشی که بازی کردن. مثلا نقش خانوم نرگس محمدی در سریال ستایش یه عنوان خانوم ستایش بیشتر توی ذهن بسیاری از بینندگان مونده تا اسم نرگس محمدی! حالا نیلوفر رجایی فر هم همینجوریه و احتمال اینکه شما هم همین الان اسم خانوم بازیگر رو فهمیده باشید زیاده!

نیلوفر رجایی فر ابتدا با بازی در سریال "پایتخت" و در نقش الیزابت بود که دیده و مشهور شد. خانم خانوما اینجا کاراکتر یه دختر انگلیسی رو ایفا کرد که خب کلا هم انگلیسی صحبت میکرد و مثلا عضو داعش بوده و البته طبق معمول معشوقه ارسطو! اما بعد تر نیلوفر رجایی فر رو در سربال "خوشنام" بود که دیدیم و با توجه به اینکه نقشش کاملا متفاوت شده بود، نشون داد میتونه این مدلی هم عالی باشه و مخاطب رو شیفته کارش بسازه

نیلوفر

سلفیای جدید نیلوفر رجایی فر با ظاهری نو!

نیلوفر خانوم رو میشه از کممممم حاشیه ترین هنرمندانی دونست که کلا کاری به کار کسی نداره و در اینستاگرام هم کولاک به پا نمیکه. آخه میدونید در این فضای نامردی هستند بازیگرانی که با موضوعات مختلف حالا چه در رابطه با مسائل جامعه و چه با قرتی بازیاشون و چه با اغراق هایی که دارند و ... حاشیه پراکنی میکنن تا دیده بشن که البته به اونچه که میخوان هم میرسن! اما برخی هم هستند به مانند خانوم نیلوفر رجایی فر که کاری به کسی ندارن و کسی هم کاری بهشون نداره!

این چهره در صفحه خود عکس و ویدیو میذاره اما خب این مدلی نیست که دائم تو این فضا دیده بشه. نیلوفر رجایی فر اینبار با گوشواره های جالبش و البته چهره ای محبوب دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

347618006_17930037122711677_3485237819667815689_n

361296231_17930037146711677_3471814130611865587_n

361228055_17930037161711677_5594113439497090099_n

اعتماد به نفس نیلوفر رجایی فر که مورد تایید نیکی کریمی و افسانه پاکرو هستش!

خب همونطور که دیدن این بازیگر جوان چهره ای ساده و بی آلایش دارد. خانوم بازیگر در حالی که این روزها جنگ میون چهره ها زیاد شده و بانوان زیادی هستند که میرن زیر تیغ جراحی و سوزن های پروتز، امثال نیلوفر رجایی فر کم هستند که به اونچه که دارند قانع و با اعتماد به نفس باشن! 

شاید بگین این که موضوع خیلی مهمی نیست که خب باید بگیم در بین بازیگران به خصوص خانومها اتفاقا این موضوع به شدت اهمیت داره و به همین دلیل هم از واژه جنگ استفاده شد، چرا که اهالی سینمای ما به قول افسانه پاکرو از روی زیبای فیسشون و تعداد بالای فالوورشون برای نقش ها انتخاب میشن و جالبه که بدونید نیکی کریمی هم بر این نظره که سینمای ما پر شده از چهره های پروتزی!

پس قطعا حضور بازیگرانی مثل نیلوفر رجایی فر میتونه نشون دهنده اعتماد به نفس بشه که به دنبال تغییر خود نیستند!

Untitled

 

شباهت عجیب نیلوفر رجایی فر به خواننده آمریکایی

اما نیلوفر رجایی فر اخیرا عکسی در فضای مجازی از خود منتشر کرد که در اون صورت ساده و بدون میکاپش رو به رخ طرفدارانش کشید. این بازیگر به گفته کاربران بخاطر سالها زندگی در لندن چندان علاقه ای به آرایش روزانه  و خودنمایی نداره، ولی انتشار این سبک عکس ها اصولا برای خیلیا جنبه ترسناک داره و از دید طرفداراش با این سر و ریخت شبیه خواننده آمریکایی بیلی آیلیش شده.

Untitled

اما بیوگرافی خارجی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی "الیزابت" در سریال پایتخت به شهرت رسید. با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم.

فعالیت ام را از 18 سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم. در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

من_s instagram 2023-7-18 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی